1. leht 1-st

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: R Dets 16, 2005 14:39
Postitas kkerem
Tere,

käisin täna vaatamas sellist isendit: LINK

Kas keegi oskab selle kohta midagi rääkida? Sõitis okeilt, käike vahetas normaalselt jne. Puuduseks ehk tagaklaasi kojamees, mis ringiratast lasi, katkine antenn ja puuduv käetugi. Aga kui keegi on seda vaatamas käinud võiks kommenteerida.

Kuidas üldse saabide automaatkastid vastu peavad? Kuskil oli mingi artikkel selle kohta, et liiga head need ei ole...?

Kallis selle (vist opeli) 2.5 liitrise mootori hooldus on? Rihmad, filtrid jne.

Kuidas nendel sillad, pidurid jne vastu peavad ja kas nende hooldus on kallis. Või õigemini, mis näiteks piduriklotsi komplekt maksta võiks või siis sarniirid jne?

Tänud.

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: R Dets 16, 2005 19:30
Postitas sigaelmar
Selle mootori hoolduskuludest olen mina isiklikult kaks korda kindlalt rääkinud, otsi siit foorumist, leiad kindlasti. Sarniir maksab B osana ca 2000,-, piduriklotside hinnad on enamus autodel "samasse auku" . Aga kust see automaatkasti kehva töökindluse jutt pärit on? Minumeelest ei ole peale vanemate Audi/Volkswagenite suurt kellegil probleeme aut kastiga.

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: L Dets 17, 2005 18:28
Postitas kkerem
See käigukasti lugu jäi siit silma: http://www.saabnet.ee/index.php?l=probleemid

Veel mõned tehnilised küsimused:

Kelle toodang see Saabi kast on? Kas saabi enda?
Veermik ja vanker, kuskilt jäi silma, et sealgi palju Opeliga ühist, kas vastab tõele?

tänud

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: L Dets 17, 2005 18:51
Postitas ivomets
nii sa ei saa mingit aimu autost kui asjast. osta ära, proovi sõita kuu...kaks ja siis saad kõige paremini aru, kas meeldib või mitte jne....
kui ei meeldi myyd maha ja ostad järgmise.

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: L Dets 17, 2005 18:58
Postitas kkerem
Algselt postitas: ivomets
nii sa ei saa mingit aimu autost kui asjast. osta ära, proovi sõita kuu...kaks ja siis saad kõige paremini aru, kas meeldib või mitte jne....
kui ei meeldi myyd maha ja ostad järgmise.

Ka see on võimalus, aga... ma pigem tegelen võimalikult vähe teemaga ostan-müün-vahetan.

Lihtsalt igal asjal on kulu, seda kulu tahaksin ma optimeerida. :eureka:

Ikkagi huvitab mind see Opeli ja Saabi seos. Ning igasugune info konkreetse isenid kohta

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: L Dets 17, 2005 19:22
Postitas Cyber
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1859
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1150

NG900 autom. kast on Borg-Warner.

Ja esisillapulkades on palju sarnasust Oopeliga jah, üldiselt paras porno. Siin just mõnda aega tagasi Mad1 vist mainis ühes teemas murduvaid vedrusid jms kraami. Samas meie kuumaastikel pole see ka mingi ime...
Leidsin selle isegi üles (ise ma vast ikka nii mustades värvides ei näeks..:) ):
Algselt postitas: mad1]saab 900II esisild nt. on ikka paras ebaõnnestumine....pidevad vead: vedrud, amordi padjad puruks...
esimesed õõtsad(nende puksid,sarniirid) jne....rooliotsad hoopiski opeli omad, need murduvad 80% juhtudel

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: L Dets 17, 2005 20:57
Postitas MadMan
Natuke alusetut kriitikat ja kasti koha pealt eksid, Cyber. AW50-40LE tootja on Aisin-Warner. Sarnaseid kaste kasutatakse ntx Jeep Cherokee-l ja paljudel teistel (ntx Toyota, Volvo) autodel. 3-käigulist 35TB Borg-Warnerit pani Saab ise kokku.
Esisild - koosneb suurtest kolakatest, millel pole Opeliga midagi ühist. Esisilla ehitust muudeti tootmise ajal tõesti mitu korda. Mina oma tuksis (avarii) sillaga siin palju kaasa rääkida ei saa.

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: L Dets 17, 2005 22:34
Postitas Cyber
Ok, miski -Warner oli..:) Päris ei viitsinud neid teemasid uuesti läbi lugeda. Ja mina ei kritiseerinud...tsiteerisin teisi..;) Aga võrreldes classicuga on see ikka porno... nii keerukuse, kui vastupidavuse kohalt.

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: L Dets 17, 2005 23:36
Postitas MadMan
ei ütleks. kaks õõtshooba ja stabilisaatorvarras - porno? hilisemad versioonid on muidugi keerulisemad. vastupidavus - kui ainuke kritiseerija on mad1, siis võib see olla ainult tema auto probleem. Minu autol näiteks osutus üks sarniir (ScanTech SaabiAnti juurest) defektseks ja vahetati garantiikorras välja, kuid see ei anna infot kogu silla vastupidavuse kohta.

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: P Dets 18, 2005 1:13
Postitas sigaelmar
Ei ole jah vanematel NG900 esisillas mitte midagi keerulist - kui ka tõesti on "kõik nahkas" siis kõik on ju 1 õõtshoob, amordi padi ja stabika varda puksid per ratas! Kui vedrud pooleks lähevad, peab küll individuaalne probleem olema, kas selline asi ikka tüüpviga on?

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: P Dets 18, 2005 17:31
Postitas kkerem
Niih pidasin nõu rahakotiga, kes lubaks soetada selle auto, millest eelpool juttu oli.

Nüüd nagu selline probleem, et auto oleks vaja lasta ikkagi üle vaadata kuskil. Kahjuks Tartus puudub saabi esindus, kuid kas siin kandis mõni hea ja usaldusväärne firma on, mis oleks võimeline ostu(müügi)eelset ülevaatust tegema?

Tänud

edit: kuidas vaadata kliima töökorda, kui talv on:fight:?

Saab 900 aut. 2.5 - Annelinna Autoaias

Postitatud: P Dets 18, 2005 20:18
Postitas Cyber
Algselt postitas: kkerem
Nüüd nagu selline probleem, et auto oleks vaja lasta ikkagi üle vaadata kuskil. Kahjuks Tartus puudub saabi esindus, kuid kas siin kandis mõni hea ja usaldusväärne firma on, mis oleks võimeline ostu(müügi)eelset ülevaatust tegema?


edit: kuidas vaadata kliima töökorda, kui talv on?
Nii palju kui mina tean on Tartu omad ise kah sellega hädas, et ühtki sellist firmat pole seal.
Talvel kliima töökorda õnnestuks ehk soojas garaazhis kontrollida..;)