1. leht 1-st
900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Juul 26, 2004 9:20
Postitas part
kas keegi omab kogemust , kas normaalse käsipiduriga tagasild (alates´88 , kässakas taga) istub ilma ühegi probleemita oma kinnitustelt 1:1 sellisele kerele alla panna, mis on vanema tagasillaga (´87)?
900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Juul 26, 2004 9:46
Postitas Trionic
Istub küll,aga kogu kässarisüsteem alates kangist,kuni... tuleb ümber teha.
900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Juul 26, 2004 9:53
Postitas part
kas 1988 tagasillal on kässakas ikka ketta peale või on kõrval eraldi trummel?
900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Juul 26, 2004 10:01
Postitas Trionic
9000-nde pidurisadulad,ehk kässar toimib ketaspidurile.
900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Dets 13, 2004 14:13
Postitas part
kas ja kes omab kogemust vana silla (kuni ´88) ümbermodimisel uuemaks? kas annaks ka osaliselt vahetada (et siis kässakakangist tagapiduriteni välja panna tonnise mäng peale) , noh et aind pidurid uuendada vanemal sillal , jättes kettad samadeks, või tekivad tõesti offseti probleemid?
900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Dets 13, 2004 14:35
Postitas Cyber
Part, ütle nüüd ausalt, milleks sul seda keppi vaja on ?? Kui palju sa seda kässarit kasutad, et ta sul seal taga ilmtingimata peab olema?? Sa ju ontlik inime, sõidad viisakalt ja puha. Milleks see jant??
900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Dets 13, 2004 15:00
Postitas part
mulle ta meeldib, kasutan tihti, ja kuna mul on 900 juba kuuris nii laiali, siis lihtsa sobitamisvõimaulse korral teeks asja ära ( st siis uuema kässa ja mis sinna juurde kuulub, peamine et saaks tagaratastele, ja saabi tükkidest), seda aga juhul kui oleks ikka tõesti lihtne. viimast ju püüangi vaghelduva eduga välja selgitada, et KUI lihtne
olen nimelt seda meelt et nii nagu pükstel peaks ikka lukk ees olema , nii ka autol käsipidur taga, loomulikult saab kusta ka tagalukuga pükstega ja kässatada ka esikässakaga, aga milleks kui on olemas ergonoomilisemad teed.

aga ega ole hullu kui ka ei õnnestu see vahetamine, asi on lihtsalt mingiks kinnisideeks kujunenud
900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Dets 13, 2004 15:51
Postitas Cyber
http://www.escribe.com/automotive/european/tsn/m17271.html
Väidetavalt on jah teine offset ja sul on tervet uut tagasilda vaja. GIYF - Google Is Your Friend

900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Dets 13, 2004 16:10
Postitas part
mnjaa - lõhnab ikka "üle-eestiliseks" minemise järele...
900 classic sild ja pidur
Postitatud: E Jaan 10, 2005 11:22
Postitas part
... aga ikkagi...
lammutage keegi oma doonor 900 (1988 ja uuem) tükkideks, et ma saaksin sealt sõbrahinnaga osta terve tagasilla koos kõigega, käsipiduriajami otsast lõpuni, esipiduriajami, kettad, stabikavardaid tahaks kah
900 classic sild ja pidur
Postitatud: T Okt 11, 2005 14:09
Postitas part
äkki kellegil on head illustreerivat materjali tagasilla stabikavarraste kohta, nii fläti kui feisi omadest. Kui palju erinevad?
900 classic sild ja pidur
Postitatud: T Okt 11, 2005 19:39
Postitas ivomets
mis siin illustreerida: sul ju uus ja vana olemas. võtad vana alt ära- laotad murule, paned uue kõrvale ja kohe näed kust mida ymber vaja lõigata, kui vaja, ja asi tahe.
paremat kui see pilt, mul sulle anda ei ole, aga ehk on seegi abiks!
Lisatud failid
900 classic sild ja pidur
Postitatud: T Okt 11, 2005 20:06
Postitas Cyber
See on mingi mosse oma?? Kuidagi tagaveolise pilt on.
900 classic sild ja pidur
Postitatud: T Okt 11, 2005 20:26
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
See on mingi mosse oma?? Kuidagi tagaveolise pilt on.
Mosse mis mosse. Lehtvedrud ka veel

900 classic sild ja pidur
Postitatud: K Okt 12, 2005 0:49
Postitas ate
Teema jälle üleval - talv on vist tulemas:head:.
Valgustage mind palun, kas sellel esiratastele mõjuval kässaril on veel mõni puudus peale tema konstruktsioonilise ( mehaanilise ) ebamugavuse, või see teema on üleval kasutusharjumuse/mugavuse pärast.
Mina näiteks tunnen puudust nupust mis lülitaks välja ABS-i

.
Vasakujala piduri efekt 900c puhul on mega seoses tema kaalujaotusega.
900 classic sild ja pidur
Postitatud: K Okt 12, 2005 8:12
Postitas part
pean silmas ikka neid torsioonvardaid mis tulid aind TURBODE ja hilisemate laiapealiste vabalthingavatega, st siis neid mis ikka jäigastavad silla käitumist, mitte mingeid panhardeid, diagonaale vms basic putru. oleks vaja jõuda selgusele, kas tagumise silla oma on flatil ja face´il sama (erinevad ju vist aind pidurid ja mõned puksid)?
900 classic sild ja pidur
Postitatud: K Okt 12, 2005 23:37
Postitas Trionic
kõik on sobitatav,va. rummud-pidurid.See kuradi torsioon sai ka kunagi kellegi
84.a. karpaclassicule külge poogitud ja ilma ullu vaevata.