1. leht 3-st

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: E Juun 18, 2012 3:42
Postitas overspeed
Ilus, väga ilus.
Tee sellest pagassis olevas subwoofrist pilti palun, olen nuputanud, et kus too olema peaks ja kust seda saaks.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: E Juun 18, 2012 12:34
Postitas kermo.r
Aero velgedel hoopis teine teema, meeldib! ;)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: E Juun 18, 2012 20:43
Postitas aarnek1
uuh on ikka ilus teine. Loodetavasti saad temaga jah rahulikult kiirust ületada:).
Huvitav, et mis puksid, mul vahetati tal kõik tagumised puksid. TB vahetuse käigus sai autu ka uue softi, et see peaks vigade osa rahustama. Eks ma siin Tartu pool hoia su autol silma peal.:)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: T Juun 19, 2012 14:04
Postitas KorK
Kus kohas sa lasid üle vaadata selle?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: T Juun 19, 2012 17:54
Postitas Jupats
Märgiks veel ära, et aeg-ajalt taha istudes naksub, see vihjab aga nagu rohkem ju amordile?

Amort ju kõrgusele mõju ei avalda. Raskendab ta vedru käigu kiirust ainult.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: T Juun 19, 2012 21:32
Postitas aarnek1
amort ikka mõjutab veidi kõrgust. Aga kui amordiga jama siis võid Tartu tulla ja saab vast garantii korras ära vahetatud, tööd teostas carstop. Seda koopa vahe asja ajasin ise ka aga ei saanudki targemaks ja tundus, et selliseid aerosid on palju mil rattad suht koopas. Kui taga mingid puksid läbi siis lase vast need ennem ära vahetada äkki aitab ka seegi. Puksidele enam garantiid pakkuda ei saa, üle aasta möödas vahetusest. Ja eks need uued puksid said ka rohkem tööd tänu valedele amortidele. Kui saad kuskilt uusi vedrusi proovi saaks ehk teada kas vedrud väsinud või mitte, ise uurisin ka nende hindu (70euri tk) kuid ei jõudnud selleni.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: K Juun 20, 2012 8:07
Postitas Cyber
Amordi tööpõhimõtet silmas pidades ei ole tal küll võimalik kuidagi auto kõrgust mõjutada. Selleks on ikka vedru, mis kõrguse annab.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: K Juun 20, 2012 8:29
Postitas iisak
Paraku ikka mõjutab küll :wise:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: K Juun 20, 2012 14:02
Postitas overspeed
Paraku ikka mõjutab küll :wise:

Kas Saabil on Nivomat amordid ette nähtud tehase poolt?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: K Juun 20, 2012 14:04
Postitas iisak
Osadel vagunitel jah.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: E Juul 02, 2012 23:28
Postitas sigaelmar
Ma tahaks selle wooferi kohta küsida - kas sinu oma pole kuidagi ülevõimendatud ja liiga madala sagedusega? Mul on samasugune auto ja mul jääb selle wooferi pärast helipilti nagu "tühi koht" sisse sinna vahele kus tavakolarid enam bassi ei anna ja woofer veel ei anna.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: T Juul 03, 2012 10:14
Postitas sigaelmar
Võibolla me peaks korra kokku saama. Mul on küll nii, et täitsa " vaakum" on helipildis sees. Lugudel on kõrged helid, keskmised helid ja siis väga madal bass mürina näol. Aga kõrgem bass jääb puudu.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: K Juul 04, 2012 21:26
Postitas sigaelmar
Peaks korra saama küll, ma olen hakanud kahtlema, et mul on uste alumised kõlarid läbi ja sellepärast ongi selline imelik helipilt - ülevalt armatuuri pealt tulevad kõrged ja osad keskmised ja siis pagassist bass ja kogu lugu.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: T Juul 24, 2012 11:50
Postitas sigaelmar
Vaata et sa siis kliimat ikka mõistusega kasutad mitte nagu mõni vana, kes laseb suvel ringi kont keeratud nii külma peale kui saab ja siis on endal ja kaassõitjatel ninad tatised ja kurgud valutavad...

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: K Juul 25, 2012 22:45
Postitas aarnek1
huvitav et külm aine kadunud, kuskilt leket ei näinud ve, mul lasti sinna seda värv ainet kah.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: N Juul 26, 2012 12:17
Postitas sigaelmar
Ega seda leket ilma värvaineta ei näegi.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: T Okt 30, 2012 9:27
Postitas ill
Esimene pilt on otse kaamerast ja teine läbi feissbuuki? :conf:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: L Mai 04, 2013 2:11
Postitas overspeed
Aga kas siis madalama oktaaniarvuga kütus tekitab detonatsiooni ja seda on lausa autosse kuulda, rääkimata tuntavast väändemomendi langusest?

Just nii.

Olen ise 95-st juba ammu loobunud, vahest olen sellist kompottigi saanud, mis mo ziguli mootorid (need enamjaolt on oktaanarvu, 95 vöi 98, suhtes väga pohhuistlikud) detoneerima on pannud kiirendamisel ... 95 "my ass".

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: P Juun 09, 2013 14:26
Postitas Cyber
Selleks et sõela puhastada on vaja nagunii õli välja lasta. Tagasi sa seda ju panema nagunii ei hakka.
Asemele paned viisaka tootja viisaka õli (mitte miskise Adin-nolj)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: N Juun 13, 2013 14:38
Postitas laht
Mu AEROl täpselt sama aku peal. Saan ainult kiita selle aku koostöövõimet.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: N Juun 13, 2013 15:47
Postitas ivomets
selline õlivõtu sõel on päris puhas....
et nüüd vaadata ja oodata, mis edasi toimuma hakkab.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: N Juun 13, 2013 21:33
Postitas ivomets
no näed, polnudki kaua vaja oodata. õks lootus on veel, et õlirõhu andur suremas.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: P Juun 16, 2013 22:13
Postitas minaindrek
mis siis selgus?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: E Juun 17, 2013 21:26
Postitas Trionic
Saalepuru on karteris. Kust pärit, selgub homme.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW, 2000, monsieurtaavi

Postitatud: K Juun 19, 2013 14:21
Postitas Aasakyla
Kui akut vahetasid, siis mootorituli ei hakkanud põlema? Mul omal hakkas ja vat ei mäleta kas kohe peale aku vahetust või millagi hiljem..