1. leht 1-st
Boost Pressure Control Valve
Postitatud: P Juul 29, 2012 20:13
Postitas kermo54
Mööda foorumeid tuulates sattusin mitmele teemale kus,antud klapil eemaldati ülemine voolik,ning tehti pimedaks,ning peale seda tekkis autole meeletu tõmme jne.Ühesõnaga kõik kiitsid taevani,suure kiusatusega proovisin ise ka antud lahendust,ning tuleb tõdeda,et tõepoolest minek oli tunduvalt teravam.Tekkis küsimus,et kuidas see mootorile mõjub?ei taha lõpetada sulanud kolvide või purunenud turboga.
Mõni targem võiks lollile seletada,mis-kus ja miks.
Boost Pressure Control Valve
Postitatud: E Juul 30, 2012 8:17
Postitas Trionic
Mitte ei TEKKINUD meeletu tõmme,vaid taastus algolek."BPC klapi "return" suunatakse kütusepaagi tuulutussüsteemi,mis koosneb torudest-klappidest-söepaagist etc. Kui süsteemis on mõni klapp vigane,tekib suur võimsusekadu.Seepärast tundubki voolikut "pimedaks" tehes,et tekkis "meeletu tõmme".
Boost Pressure Control Valve
Postitatud: E Juul 30, 2012 19:26
Postitas kermo54
Niiet nagu aru saan,ei tee see mootorile midagi halba...samas oleks hea kui kõik toimiks nagu peab,mitte ei vaataks kapote alt vastu mõni lahtine pimedaks tehtud voolikuots...
Boost Pressure Control Valve
Postitatud: T Juul 31, 2012 7:59
Postitas Trionic
Tuleb aeg-ajalt kontrollida,et paagis vaakum ei tekiks.
Boost Pressure Control Valve
Postitatud: T Aug 14, 2012 11:20
Postitas caarel
Seega lahendus tihedalt tankida või paagikork teha ventiiliga

Boost Pressure Control Valve
Postitatud: K Aug 15, 2012 12:22
Postitas sigaelmar
Aga mis siis juhtub, kui paagikorgile väike auk sisse puurida?
Boost Pressure Control Valve
Postitatud: E Sept 17, 2012 20:39
Postitas sigaelmar
Nii proovisin siis omal ka selle vooliku pimedaks panna. Minekus suurt midagi muutunud ei ole, võibolla natuke on parem aga see võibolla tundub ka ainult nii, sest nüüd rohkem jälgid sellist asja. Turbokell ei lähe enam nii kaugele kui enne. Jätsin paagi korgi lõdvalt kinni, et paak vaakumisse ei läheks, kas see mõjutab midagi?