1. leht 1-st
hooldus 1,9 TiD vs 1.8t
Postitatud: K Okt 24, 2012 10:11
Postitas sourdenis
Tervitused!
Saabipisik on ennast juba väga kõvasti sisse söönud ja liistule on jäänud kaks 9-3, mõlemad '07 tehtud.
Üks neist on Vector 1,9Tid(110kW) aut.
Teine 1,8t BioPower (110kW) (uuema esiosaga)
Olen otsinud ja lugenud, kuid täit selgust ei saanud, et kumma auto hooldus kallim on ja kui palju kallim.
Niipalju suutsin välja vaadata, et tehasepoolne välp on 30000 (loe: eestitingimustes max 20 000 km).
hooldus 1,9 TiD vs 1.8t
Postitatud: K Okt 24, 2012 16:44
Postitas Trionic
Oluline hinnavahe hoolduse puhul puudub.
hooldus 1,9 TiD vs 1.8t
Postitatud: K Okt 24, 2012 16:46
Postitas sourdenis
tänud Trionic.. seda tahtsingi kuulda

hooldus 1,9 TiD vs 1.8t
Postitatud: K Okt 24, 2012 16:52
Postitas daags
Siiski pead arvestama diisli puhul hammasrihma ja veepumba vahetuse kulu ning automaatkasti õlivahetusega.
1,8t kohta sa käigukasti ei maininud.
hooldus 1,9 TiD vs 1.8t
Postitatud: K Okt 24, 2012 17:20
Postitas D116
Kui sõidad alla 20k km aastas, siis mõtekam oleks bensiinimootoriga.
hooldus 1,9 TiD vs 1.8t
Postitatud: K Okt 24, 2012 21:15
Postitas sourdenis
bensukas on manuaal.
sõitu tuleb aastas ikka 20k+ km.
bensukas on Linear, disla on Vector
bensukal on plokisoojendus ja konks
hooldus 1,9 TiD vs 1.8t
Postitatud: N Okt 25, 2012 8:05
Postitas Trionic
Siiski pead arvestama diisli puhul hammasrihma ja veepumba vahetuse kulu ning automaatkasti õlivahetusega.
1,8t kohta sa käigukasti ei maininud.
Ka bensukal vahetad sa veepumpa,lisaks veel tihtipurunevat balansketi talda ja -pingutit. Need asjad ei käi muidugi hooldusprogrammi alla.
hooldus 1,9 TiD vs 1.8t
Postitatud: N Okt 25, 2012 11:15
Postitas oswald
Kui sõidad alla 20k km aastas, siis mõtekam oleks bensiinimootoriga.
Veidi teemaväline küsimus, aga kuivõrd see väide paika peab tänapäeval? Ise otsin ka passiiv-depressiivselt uut aparaati ja läbisõit just ~20K kandis ning diisel vs bensiin on samuti päevakorras.
hooldus 1,9 TiD vs 1.8t
Postitatud: N Okt 25, 2012 11:50
Postitas sourdenis
vaatasin, et kui 20k km sõita, bensuhind = dislahind = 1,5 ja küttekulu 100km vahe on u 1,6l, siis aastane sääst kütuse pealt u. 500+ raha.
Reaalsuses võib see nummõr väiksem olla, sest hetkel nt. disla kallim.
Rihmavahetus koos mudruga peaks olema 100k km tagant ja selle kulu läheb nii 300+ raha koos hooldusega.
Dislale peaks kindlasti blokisoojenduse panema või siis soojas garaažis hoidma