2.2 TiD - jõud kadus, mootorituli ei põle, kas turbo?
Postitatud: R Juul 13, 2012 22:38
Tere taas!
Mure siis järgnev. Ühel täiesti tavalisel kiirendusel ca 2000 pöörde juures oli korraks kapoti alt kosta kõrgehäälset põrinat, umbes nagu diiselmootor täispööretel (kuigi ei saanud täpselt aru, kas see tuli minu autost, võis vabalt olla ka kõrval olnud W124 mersu, mis sel hetkel paksu musta tossu ajas...) Igal juhul edasi kadus mootorist jõud. Mootorituli põlema ei läinud, muid kõrvalisi hääli ka edasi kosta ei ole. Õieti mingi jõud nagu oleks - vahel on auto EGRi tõttu mootoritule süüdanud ja turbo tagant võtnud ning sellega võrreldes on praegune minek ikkagi pisut parem. Kapoti all midagi ebatavalist ei paista, voolikud-lõdvikud terved ja paigas.
/ Võrdluseks - kui avariirežiimis tuli teise käiguga gaas põhjas max kiiruseks spido järgi pisut üle 60 km/h, siis praegu tavapäraselt 85 kanti. Ainult kiirendus on kõvasti uimasem kui enne.
Mis võiks viga olla? Kas tõesti lendas turbo? Viimasel ajal on muidu turbo hakanud rohkem häält tegema küll kiirendustel - salongi kostab õrn vihin, mida varem ei olnud. Kas nüüd kulmineerus asi? Mida teha, millest alustada?
Autoks taas 2000. aasta Saab 9-3, mootor 85 kW 2.2 diisel.
Aitäh!
Mure siis järgnev. Ühel täiesti tavalisel kiirendusel ca 2000 pöörde juures oli korraks kapoti alt kosta kõrgehäälset põrinat, umbes nagu diiselmootor täispööretel (kuigi ei saanud täpselt aru, kas see tuli minu autost, võis vabalt olla ka kõrval olnud W124 mersu, mis sel hetkel paksu musta tossu ajas...) Igal juhul edasi kadus mootorist jõud. Mootorituli põlema ei läinud, muid kõrvalisi hääli ka edasi kosta ei ole. Õieti mingi jõud nagu oleks - vahel on auto EGRi tõttu mootoritule süüdanud ja turbo tagant võtnud ning sellega võrreldes on praegune minek ikkagi pisut parem. Kapoti all midagi ebatavalist ei paista, voolikud-lõdvikud terved ja paigas.
/ Võrdluseks - kui avariirežiimis tuli teise käiguga gaas põhjas max kiiruseks spido järgi pisut üle 60 km/h, siis praegu tavapäraselt 85 kanti. Ainult kiirendus on kõvasti uimasem kui enne.
Mis võiks viga olla? Kas tõesti lendas turbo? Viimasel ajal on muidu turbo hakanud rohkem häält tegema küll kiirendustel - salongi kostab õrn vihin, mida varem ei olnud. Kas nüüd kulmineerus asi? Mida teha, millest alustada?
Autoks taas 2000. aasta Saab 9-3, mootor 85 kW 2.2 diisel.
Aitäh!