1. leht 1-st
Check Engine
Postitatud: P Okt 07, 2012 19:41
Postitas Kiilu
Saab 9-5 2,3 125kw.. 99 aasta. check engine tuli läks p6lema arusaamatul p6hjusel, sest mitte mingit muutust auto töötamisel ei toimunud. Ainuke asi mis on erinev, et Check Engine tuli p6leb. Oskab äkki keegi aidata?
Check Engine
Postitatud: P Okt 07, 2012 19:59
Postitas napoleon
Näiteks lambda andur, aga ka palju muid asju on sellised, millega mootori töös mingit tuntavat muudatust ei kaasne. Külasta mõnda Saabide remontimisega tegelevat asutust ja lase veakood(id) tech2-ga välja lugeda, selle jutu peale ei oska keegi öelda mis autol täpsemalt viga on.
Check Engine
Postitatud: N Okt 25, 2012 20:15
Postitas intsints
Tere.
Panin enda loo siia samase teemase. Samuti hakkas Check engine tuluke põlema. Käisin tech2-ga vaatamas.
Näitas ,et Manifold Pressure Sensor 9197930 vigane,pistik ühendus vigane või õhu leke. Auto (2.3t 136kW) käitub nagu alati, võibolla pisut uimasem.Esiteks kustutasin vea ja sain sõita nii 20 km siis tuli tagasi. järgmisena võtsin lammutusest teise anduri ,käitus täpselt sama moodi. Uut ma kohe ei kipu ostma enne kui kindel olen, ta tuksis on.Esma pilgul ei paista ka mingit leket. Võibolla oskab keegi suunata mida jälgida või endalgi analoogiline viga olnud.
Check Engine
Postitatud: N Okt 25, 2012 20:35
Postitas lemps14
Minul oli check engine põhjustatud halvast kütusest. Lasin ajus veakoodi nullida ja nüüd uuesti ei ole tuluke süttinud.
Check Engine
Postitatud: N Okt 25, 2012 21:32
Postitas intsints
Statoili kütus peaks hea küll olema .
Check Engine
Postitatud: R Okt 26, 2012 11:16
Postitas Juss9-5
Mul samuti väga sarnane juhtum eelnevalt kirjeldatule.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.
Check Engine
Postitatud: R Okt 26, 2012 11:30
Postitas ivomets
Mul samuti väga sarnane juhtum eelnevalt kirjeldatule.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.
niimoodi tehes vaheta välja veel mõned solenoidklapid j( 3 tk) a õhulugeja ja egr; siis saad asja korda

Check Engine
Postitatud: R Okt 26, 2012 23:50
Postitas intsints
Ega ongi plaan viga tuvastada ja peale seda juppe hankida.
Check Engine
Postitatud: K Okt 31, 2012 20:33
Postitas intsints
Viga leitud. Väljalaske kollektori pleki all Turbo juures on mingi rõhu klapi hoob. Selle kinnitus oli ära kulunudja rippus niisama.
Check Engine
Postitatud: K Okt 31, 2012 21:18
Postitas Jupats
Kirjelduse järgi tunduks nagu Wastegate, kuid selle varda eemaldumisel muutub auto vabalthingavaks. Seda peaks juba igaüks tundma

Check Engine
Postitatud: K Okt 31, 2012 22:50
Postitas Thor
wastegate varda klambri kulumise/kadumise võiks ka juba tüüpvigade alla liigitada

Check Engine
Postitatud: T Jaan 29, 2013 11:29
Postitas Juss9-5
Mul samuti väga sarnane juhtum eelnevalt kirjeldatule.
Check engine läks põlema ning tech-2 tuvastas turborõhuanduri rikke. Auto 2.2 TDI. Mõned korrad sai seda puhastatud, mis ka lühiajaliselt aitas, kuid tuli ikkagi põleb tuli mõnel korral nädalas. Mingit seaduspärastust ei ole täheldanud, mis tõttu check engine süttib või kustub. Nädal aega tagasi ostsin siis uue anduri, kuid mure ikka endine.
niimoodi tehes vaheta välja veel mõned solenoidklapid j( 3 tk) a õhulugeja ja egr; siis saad asja korda
Minu probleemi lahendmaine on veninud kuna auto töös ei olnud senimaani probleemi olnud, ning huupi midagi vahetama ei tahtnud hakata.
Nüüd siis mõned uued sümptomid:
1)Vahel viskab turbo üldse tagant ära. Lisaks tõmbe kadumisele kaob ka püsikiiruse hoidja. Mõnikord aitab auto taaskäivitamine, kuid mitte alati.
2) Tõmme on kehvem ning ebaühtlane. Olen täheldanud, et isegi kui turbo töötab, siis tõmme on ebaühtlane(väike jõnksutamine kiirendades) ning enamasti kehvem kui siis kui auto täiesti korras oli.
Probleem on igapäevane, mistõttu sooviks seda lõplikult lahendada.
Tänud ette.
Check Engine
Postitatud: T Jaan 29, 2013 11:42
Postitas turuplats
Minu eelmise auto 2.2 check engine põhjustajad olid turbolõdviku pragu, egr umbes, turborõhuandur vajas puhastust.
Check Engine
Postitatud: K Juul 23, 2014 16:45
Postitas 5448
Vana teema küll, aga foorumis teemasid lugedes ja enda jaoks knowhow listi tehes jäi silma ka selline asi:
http://www.econmancer.com/?p=44
Vea kõrvaldamisel oma jõududega saab nii CE tule kustutada.
Check Engine
Postitatud: K Juul 23, 2014 17:14
Postitas 9-5LPT
Mõistlikum oleks ju pigem üles otsida mis selle üldse põhjustas, muidu varsti "kustub" auto sul ise ära kuskil maanteel

Check Engine
Postitatud: K Juul 23, 2014 18:00
Postitas 5448
Kas ma mitte seda viimase lausega ei öelnud ?

Nt. minul läksCE põlema ja leidsin kapoti alt ühe katkise ja teise lahti tulnud vaakumivooliku.Parandasin ära ja panin kohale tagasi, aga tuluke ju ise ära ei kustu. Proovisin kõvasti puhuda aga ei kustu

Check Engine
Postitatud: K Juul 23, 2014 18:07
Postitas 9-5LPT
Minu viga jah, ma ei lugenud korralikult..

Check Engine
Postitatud: N Juul 24, 2014 0:55
Postitas triibutu
tuluke ju ise ära ei kustu. Proovisin kõvasti puhuda aga ei kustu

Tegelikult kustub paljudel juhtudel tuluke ka ise ära, kui auto tuvastab, et veasituatsioon on kadunud. Selleks võib muidugi minna mitu käivitus/sõidu/vms tsükleid, olenevalt veakoodi põhjusest.
Check Engine
Postitatud: N Juul 24, 2014 8:16
Postitas Trionic
Käivitustsükleid ( 1 tsükkel = külm mootor käima, soojaks ja uuesti "külmaks") läheb püsivigade kustutamiseks kuni 50. Ajutised seguvead kustuvad järgmisel käivitamisel.
Täiesti ARULAGE on veakoode niisama kustutada ilma veapõhjust likvideerimata.
Check Engine
Postitatud: N Juul 24, 2014 9:51
Postitas triibutu
Loomulikult on asjal praktilist mõtet ainult siis, kui viga on eelnevalt tuvastatud ja kõrvaldatud, muidu tuleb ju ka veakood kohe tagasi. Nagu siin eelpool ka eeldatud on.
Check Engine
Postitatud: N Juul 24, 2014 13:04
Postitas 5448
Mis asja te nüüd ajate?
Palun lugege mu postituse viimast lauset!
Vea
kõrvaldamisel oma jõududega (see tähendab seda, et ma ei lähe teenindusse vaid saan ise jälile lahtisele/katkisele voolikule jne. ja parandan asja
ise) ja siis kustutan tule.
Pole öelnud, et kui tuli süttib tõmba kohe kaitse välja ja kustuta tuli - poogen see tekkinud viga ja kui uuesti süttib korda tegevust kuni mootor töö lõpetab.
Mul on plaanis ikka pikemalt autoga sõita mitte ...
Rahu ainult rahu - kõik
Saab korda

Check Engine
Postitatud: N Juul 24, 2014 17:28
Postitas triibutu
Lugesime ju, mis erutud?
Minu vastus oli Tionic'ule, et ega keegi ilma viga likvideerimata veakoode kustutama hakata ei olegi soovitanud.
Check Engine
Postitatud: N Juul 24, 2014 22:02
Postitas 5448
Samuti ka minu postitus
