Automaatkasti seadistamine

Tonnised ja nende mured
Vasta
copypaste
Postitusi: 54
Liitunud: L Juul 02, 2005 11:52
Asukoht:
Auto:

#1

Nimelt vahetati automaatkast ära kuid teiselt käigult kiirendades kolmandale tuleb käiguvahetusel sisse hetkeks tühikäik. Ilmselt tuleb aju seadistada, kuid kes sellega tegeleb?

[9000 cs 2,3 HPT (92a)]
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#2

khm. sõltub kus või kes vahetas. Garantii ikka anti tehtud tööle?
Tegelemise koha pealt - Troostautos töötas üks neist aut. kasti jumalatest - Jüri (nüüd AAB Järve Varuosades), kuid ka Trionic aitab kindlasti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

seadistada saab ainult TV- rõhku,ehk "kick-down" `i-muu on juba kinni remondis ja õli kvaliteedis.
copypaste
Postitusi: 54
Liitunud: L Juul 02, 2005 11:52
Asukoht:
Auto:

#4

Eks need TransRemi mehed vahetasid ikka kastikest... kast pole uus ka - lammutusest soetatud, ehk loodan lihtsalt liiga palju :drive:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

Karta on, et loodad liiga palju. Spetsialisti poolt kontrollimata aut. kasti ma küll ei julgeks osta. Soovitan kiiremas korras Troosti või Vikingusse pöörduda.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#6

Oli sama sümptoom. Lahenduseks olid üheaegselt käigukasti õli vahetus (nüüdseks profülaktika mõttes 20000km jooksul 4 korda tehtud) ja kickdowni trossi pingutus. Õigemini hetk enne õli vahetust sai trossi pingutatud ja tulemus erines nagu öö ja päev. Praeguseks on trossi pingutatud juba lugematu arv kordi kuna ikka veel võiks nüansside kallal norida. Trossi pingutamine mingist hetkest alates muudab käiguvahetuse järsemaks, kuid seda piiri veel tabanud ei ole. Huvitaval kombel tõsisema kiirenduse korral toimub käiguvahetus mõnusalt pehmelt, rahulikul sõidul järsemalt. Vaatame mida toob järgmine õlivahetus, hetkel erinevad käigud vahetuvad tihti erinevalt, ehk õlivahetus aitab.
copypaste
Postitusi: 54
Liitunud: L Juul 02, 2005 11:52
Asukoht:
Auto:

#7

Käigukasti vahetusega sai ühtlasi ka õli vahetatud... seega on probleem pigem trossis;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#8

Palju õli kätte saite, kas turbiini saite ka tühjaks? Mul on iga õlivahetusega kõik aina loogilisemalt ja sujuvamalt toimima hakanud.
copypaste
Postitusi: 54
Liitunud: L Juul 02, 2005 11:52
Asukoht:
Auto:

#9

Vat seda ei oska kahjuks öelda... seda teavad vaid TransRemi mehed;)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

Trossi reguleerimine oli minusugusele oskamatule paras müstika. Pingutad millimeetri võrra - kuidagi järsuks muutub käiguvahetus aga kiirendamisel vahetab käigu ikka liiga vara ära. Pingutada ka ei julge, äkitsi rahulikul sõidul venitab liiga kaua. Pingutasin ikkagi veel millimeetrikese, kõik käigud ei lahutunud enam järsult, võiks öelda et tihtipeale ei tajugi käiguvahetust enam. Samas rahulikul sõidul on kõik ikka veel korras. Praegu toimub sujuv vahetus suht kaootiliselt, loodan et viies käimakasti täielik (turbiini tühjaks laskmisega) õlivahetus muudab tegevuse stabiilsemaks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: qdwin
Trossi reguleerimine oli minusugusele oskamatule paras müstika. Pingutad millimeetri võrra - kuidagi järsuks muutub käiguvahetus aga kiirendamisel vahetab käigu ikka liiga vara ära. Pingutada ka ei julge, äkitsi rahulikul sõidul venitab liiga kaua. Pingutasin ikkagi veel millimeetrikese, kõik käigud ei vahutunud enam järsult, võiks öelda et tihtipeale ei tajugi käiguvahetust enam. Samas rahulikul sõidul on kõik ikka veel korras. Praegu toimub sujuv vahetus suht kaootiliselt, loodan et viies käimakasti täielik (turbiini tühjaks laskmisega) õlivahetus muudab tegevuse stabiilsemaks.

kindlasti muudab,Su kast käitub ikka, nagu oleks uue hingamise saanud võrreldes algusega.
Vasta