1. leht 1-st

Turborõhu langus?

Postitatud: K Aug 29, 2012 21:46
Postitas Phazer
Tere.
Probleem on selline, et näiteks panen auto käima, sõidan vb mingi 10-15 minutit rahulikult linnavahel ja siis gaasipedaali põhja vajutades näitab turborõhu kell 0.7bari(Vb paar korda).Ja mida rohkem põhjagaasiga sõita edasi peale esimest vajutust, hakkab rõhk langema kuskile 0.3-0.4bari peale(vb isegi 0.2bari).
Et kui ma ise õieti aru saan siis mida suurem kuumus käib kollektorist ja turbost läbi, seda vähemaks hakkabki rõhk langema?Kuigi tagumiku dyno järgi väga aru ei saa aga ikkagi:)
Autoks ise Saab 9000CS 2.0T 110KW LPT 1994a.

Turborõhu langus?

Postitatud: N Aug 30, 2012 1:38
Postitas sebastian
Kui on LPT ja 110kW, ei saagi rõhk üle 0,45 baari olla. See et ta alguses kõrgem...ilmselt on base boost vale. ECU lihtsalt adapteerib selle õigeks teatud aja pärast.

Turborõhu langus?

Postitatud: K Sept 05, 2012 22:35
Postitas sigaelmar
Teema sobib hästi minu murega, ei hakka uut tegema.
Autoks 9-5 Aero '00 manuaal
Täna vaatasin, et turbo seier ei taha enam nii kaugele minna kui varem. Läksin siis maanteele proovima, kaks korda proovisin ja punnita palju tahad - seier läheb ca 75% kollase peale ja kõik. Siis keerasin ringi ja tagasi tulles läks edaspidi iga kord ilusti punase ja kollase vahepeale. Millest selline asi tingitud võib olla? On mul mõtet muretsema hakata? Eks see Saabi omamine selline "nugade peal käimine" on ja iga selline asi teeb ettevaatlikuks tegelikult.

Turborõhu langus?

Postitatud: K Sept 05, 2012 23:38
Postitas Jupats
9-5 puhul oleneb väga palju IAT-st, et sisselaske temperatuurist. Kui see teatud piiridest kõrgemale läheb, hakatakse väänet piirama. Teisalt oleneb väände ja turborõhu suhte IAT-st.

Kui linnast maantee peale minnes eelnevalt sai aeglaselt tiksutud liikluses, on ka madalam boost loogiline.

EDIT: Päeva lõpuks on T7 puhul nii palju faktoreid, mis turborõhku on võimelised vähendama. (Erinevad temperatuurid, misfire, knock, käik, gaasipedaali vajutamiskiirus, stardikiirus jne..

Turborõhu langus?

Postitatud: N Sept 06, 2012 7:11
Postitas sigaelmar
Väga hea, mingit sellist vastust ma lootsin ka :-)

Turborõhu langus?

Postitatud: N Sept 06, 2012 9:48
Postitas Homersimpson
Kui mu mälu mind ei peta, siis IAT > 50°C hakkab piirama ... Ja see 50°C stock jahutiga tekib üsna kergelt :)

Turborõhu langus?

Postitatud: N Sept 06, 2012 10:10
Postitas Jupats
Piisab sellest, et kusagil 2-3min kohapeal seista ja IAT hakkabki lähenema 50kraadi juurde.

Turborõhu langus?

Postitatud: P Sept 09, 2012 21:03
Postitas Phazer
Tekkis mul veel üks küsimus selle turborõhu kohta.
Ühesõnaga aju ja BPC reguleerivad siis LPT-l kogu seda majandust nagu ma olen arusaanud.Ise seal siis midagi nagu muuta ei saa.
Aga kas Saab 9-5 BPC klapp istub 9000-le samamoodi peale ja pistik ka sama on?
Ja kui istub siis palju see midagi muuta võib üldse?:freak:

Turborõhu langus?

Postitatud: P Sept 09, 2012 21:55
Postitas saabu14jr
9-5 klapi pistik on teine(kahe otsaga) ja tuleb teha ka ajus muudatusi, niipalju kui ma aru sain.

Turborõhu langus?

Postitatud: P Sept 09, 2012 22:13
Postitas CrasherFox
Täpselt nii.
9-5 klapp on kahe juhtmega 9000 kolme asemel.
Samuti tuleb teha pisut jootetöid aju trükkplaadil (kaks vs. kolm juhet) ning ka soft tuleb ümber õpetada.

Seal tehakse:
CrossRoad Performance klapivahetusabi

Turborõhu langus?

Postitatud: P Sept 09, 2012 22:30
Postitas sebastian
LPT-l ei reguleeri ECU turborõhku ja pole veel kohanud, et MY94 LPT-l oleks tehase poolt BPC klapp küljes.
Valmidus selleks on siiski olemas - juhe ja 3 kontaktiga pistik ripuvad lihtsalt tühjalt.
9-5 klapi jaoks on vaja ECU-s teha väike muudatus ja teine soft - kas FTP, Aero, või midagi võimsamat. LPT enda tarkvara ei oska klappi juhtida.
Lisaks vaja paar voolikut klapist turboni.
MY94 9000LPT-l tavaliselt puudub ka IC (intercooler ehk turbo vahejahutuse radiaator). Sel juhul ei soovita võimsust üle 0,9 baari tõsta ja kuumade ilmadega tuleb gaasipedaaliga hellalt ringi käia :)

Turborõhu langus?

Postitatud: E Sept 10, 2012 8:10
Postitas Phazer
Okei pilt jälle natuke selgem.Aitäh kõigile vastamast.:)