1. leht 1-st
Roolivõim
Postitatud: P Sept 30, 2012 15:25
Postitas Ylihärma
Roolivõimuga probleem, päris nii roolima ei pea nagu jaksan aga vahel lööb nagu asja kõvaks. Vaatasin et õli on piisavalt, pumba hinnad samuti piisavalt kõrged aga vist muud üle ei jää?
Auto siis 9-3 2005 1,9 tdi.
Roolivõim
Postitatud: P Sept 30, 2012 17:27
Postitas Marx
Kontrolli roolikardaani.
Roolivõim
Postitatud: T Okt 16, 2012 19:02
Postitas patriot
Ära torma kohe pumpa ostma ennem, kui oled veendunud, et just see vigane, latt ei või olla? On mul endal just nii juhtunud, et süüdistasin pumpa, kuid latil tihend ütles üles hoopis.....
Roolivõim
Postitatud: K Okt 17, 2012 10:09
Postitas Six
Kas natuke palju ei ole?
225/45R17 võiks 2,3 paras olla.
Rääkides SS juhitavusest, siis 160 juures ei tohiks arugi saada, et kiiresti sõidad. Olen kiirteedel sõitnud 200 ringis ja isegi siis on auto täiesti stabiilne.
Pakun, et su autol on midagi veermik/verustus/amordid osakonnas korrast ära ja suurema rehvi allapanek seda viga vist ei paranda.
Palju te õhku panete rehvidesse kui on talverehv 225x45x17 ? 2,5? või 2,7-8?
Roolivõim
Postitatud: K Okt 17, 2012 10:15
Postitas anthillse
Mul endamvähem sama asi, aga nüüd on nagu okei jälle - vahetasin lati muidugi ka välja.
Mul siia teemasse küsimus ka, et kas kõigil Teil on 140-160km/h pealt hirm Saab 9-3 SS juhitavuse osas või pole? Miks ta kurat ujuma hakkab nagu Moskvits 90´ne pealt? Hoiad kahe käega roolist kinni, et jukerdama ei hakkaks... Rehvid on muidugi 215x50x17 - et kas siis sellest ongi tingitud? Peaks 18" alla panema v?
Palju te õhku panete rehvidesse kui on talverehv 225x45x17 ? 2,5? või 2,7-8?
Madalam rehv aitab kindlasti ujumise vastu sest 215/50 on päris kõrge ja kui tava amort all siis see mõjutabkal . Õige suurus 17 tollil on 225/45 ja 2.5 bari vist on üldse max sellel autol,aga 100% selles kindel pole. Ning mnt-l parem juhtitavust saada siis pane Koni
amortid

Roolivõim
Postitatud: K Okt 17, 2012 10:24
Postitas Jaanus
Millal viimati sillastendis käisid ja millal viimati velgi-rehve balansseerisid?
Mul hetkel lamellid all 205/50/17 2.4 rõhku sees ja väga stabiilne

Roolivõim
Postitatud: K Okt 17, 2012 12:43
Postitas ivark
Kas natuke palju ei ole?
225/45R17 võiks 2,3 paras olla.
Rääkides SS juhitavusest, siis 160 juures ei tohiks arugi saada, et kiiresti sõidad. Olen kiirteedel sõitnud 200 ringis ja isegi siis on auto täiesti stabiilne.
Pakun, et su autol on midagi veermik/verustus/amordid osakonnas korrast ära ja suurema rehvi allapanek seda viga vist ei paranda.
Palju te õhku panete rehvidesse kui on talverehv 225x45x17 ? 2,5? või 2,7-8?
Ei kurda ka, pigem läheb nagu tank, ei kaldu kuhugi. See on küll viimane asi, mida Saabi puhul kurdaks, suurtel kiirustel on just stabiilne.
Roolivõim
Postitatud: K Okt 17, 2012 13:23
Postitas Jaanus
Pane Koni FSD alla

Roolivõim
Postitatud: K Okt 17, 2012 19:42
Postitas patriot
Pane Koni FSD alla

Soovitan omaltpoolt sama, parima iseloomustuse leidis FSD-dele minu tuttav, kes juba esimeste kilomeetrite järel ütles;"Väga hea teelpüsivus, nagu rong istub rööbastel ja ei hüppa."

Roolivõim
Postitatud: N Okt 18, 2012 8:22
Postitas cooler
Kommenteeriks veel ujumise kohta, all 195/65 R15 (tehasemõõt) Dunlop-i lamellid ja no ei ole mitte mingit ujumist, väga stabiilne on kiirustel, mida eesti teedel saavutab (möödasõidul 140-160km/h). All täitsa tavalised korras tehase amordid ning puksid. Kontrolli või lase kontrollida silla detailide korrasoleks, vaheta mis vaja, ja lase silda reguleerida (ujumist võib tekitada näiteks vale kokkujooks - lahkujooks).