1. leht 1-st
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: N Dets 15, 2005 10:40
Postitas ludri
Oskab äkki keegi õelda, kus kohast hakkata viga otsima.
Sümptomid siis järgnevad: külma mootoriga kipub katkuma (pööretevahemikus 1500-2500). Kiirendades jätaks nagu vahele, linnas teise käiguga kiirendades on mõnikord tunne et nagu keegi lööks korraks piduri pedaali põhja. Täitsa töösooja mootoriga esineb neid vigasid vähem. Kuigi maanteel viienda käiguga möödasõite tehes, peab gaasiga vaikselt meelitama, muidu hakkab kergelt katkuma mootor.
Mõnikord autot käima pannes jäävad pöörded mõneks ajaks 1500 peale ja siis vajuvad alla norm piirkonda, seda esineb sooja mootoriga.
Et kas tegemist võib olla töölepingut üles ütleva DI-kassettiga, mõni vaakum voolik, või hoopis miskit muud.
Autoks on 1994a. Saab 9000 2.0t (136kw)
Tanel
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: N Dets 15, 2005 12:47
Postitas epsum
Õhulugeja?
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: N Dets 15, 2005 13:13
Postitas duesenberg
proovi siiski esialgu teada töötava DI kassetiga, sest selle aastakäigu turbomudelid on Trionic ohjamisega ja kasutavad õhulugeja asemel MAP sensorit
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: N Dets 15, 2005 13:41
Postitas ludri
Õhulugeja sai suvel Trionicu juures uue vastu vahetada. Enne seda kippus tühikäigul välja surema.
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: N Dets 15, 2005 13:47
Postitas mrtn
Mul oli autol suvel samade sümptomitega jama. Ja kahtlustasin ka sama asja. Aga õnneks ei olnud nii hull. Trionic tegi korda - küünlad olla vale nurga all olnud.
Edu paranemisel!
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: N Dets 15, 2005 14:05
Postitas suur
Algselt postitas: mrtn
küünlad olla vale nurga all olnud.
Edu paranemisel!
Tohohh. Mida see peaks küll tähendama. Küünlavahed olid valed?
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: N Dets 15, 2005 14:12
Postitas ludri
Tookord läksid ka kõik küünlad vahetusse ja vist ka osa vaakumvoolikutest.
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: N Dets 15, 2005 14:39
Postitas tram
Täitsa lambist pakun.
Kas see katkumine pole mitte fuel cutoff?
Ja kas selle cutoffi põhjuseks ei või olla näiteks vigane BPC klapp?
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: N Dets 15, 2005 16:45
Postitas Lembit
Põhimõtteliselt võib bensiinipumba lõppemahakkamine kah sarnaselt välja paista
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: P Dets 18, 2005 14:32
Postitas ludri
Juba vaikselt lootsin et on probleem kadunud, auto käitus paar päeva täitsa kenasti. Aga sai nädalavahetusel Pärnus käia. Poolel teel pärnusse hakkas jamama. Tundus nagu 1 silinder kadus tagant ära kui gaasi anda, tuntava vibra lõi ka sisse. Nüüdseks siis nii kaugel, kui veits kiirendada siis kaob üks silinder tagant ära, ühtlasel kiirusel tundub et nagu töötaks. Tühikäigul läheb ka ilusti pöördesse.
Peab minema ja vaatama et mis nägu küünlad on, sai suvel just uued panna. Oleks väga tänulik kui kellegil on DI-kassetti prooviks laenata.
Edit: Võtsin DI-kassetti maha, teise ja kolmanda silindri "lutid" on pragulised ja märjad. Et võib vist arvata et viga kassettis?
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: P Dets 18, 2005 20:25
Postitas andres
Algselt postitas: ludri
Juba vaikselt lootsin et on probleem kadunud, auto käitus paar päeva täitsa kenasti. Aga sai nädalavahetusel Pärnus käia. Poolel teel pärnusse hakkas jamama. Tundus nagu 1 silinder kadus tagant ära kui gaasi anda, tuntava vibra lõi ka sisse. Nüüdseks siis nii kaugel, kui veits kiirendada siis kaob üks silinder tagant ära, ühtlasel kiirusel tundub et nagu töötaks. Tühikäigul läheb ka ilusti pöördesse.
See Di viga(95%). Enda masinal sama jama. Nii kui "koormus" järgi tuleb ei saa kassett oma tööga hakkama. Hetkel sõidan samuti laenatud, töötava kassetiga ja probleeme ei ole.
Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: E Dets 19, 2005 20:44
Postitas ludri
Nii, proovitud töötava DI'ga. Ausalt õelda ei mäletagi, et mu auto oleks nii hästi liikunud kunagi.
Kui kellegil punane DI kassett kuskil nurgas vedeleb, siis andke aga teada

Kas DI-kassett läbi?
Postitatud: T Dets 20, 2005 0:40
Postitas Trionic
Esmakordselt proovisin rootsist müügiks toodut ja:fight: -asi pole üldse õige,
kurat,nad on nii kaugel:wall: