1. leht 1-st

K: 900 cabrio kere

Postitatud: K Dets 28, 2005 15:50
Postitas andreas
Tekkis küsimus: milline on tavalise 3d klassiku ja cabrioclassicu kere erinevus ( peale katuse ja akende ). Kas cabrio on ehitatud tavalise kere baasil või on tegemist eraldi keretüübiga?

K: 900 cabrio kere

Postitatud: K Dets 28, 2005 16:10
Postitas LPT
Niipalju kui mina tean, on ikka kaks täiesti eri keret. Pealtnäha hakkavad kabriol kohe silma tugevdatud küljekarbid, 2-kohta taga (katus võtab oma ruumi), lisa stabilisaatorivarras esisillas. Rauda on kabrios kindlasti rohkem, kaalub teine mul 5D klassikust 200 kg enam.
Algselt postitas: ALI
Tekkis küsimus: milline on tavalise 3d klassiku ja cabrioclassicu kere erinevus ( peale katuse ja akende ). Kas cabrio on ehitatud tavalise kere baasil või on tegemist eraldi keretüübiga?

K: 900 cabrio kere

Postitatud: K Dets 28, 2005 16:43
Postitas ivomets
esistabikavarras on mingist aastast alates võimsamate mootorite puhul: mul selline arusaam

K: 900 cabrio kere

Postitatud: K Dets 28, 2005 17:25
Postitas mart96
millest selline küsimus tekkis?

Kui nüüd kavatsed ise kabriot ehitama hakata, siis peale katuse mahalõikamist vajub su auto kere ilmselt laiali;)
tegemist on ju kandevkerega ja katusel on seal täita oma osa. Kuna Saab on üks turvalisemaid autosid, siis nad on ikka rohkem vaeva näinud, kui lihtsalt katuse maha lõiganud;) irwww

Olen käinud Uusikaupunki autotehases ekskursioonil ja seal oli tehases üks kere, millel olid need tugevdused teist värvi ja et paremini näha oleks, siis osa veel ära lõigatud.
No see oli siis, kui seal veel Saabi kabriosid tehti-9-3 oli siis päevakorral-see esimese generatsiooni 9-3.

A-piilar on tugevam, tagaistmete all ja külgedel ja kõike ei mäleta, aga ikka miskit oli veel...
Muide Soomes on kerevahetus keelatud, nii et ise päris ei saa vahetada.

K: 900 cabrio kere

Postitatud: K Dets 28, 2005 23:55
Postitas andreas
Algselt postitas: mart96
millest selline küsimus tekkis?

Kui nüüd kavatsed ise kabriot ehitama hakata, siis peale katuse mahalõikamist vajub su auto kere ilmselt laiali;)
tegemist on ju kandevkerega ja katusel on seal täita oma osa. Kuna Saab on üks turvalisemaid autosid, siis nad on ikka rohkem vaeva näinud, kui lihtsalt katuse maha lõiganud;) irwww

:P ei plaaninud cabriot ehitama hakata. Küsimus tekkis rohkem selllest, et miks cabriod alati kõvasti rohkem maksavad, kui tavalised. Et kui limiteeritud keretüüp, et siis vist ka sellepärast kallim....

Ma olen kuulnud/näinud küll nendest "ümberlõigatud" autodest ning tulemused on tavaliselt üsna kaheldavad.

K: 900 cabrio kere

Postitatud: L Jaan 07, 2006 15:54
Postitas mart96
siin teile nüüd ka joonised.

kaugel see suvigi nüüd enam-nii et marss marss ehitama;)
http://koti.mbnet.fi/~skote/saab.htm