1. leht 1-st

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 13:04
Postitas klob
Olen siin foorumis küllalt lugenud, enam-vähem mingi pilt on olemas. Sooviks on osta 9-5, universaalkerega, hea oleks veel katusereelingud ja püsik. hoidja, raha on 3..4K. Diiselmootoriga isendite osas olen veidi ettevaatlik... Selge see, et ostueelne kontroll on must jne. Aga kui keegi oskab midagi head-halba allolevate autode kohta öelda, siis olge lahked. Tean-tean, see on tüütu küsimus, kuid selleks see foorum siin ju ongi.

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=19606 (http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=271377)

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=20150 (http://www.auto24.ee/used/1037822) - minu meelest (väidetavaid) tagumisi parkimisandureid sel autol pole, kuid see selleks

http://www.auto24.ee/used/1035979

http://www.auto24.ee/used/541215

ja siis veel see auto tundub hea hinnaga olema, kui seda tõesti on hästi ja õiges kohas hooldatud:
http://www.auto24.ee/used/1044583

Ja loomulikult - kui mul mõni mõistlik pakkumine kahe silma vahele jäänud, juhtige tähelepanu.

Tänud ette.

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 14:00
Postitas pets
Pakun enda autot:
SAAB 9-5 Aero

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 14:46
Postitas tõh
Kui 2.0T/2.3T mootoriga tahad, siis vaata alates MY2004.
2004 parandati nende mootorite tuulutussüsteemi, mis vanematel aastakäikudel palju probleeme põhjustas.

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 14:59
Postitas sigaelmar
Ja selle peale pole mõtet panustada, et mida väiksem/lahjem mootor, seda ökonoomsem. Need R4 mootorid võtavad enam - vähem ühepalju kõik kui just kihutada ei taha.

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 20:19
Postitas klob
Kui 2.0T/2.3T mootoriga tahad, siis vaata alates MY2004.
2004 parandati nende mootorite tuulutussüsteemi, mis vanematel aastakäikudel palju probleeme põhjustas.
jaa, sellest tõesti ka siin foorumis juttu olnud, tänud tähelepanu juhtimast. Ning tänud ka moderaatorile pealkirja täpsustamast.

Aga - kui nüüd 'tõh'-i soovitust jälgida (tuulutussüsteemi ebaõnnestumine kui võimalik tüüpviga enne MY2004 autod) , siis oleks mõistlik minu valikust välistada
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=271377
http://www.auto24.ee/used/1035979
http://www.auto24.ee/used/541215
http://www.auto24.ee/used/1044583

ja sõelale jääks siis
http://www.auto24.ee/used/1037822

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 20:24
Postitas klob
Pakun enda autot:
SAAB 9-5 Aero
Vabandust, kuid ma ei saa aru, mis mootor seda masinat veab? Vabandan, kui see kirjas on ning ma lihtsalt ei näe...

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 20:32
Postitas Homersimpson
Pakun enda autot:
SAAB 9-5 Aero
Vabandust, kuid ma ei saa aru, mis mootor seda masinat veab? Vabandan, kui see kirjas on ning ma lihtsalt ei näe...

R4 bensukas 169KW

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 21:02
Postitas klob
Tuulutuse mittetoimimist saab ju vältida kui lasta paigaldada karterituulutuse kit, ca 100€ .

http://www.auto24.ee/used/1035979 sel masinal peal vale DI, punased on T5 (tonniste) omad.
Karterituulutuse kit. Ok, kuid teoreetiliselt - kui masinal seda ei ole ja see nüüd paigaldada, siis kas teoorias on ikkagi kindlam osta auto, millel see juba aastaid on peal olnud?
Punane DI - hea tähelepanek, tänud!

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 21:07
Postitas klob
> SAAB 9-5 Aero
> > Vabandust, kuid ma ei saa aru, mis mootor seda masinat veab?
> > > R4 bensukas 169KW
Ok, seega 2,3T, selge, tänud.

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: K Juul 04, 2012 22:22
Postitas tõh
Tuulutuse mittetoimimist saab ju vältida kui lasta paigaldada karterituulutuse kit, ca 100€ .
kui masinal seda ei ole ja see nüüd paigaldada, siis kas teoorias on ikkagi kindlam osta auto, millel see juba aastaid on peal olnud?
Jah. Seepärast ise vaataksingi alates MY04-st.

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: N Juul 05, 2012 22:56
Postitas Executive
Kui 2.0T/2.3T mootoriga tahad, siis vaata alates MY2004.
2004 parandati nende mootorite tuulutussüsteemi, mis vanematel aastakäikudel palju probleeme põhjustas.

Ei saa kuidagi selle väitega nõus olla :fight:
Tuulutus, väljalaske aasta ja mootori probleemid on tänapäeval omavahel ülivähe seotud.
Ja tõenäosus, et need asjad saavad kokku on peaaegu null :wise:

Olen kindlal arvamusel, et uuematel 9-5tel on rohkem puudusi, kui vanematel.
Ja ka selle kohta on siin ka juttu olnud :facts:

Heas korras vanem 9-5 on kindlasti rohkem väärt kui odav uuem ots :drive:

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: N Juul 05, 2012 23:44
Postitas klob
Ei saa kuidagi selle väitega nõus olla
Tuulutus, väljalaske aasta ja mootori probleemid on tänapäeval omavahel ülivähe seotud.
Ja tõenäosus, et need asjad saavad kokku on peaaegu null
Karteri tuulutus siiski on tüüpviga 9-5 2,0T ja 2,3T mootoritel. Mis muidugi ei tähenda, et absoluutselt igal autol see probleemiks oleks. Võimalik, et ma eksin, kuid mina julgeks MY until 2004 osta vaid juhul, kui karterituuluts on korda tehtud. Võimalik, et eksin...
> 'Heas korras vanem'
Kuhu piiri tõmbad? Kuni 2004, kuni 2002, kuni 2000?

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: R Juul 06, 2012 8:52
Postitas DMX201
mul pakkuda 2001 aasta.2,0T.9-5 universaalkerega.2200euri.

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: R Juul 06, 2012 9:22
Postitas klob
mul pakkuda 2001 aasta.2,0T.9-5 universaalkerega.2200euri.
Ok, anna palun teada, kust saaks lisainfot või saadad palun U2U. Ning anna palun kindlasti teada, kas karterituulutusega oled midagi teinud, et see toimiks : )

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: R Juul 06, 2012 11:02
Postitas DMX201
karterituulutuse torud vaja ära vahetada.käisin näitamas õeldi kuskuil 800 eeki.

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: R Juul 06, 2012 11:05
Postitas DMX201
kui sulle sobib siis võiks ju helistada saaks rääkida täppsemalt

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: R Juul 06, 2012 18:48
Postitas tõh
Kui 2.0T/2.3T mootoriga tahad, siis vaata alates MY2004.
2004 parandati nende mootorite tuulutussüsteemi, mis vanematel aastakäikudel palju probleeme põhjustas.

Ei saa kuidagi selle väitega nõus olla :fight:
Tuulutus, väljalaske aasta ja mootori probleemid on tänapäeval omavahel ülivähe seotud.
Ja tõenäosus, et need asjad saavad kokku on peaaegu null :wise:

Olen kindlal arvamusel, et uuematel 9-5tel on rohkem puudusi, kui vanematel.
Ja ka selle kohta on siin ka juttu olnud :facts:

Heas korras vanem 9-5 on kindlasti rohkem väärt kui odav uuem ots :drive:
Jäta toksimine. :fight:

SAAB on ka ise tunnistanud (meie foorumi spetsidest rääkimata), et algusaastate B205/B235 mootoritel tehti projekteerimisvigu.
Sealt ka lugematu arv uusi tuulutuskitte (mille mõni omanik laseb paigaldada, mõni mitte) ja MY2004-l juba tehases parandatud tuulutus.

Aga eks lõpuks ostetakse ikka kõhutunde, isiklike veendumuste ja müüja jutu pealt auto, eks. ;)

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: L Juul 07, 2012 15:20
Postitas sigaelmar
Isegi wikipedias kirjutab Saabi mootoriprobleemist :)

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: L Juul 07, 2012 22:22
Postitas Executive
SAAB on ka ise tunnistanud (meie foorumi spetsidest rääkimata), et algusaastate B205/B235 mootoritel tehti projekteerimisvigu.
Sealt ka lugematu arv uusi tuulutuskitte (mille mõni omanik laseb paigaldada, mõni mitte) ja MY2004-l juba tehases parandatud tuulutus.

Vanem tuulutus tekitab probleeme siis, kui sõidetakse lühikesi otsi. Saksamaal näiteks, ei tea zaabdraiverid sellest probleemist eriti midagi.
Tuulutuskiti olemasolu ei tähenda veel et mootor on korras samas ka selle puudus seda, et mootor on probleemne.

Minagi vahetasin enda Aerol mootoriplokki uue vastu.
Arvatavasti tuulutus oli selles süüdi, kuid see oli 5-6 aastat tagasi.

Enda eelmises postituses ma ei üritanud mootori projekteerimisprobleemi eirata :facts:

Otsin universaalkerega 9-5'te

Postitatud: E Juul 09, 2012 0:14
Postitas klob
Isegi wikipedias kirjutab Saabi mootoriprobleemist :)
OoT: No siis peab loomulikult igasugu väidetega väga ettevaatlik olema, kui juba Wikipedia sel teemal sõna võtab (iroonia taotluslik) (viisakamad ülikoolid ei võta vastu ühtki tudengi tööd, kui seal on viidatud Wikipediale...). Nii. See selleks.
Kui teema juurde, siis vahekokkuvõte on siiski selline, et soovitavalt MY2004+ või siis MY<2004 IF karterituulutuskit=1, kui veidi masinlikumas keeles end väljendada : ) Eks ma siis vaatan seda asja.