9-5 aero probleemid
Postitatud: P Okt 07, 2012 12:33
Tere
Ootaks Teie kui vanade saabikalade kogemust ja õpetussõnu!
Masinaks 2000a 9-5 aero (169kW, aut), viimasel ajal täheldanud 3 imelikku probleemi:
1) kompuuter paneb segast kütusekuluga, eriti tühikäigul - jookseb kütusekulu ülesse 60l/100km, samas reaalset kütuskulu sellises nr nagu ei tähelda.
2) kui masin käivitada on kliimapaneelis ca 5-10sek numbrid kinni ja suvalised, peale seda toimib nagu vaja.
3) külma mootoriga käivitus vaevaline, mulje nagu akul poleks jõudu, veab vaevaliselt starterit, samas aku enda led test põleb rohelisel ning testriga mõõdetud 12,7V ning koos geneka tööga 14,3V, soojamootoriga üldjuhul probleeme pole.
Text - loobib veateadet alarmi kohta ning paneb vahest lambist alarmi tööle isegi siis kui sõidad masinaga, puldist ei taha siis maha ka tulla enam (arvati et tüüpviga vaja uut alarmiakut koos pasunaga - kas on reaalne?)
Ootaks Teie kui vanade saabikalade kogemust ja õpetussõnu!
Masinaks 2000a 9-5 aero (169kW, aut), viimasel ajal täheldanud 3 imelikku probleemi:
1) kompuuter paneb segast kütusekuluga, eriti tühikäigul - jookseb kütusekulu ülesse 60l/100km, samas reaalset kütuskulu sellises nr nagu ei tähelda.
2) kui masin käivitada on kliimapaneelis ca 5-10sek numbrid kinni ja suvalised, peale seda toimib nagu vaja.
3) külma mootoriga käivitus vaevaline, mulje nagu akul poleks jõudu, veab vaevaliselt starterit, samas aku enda led test põleb rohelisel ning testriga mõõdetud 12,7V ning koos geneka tööga 14,3V, soojamootoriga üldjuhul probleeme pole.
Text - loobib veateadet alarmi kohta ning paneb vahest lambist alarmi tööle isegi siis kui sõidad masinaga, puldist ei taha siis maha ka tulla enam (arvati et tüüpviga vaja uut alarmiakut koos pasunaga - kas on reaalne?)