BOVi seadistamine
Postitatud: N Juun 21, 2012 22:09
Olen täheldanud ühte vastuolulist probleemi.
Esiteks on mu BOV tühikäigul avatud, kuigi peaks olema see suletud. See viitab liiga pehmele vedrule minuteada.
Aga teisalt esineb mid-range rõhkude ajal gaasisiibri järsul sulgemisel compressor surge't, mis viitaks jällegi nagu sellele, et vedru on liiga jäik ja rõhk ei jaksa BOVi kaudu väljuda.
(ei osanud seda kuidagi tõlkida, aga compressor surge on see, kui järelejäänud liigne rõhk üritab läbi "vastuvoolu" keerlevate turbotiivikute vahelt välja pääseda, ja see ei ole üldse hea)
Full boosti vabastamisel suudab see rõhk väljuda BOVi kaudu , aga keskmised rõhud jääksid nagu vangi sinna manifoldi.
Ei saagi nüüd aru, miks ta idle peal avatud on, kui kõik muu viitaks sellele, et vedru on liiga jäik.
Teine sama teemat puudutav küsimus on ka see, et olen kuulnud et osade autode (eriti näiteks Imprezade) puhul tekib BOVist väljumist vajav ülerõhk juba ülimalt madalate pöörete peal, ja ikka korraliku vurtsuga tuleb see hääl, aga kui ma isegi 19 psi'd välja pigistan, siis on see vuss väga hädine, ülimalt lühidalt kestev.
Mäletan et kui üks kevad me siin Saabi kambaga dünos käisime, siis kui ühte tonnist seal 3. käiguni veeretati vaikselt, siis näiteks 2. käigu välja vahetamise juures oli pöördeid vaevu 2000, aga juba kostis päris mõnus vurtsakas.
Esiteks on mu BOV tühikäigul avatud, kuigi peaks olema see suletud. See viitab liiga pehmele vedrule minuteada.
Aga teisalt esineb mid-range rõhkude ajal gaasisiibri järsul sulgemisel compressor surge't, mis viitaks jällegi nagu sellele, et vedru on liiga jäik ja rõhk ei jaksa BOVi kaudu väljuda.
(ei osanud seda kuidagi tõlkida, aga compressor surge on see, kui järelejäänud liigne rõhk üritab läbi "vastuvoolu" keerlevate turbotiivikute vahelt välja pääseda, ja see ei ole üldse hea)
Full boosti vabastamisel suudab see rõhk väljuda BOVi kaudu , aga keskmised rõhud jääksid nagu vangi sinna manifoldi.
Ei saagi nüüd aru, miks ta idle peal avatud on, kui kõik muu viitaks sellele, et vedru on liiga jäik.
Teine sama teemat puudutav küsimus on ka see, et olen kuulnud et osade autode (eriti näiteks Imprezade) puhul tekib BOVist väljumist vajav ülerõhk juba ülimalt madalate pöörete peal, ja ikka korraliku vurtsuga tuleb see hääl, aga kui ma isegi 19 psi'd välja pigistan, siis on see vuss väga hädine, ülimalt lühidalt kestev.
Mäletan et kui üks kevad me siin Saabi kambaga dünos käisime, siis kui ühte tonnist seal 3. käiguni veeretati vaikselt, siis näiteks 2. käigu välja vahetamise juures oli pöördeid vaevu 2000, aga juba kostis päris mõnus vurtsakas.