1. leht 1-st

SAAB 9-3 SS

Postitatud: T Juul 03, 2012 20:48
Postitas kjah
Ühel tuttaval on plaanis osta 9-3 ja valis välja just selle: http://www.auto24.ee/used/977517 Kas keegi on ehk seda varem käinud vaatamas ja oskab midagi rääkida. Lugesin, et esimese otsa 9-3-del pidi probleem olema automaatkäigukastiga, ehk keegi oskab valgustada, kuidas see probleem välja näeb ja kas võib olla asi ka selles, millepärast see käigukasti õli ära on vahetatud?

Suured tänud juba ette!!!
Ja midagi veel, mida peaks jälgima, pole nende uuemate saabidega kogemust.

SAAB 9-3 SS

Postitatud: T Juul 03, 2012 20:57
Postitas Six
Hea oleks müüjalt VIN küsida - saab mingi ettekujutuse palju Eestis on plekki kortsutatud ja võibolla isegi mingit ajalugu kontrollida.

EDIT: kõrvalistuja iste ja tagaiste on kuidagi väga väsinud moega...

Äkki tasub uurida ka seda masinat http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=992813

(pole selle müügikuulutusega kuidagi seotud)

SAAB 9-3 SS

Postitatud: T Juul 03, 2012 21:01
Postitas kjah
Seda kindlasti!

SAAB 9-3 SS

Postitatud: T Juul 03, 2012 21:56
Postitas Mihkel
Esimesel masinal on kõrvalistuja poolne küljekarbi plastik kerevärvi jäänud värvimata. Kuna ülejäänud värvitud, siis tundub et mingil põhjusel vahetatud.

Teist masinat soovitasin ka oma tuttavale, aga jään vastuse võlgu kas ta seda ka vaatamas on käinud.

SAAB 9-3 SS

Postitatud: T Juul 03, 2012 21:57
Postitas kjah
Aero võtab vist oluliselt rohkem kütust? või ma eksin?

SAAB 9-3 SS

Postitatud: T Juul 03, 2012 22:07
Postitas Six
Mitte oluliselt - mootor ju sama suur.
Mitsu turbo ja soft teine... aga kõik oleneb muidugi sellest, kuidas vajutad.
Ja aerot on tunduvalt magusam vajutada :cool:
Aero võtab vist oluliselt rohkem kütust? või ma eksin?

SAAB 9-3 SS

Postitatud: T Juul 03, 2012 22:21
Postitas margusmaa
Minu Aerol näitab kütusekuluks 10.4 sajale aga eks oleneb ka sõidustiilist. Mul meeldib vahest ikka pedaali põhja suruda :)
Kui sellist masinat ostma hakkad siis kontrolli üle kas kliima töötab korralikult ja vaata ega pidurid peale ei jää. Aja auto kuskile kallaku peale ja pane vaba käik sisse. Kummagi vea parandamine ei ole küll ulmeliselt kallis aga lihtsalt tead siis millega arvestada kui ostma hakkad ja saad ehk selle võrra hinda ka alla tingida.
Miinuste kohapealt oskan oma autol öelda nelja asja, mis endale silma on jäänud aga sõidurõõm selle masinaga kompenseerib need küllaga.

1. Plekk on väga õhuke ja deformeerub kergesti. Vihjeks võin öelda, et ära kontrolli amorte nii et surud käega poritiiva peale.Mul üks töökaaslane suure õhinaga tegi seda.
2. Võtmed on plastiliinist kattega aga õnneks on võimalik tellida uue põlvkonna võtmeid, mis plastikust kestaga ja vastupidavamad.
3. Minu vaatevälja segab natuke esiakna ja kõrvalistuja ukse vahel olev post. See on natuke lai ja on mul kaks korda ära varjanud masina, mis rismikul paremalt läheneb (Fordiga sellist asja ei täheldanud). See juhtub kui sõidad ristmikule teatud kiirusega ja paremalt tulev masin tuleb ka mingi kiirusega nii et jääb täpselt selle posti varju.
4. Ja lõpuks siis veel helisüsteem on natuke kehvake sellel masinal.

Ise soovitaks Aero omanikuna loomulikult Aerot kui valima pead :)

SAAB 9-3 SS

Postitatud: T Juul 03, 2012 23:10
Postitas sigaelmar
Tuttav sõidab 2004 Aeroga, läbisõit 250 000 ja siiani automaatkastiga minuteada küll probleeme pole olnud aga sisu on temal ka juba kulunud. Võibolla kulunud polegi õige sõna, väsinud oleks vast õigem.

SAAB 9-3 SS

Postitatud: K Juul 04, 2012 20:22
Postitas kjah
Proovisin täna natuke. Peale sõitu tuli turbo juurest mingit tossu või auru, kas see on normaalne ? ja mis see võis olla.?

SAAB 9-3 SS

Postitatud: K Juul 04, 2012 21:28
Postitas sigaelmar
Võibolla kärssas turbo peale sattunud õli?

SAAB 9-3 SS

Postitatud: N Juul 05, 2012 21:34
Postitas UskumatuTomm
Võimalik, et klapikambrikaane tihend läbi ja sealt ajab veidi õli välja. Mul enda autol oli kunagi nii.