2.2 TiD klõbin mootoris (heliklipp) // abi vaakumvoolikute vahetamisel
Postitatud: R Mai 18, 2012 4:17
Tere taas!
Olen viimasel ajal täheldanud külmast mootorist kostvat mingit klõbinat/sirinat. Gaasi vajutades sirin kiireneb, mootori soojenedes justkui kaob. Heli kostub mootori vasakpoolsest otsast (eestpoolt vaadates). Lisasin manusesse ka väikese salvestuse sellest (tühikäigul ja avatud kapotiga). Oskab keegi arvata, mis sellist häält võib teha?
Teiseks plaanin välja vahetada pudedaks kulunud vaakumvoolikud. Googeldades leidsin igasuguseid numbreid, seega küsiksin nõu - mis läbimõõduga voolikut peaks ikkagi ostma (3 mm? 4? 5?) ning mitu meetrit seda kokku kulub? Leidsin ühe teema, kus õpetus ja paar pilti 92 kW mootori kohta, kas 85 kW variandil on mingisuguseid suuremaid erinevusi? Või miskit, millele veel tähelepanu pöörata?
Autoks 2000. aasta 9-3 OG, mootor 2.2 TiD 85 kW.
Kena kevadet ja tänud ette!
Lisatud failid Sirin.mp3 (485.2 KB)
Olen viimasel ajal täheldanud külmast mootorist kostvat mingit klõbinat/sirinat. Gaasi vajutades sirin kiireneb, mootori soojenedes justkui kaob. Heli kostub mootori vasakpoolsest otsast (eestpoolt vaadates). Lisasin manusesse ka väikese salvestuse sellest (tühikäigul ja avatud kapotiga). Oskab keegi arvata, mis sellist häält võib teha?
Teiseks plaanin välja vahetada pudedaks kulunud vaakumvoolikud. Googeldades leidsin igasuguseid numbreid, seega küsiksin nõu - mis läbimõõduga voolikut peaks ikkagi ostma (3 mm? 4? 5?) ning mitu meetrit seda kokku kulub? Leidsin ühe teema, kus õpetus ja paar pilti 92 kW mootori kohta, kas 85 kW variandil on mingisuguseid suuremaid erinevusi? Või miskit, millele veel tähelepanu pöörata?
Autoks 2000. aasta 9-3 OG, mootor 2.2 TiD 85 kW.
Kena kevadet ja tänud ette!
Lisatud failid Sirin.mp3 (485.2 KB)