1. leht 1-st

9-5 aero probleemid

Postitatud: P Okt 07, 2012 12:33
Postitas dete
Tere
Ootaks Teie kui vanade saabikalade kogemust ja õpetussõnu!
Masinaks 2000a 9-5 aero (169kW, aut), viimasel ajal täheldanud 3 imelikku probleemi:
1) kompuuter paneb segast kütusekuluga, eriti tühikäigul - jookseb kütusekulu ülesse 60l/100km, samas reaalset kütuskulu sellises nr nagu ei tähelda.
2) kui masin käivitada on kliimapaneelis ca 5-10sek numbrid kinni ja suvalised, peale seda toimib nagu vaja.
3) külma mootoriga käivitus vaevaline, mulje nagu akul poleks jõudu, veab vaevaliselt starterit, samas aku enda led test põleb rohelisel ning testriga mõõdetud 12,7V ning koos geneka tööga 14,3V, soojamootoriga üldjuhul probleeme pole.
Text - loobib veateadet alarmi kohta ning paneb vahest lambist alarmi tööle isegi siis kui sõidad masinaga, puldist ei taha siis maha ka tulla enam (arvati et tüüpviga vaja uut alarmiakut koos pasunaga - kas on reaalne?)

9-5 aero probleemid

Postitatud: P Okt 07, 2012 14:06
Postitas Jupats
3) Pasunat pole vaja vahetada. Piisab uutest akudest sinna sisse.

9-5 aero probleemid

Postitatud: P Okt 07, 2012 15:10
Postitas warum
akut tahab ikka korralikku, mingi vaevalise tõmbamisega käima ta ei taha minna, vähemalt oli mul niimodi, vana aku tõmbas aga 2.5l bemarit ilusti.
kliima SID-i sad näiteks minult, aga see 5 sekki kui pikslid puudu siis pole ju hullu
tühikäigul kasvabki ju kütuse keskmine kulu, sa ei läbi ju kunagi kohapeal autoga 100km, mõtlen et äkki istud palju autos ja siis ta käib, minuomal ka läks kuskil 20-ne juurde kekmiseks kui tallvel autos istusin kaveritega.

9-5 aero probleemid

Postitatud: P Okt 07, 2012 18:53
Postitas dete
Kliima SID pikslid kõik olemas aga algul põleb ainult juhipool n: nr 1 ja kaassõitja pool n: 20, 5 sek pärast tuleb kogu muu inf ka järgi - resiim ning temp läheb õige käskluse peale. Kütusekulu üldjuhul ikka oli normis ennem ning vajutades läheb ka normatiivi aga Parkingu peal mootor töötab siis silmnähtavalt jookseb ülesse. Mootor töötab korralikult.