Mootor sai kuuma ! On kogemusi ???
Postitatud: R Dets 23, 2005 9:58
Tere Kõigile!
Mure siis järgmine:
Turbol Turbol lendas pealt genekarihm:(lendas pealt genekarihm.
Teadmatusest, kuna jahutusvedeliku temp. andur ülekuumenemist ei näidanud, sõitsin rahulikult ca 20 km tööle rahulikult edasi. Peale rulliku ja rihma vahetust tundus esialgu kõik korras olevat. Ja siis algasid jamad peale...
Kuna mootor hakkas imelikult valju häält tegema ja lisaks ka jahutusvedelik tasapisi kaduma (ca 1/2 liitrit 200-300km kohta), tuli asja uurides välja, et väljalaskekollektori kaas kõver. Sai siis kaant lihvitud ja tihendid ära vahetatud.
Lisaks ilmnes, et ka õli oli läinud mustaks ja paksuks tökatiks. Ja mootori plokikaane vahelt pressis ka algul veidi jahutusvedelikku välja.
Nüüd sai mõni aeg tühjalt käia lasta ja esialgu tundud, et jahutusvedelik jäi pidama. See võib aga olla petlik.
On kellelgi kogemusi, mida peale mootoripesu ja õlivahetust järgmise sammuna ette võtta. Kui jah.vedelik jätkuvalt pidama ei jää kas aitab siis plokikaane lihvimine ja tihendite vahetus. Kas võib lisada jajutusvedelikule tihendajat-paksendajat (pidi suht ohutu olema).
Või võib põhjus olla ka kusagil sügavamal ???
Või on siiski targem lasta panna uus plokikaas ???
Jään siis nõuandeid ootama.
:(
Mure siis järgmine:
Turbol Turbol lendas pealt genekarihm:(lendas pealt genekarihm.
Teadmatusest, kuna jahutusvedeliku temp. andur ülekuumenemist ei näidanud, sõitsin rahulikult ca 20 km tööle rahulikult edasi. Peale rulliku ja rihma vahetust tundus esialgu kõik korras olevat. Ja siis algasid jamad peale...
Kuna mootor hakkas imelikult valju häält tegema ja lisaks ka jahutusvedelik tasapisi kaduma (ca 1/2 liitrit 200-300km kohta), tuli asja uurides välja, et väljalaskekollektori kaas kõver. Sai siis kaant lihvitud ja tihendid ära vahetatud.
Lisaks ilmnes, et ka õli oli läinud mustaks ja paksuks tökatiks. Ja mootori plokikaane vahelt pressis ka algul veidi jahutusvedelikku välja.
Nüüd sai mõni aeg tühjalt käia lasta ja esialgu tundud, et jahutusvedelik jäi pidama. See võib aga olla petlik.
On kellelgi kogemusi, mida peale mootoripesu ja õlivahetust järgmise sammuna ette võtta. Kui jah.vedelik jätkuvalt pidama ei jää kas aitab siis plokikaane lihvimine ja tihendite vahetus. Kas võib lisada jajutusvedelikule tihendajat-paksendajat (pidi suht ohutu olema).
Või võib põhjus olla ka kusagil sügavamal ???
Või on siiski targem lasta panna uus plokikaas ???
Jään siis nõuandeid ootama.
:(