Nimelt vahetati automaatkast ära kuid teiselt käigult kiirendades kolmandale tuleb käiguvahetusel sisse hetkeks tühikäik. Ilmselt tuleb aju seadistada, kuid kes sellega tegeleb?
[9000 cs 2,3 HPT (92a)]
Automaatkasti seadistamine
seadistada saab ainult TV- rõhku,ehk "kick-down" `i-muu on juba kinni remondis ja õli kvaliteedis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Oli sama sümptoom. Lahenduseks olid üheaegselt käigukasti õli vahetus (nüüdseks profülaktika mõttes 20000km jooksul 4 korda tehtud) ja kickdowni trossi pingutus. Õigemini hetk enne õli vahetust sai trossi pingutatud ja tulemus erines nagu öö ja päev. Praeguseks on trossi pingutatud juba lugematu arv kordi kuna ikka veel võiks nüansside kallal norida. Trossi pingutamine mingist hetkest alates muudab käiguvahetuse järsemaks, kuid seda piiri veel tabanud ei ole. Huvitaval kombel tõsisema kiirenduse korral toimub käiguvahetus mõnusalt pehmelt, rahulikul sõidul järsemalt. Vaatame mida toob järgmine õlivahetus, hetkel erinevad käigud vahetuvad tihti erinevalt, ehk õlivahetus aitab.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Palju õli kätte saite, kas turbiini saite ka tühjaks? Mul on iga õlivahetusega kõik aina loogilisemalt ja sujuvamalt toimima hakanud.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Trossi reguleerimine oli minusugusele oskamatule paras müstika. Pingutad millimeetri võrra - kuidagi järsuks muutub käiguvahetus aga kiirendamisel vahetab käigu ikka liiga vara ära. Pingutada ka ei julge, äkitsi rahulikul sõidul venitab liiga kaua. Pingutasin ikkagi veel millimeetrikese, kõik käigud ei lahutunud enam järsult, võiks öelda et tihtipeale ei tajugi käiguvahetust enam. Samas rahulikul sõidul on kõik ikka veel korras. Praegu toimub sujuv vahetus suht kaootiliselt, loodan et viies käimakasti täielik (turbiini tühjaks laskmisega) õlivahetus muudab tegevuse stabiilsemaks.
Algselt postitas: qdwin
Trossi reguleerimine oli minusugusele oskamatule paras müstika. Pingutad millimeetri võrra - kuidagi järsuks muutub käiguvahetus aga kiirendamisel vahetab käigu ikka liiga vara ära. Pingutada ka ei julge, äkitsi rahulikul sõidul venitab liiga kaua. Pingutasin ikkagi veel millimeetrikese, kõik käigud ei vahutunud enam järsult, võiks öelda et tihtipeale ei tajugi käiguvahetust enam. Samas rahulikul sõidul on kõik ikka veel korras. Praegu toimub sujuv vahetus suht kaootiliselt, loodan et viies käimakasti täielik (turbiini tühjaks laskmisega) õlivahetus muudab tegevuse stabiilsemaks.
kindlasti muudab,Su kast käitub ikka, nagu oleks uue hingamise saanud võrreldes algusega.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989