1. leht 1-st
K: karbike klaasipesu paagi juures
Postitatud: K Dets 14, 2005 0:36
Postitas Factor
Mis karbike see on, mis asub klaasipesu paagi juures?
Minul antudjuhul on see värvilt must, peal mingi elektromagnet klapp ja põhjall ava. Sellest avast peaks juskui mingi jämedamat sorti voolik (ava jämeduse järgi, sobiks selline nagu vanasti "lüpsivoolikuks" nimetati), kuskile minema, vähemalt stuts/kõri on sedamoodi.
Sees tundub justkui mingi filtritaoline asi olevat, sisust tean seetõttu, et mul seal pragu sees:wall:, ja see just muret tekitabki, kuna tundub, et see peaks ermeetiline karbike olema.

K: karbike klaasipesu paagi juures
Postitatud: K Dets 14, 2005 9:31
Postitas duesenberg
Äkki on ELCD
K: karbike klaasipesu paagi juures
Postitatud: K Dets 14, 2005 12:58
Postitas jansa
Keski mulle seletas et see on mingit sorti söe filter, kahjuks ei mäleta mida see filtreeris. Aga see alumine ots ongi lahti minu omal on seal küll jupike voolikut kah otsas mis läheb ei kuhugi.
Saab pidi kole roheline auto olema:)
K: karbike klaasipesu paagi juures
Postitatud: K Dets 14, 2005 15:42
Postitas duesenberg
ELCD on siis väljamaa keeli Evaporative Loss Control Device.
Tegelt on see vigur enam - vähem kõikidel uuematel liikuritel.
Kütusepaagi nn. tuulutustoru jookseb sinnasamusesse söefiltrisse ja filter kollektsioneerib benaaurusid, et need vabalt loodusesse ei pääseks. Kanistri peal olev magnetklapp avaneb, kui mootor on saavutanud töötemperatuuri ja siis tõmmatakse kõik kanistris olevad gaasilised ühendid sisselasketorustikku. Töösooja mootoriga võib kuulda parema esitiiva juurest kostvat kiiret plõksumist. see ongi nüüd see elcd mis seal toimetab.
K: karbike klaasipesu paagi juures
Postitatud: K Dets 14, 2005 15:59
Postitas Factor
No nii, mul seal pragu sees (õnneks all servas küljepeal) seega võib ta mingilmääral sisselaske kollektorisse ka pa**ka sisse imeda.

K: karbike klaasipesu paagi juures
Postitatud: K Dets 14, 2005 16:33
Postitas ivomets
selle asja nimi on regeneraator.
et takistada bensiiniaurude pääsemist paagist ymbritsevasse keskkonda, juhitakse tekkinud aurud aktiivsõega täidetud regeneraatorisse. aktiivsõel on omadus bensiiniaurud absorbeerida. läbi regeneraatori juhitakse mootorisse sisseimetavat õhtku, mis haarab kaasa absorbeerunud bensiini ja juhib need gaasiklapi alla. aktiivsõe hulk on valitud selline, et imetud bensiiniauru hulk hoitakse tasakaalus loovutatud bensiini hulgaga.jne......