1. leht 1-st

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: K Nov 07, 2012 20:39
Postitas cool_d
Tekkind selline mure, et kui auto tühikäigul kauem käib ja siis sõitma hakates viskab sinist suitsu käiguvahetusel. Käivitusel ei ole probleeme ja ka pidevalt ei ole seda. Kolbide kulumist ei usu ,kuna siis oleks pidevalt suits taga ja sääretihendid kah välistaks kuna külmalt käivitades suitsu ei tule. Küsimus siis selles kust kohast saab õli tulla tühikäigul sisselaskesse või väljalaske torustikku. Või kuhu ta saab koguneda. Sest suits kaob paari kolme käiguvahetusega. Suitsu pahvakad on hetkelised ja sama käiguga edasi sõites suitsu ei tule. Kuid käik üles vahetades ja uuesti gaasipedaali vajutades tuleb taas kerge pahvakas. Pikk segane jutt, kuid probleem on olemas.

Tervitades

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: K Nov 07, 2012 20:59
Postitas anwarr
Mul viskas ka peale käiguvahetust tagant sinist, eriti kui talda andsin. Lõpus nii hullusti, et taga sõitjat polnud näha. Peale turbo vahetust suitsu pole. Muidugi oli ka käivitamisel tiba sinist. Ja vana turbo võll käis nagu talle saba.

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: K Nov 07, 2012 21:04
Postitas 9-5LPT
Mul viskab ka sinist vahepeal, mitte küll mingit ulmepahvakat, aga siis kui sportlikumat sõidustiili harrastan, siis ikka on - õli kaob ka vaikselt.
Autoks 9-5 2.3 LPT

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: K Nov 07, 2012 22:26
Postitas kermo54
mina alustaks turbo kontrollimisest...

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 8:08
Postitas ivomets
Lihtsalt OT- na üks huvitav lõik raamatust, mille sain kaasa saab 900 ng-ga mille juppideks ostsin.
Raamat ise vene keelne ja pealkiri Saab 900/9-3 bensiinimootorid.
Ühesõnaga saabi texno-book ehk saabi ametlik remondi, eksplutatstsiooni ja tehnilise hooldamise raamat.
Ja seal kirjutab niimoodi:

Kui, näiteks, ziguliile oli vaja õli lisada mitte rohkem kui 0,5 liitrit 1000 km peale, siis oli mootori seis väga hea.
Normaalne õlikulu nende (saabi) mootorite puhul KUNI 0,8 L/1000 KM PEALE.
Kui õlikulu suurem, siis otsige viga.

Kommenrtaar: Tundub, et niimoodi ka on .

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 8:32
Postitas napoleon
OT jätkuks - reaalne kulu oleneb tõenäoliselt sõidustiilist ja veel n+1 asjaolust, kui mul NG900 oli, siis küll ei meenu et oleks olnud vaja vahetusvälpade(10kkm) vahel õli lisada.

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 12:35
Postitas AndresV
Täpselt nii - hoolimata sellest, et NG jagaja võlli vahelt lekib, pole ikka vaja lisada. 9-5-le peab vähemalt liitri peale kallama 10 000 km peale, seda siis viimased 3 välpa. Aga täna nägin ka esimest korda väikest sinist suitsu hommikusel käivitamisel.

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 16:03
Postitas cool_d
Siis saab on ikka eriti imelik auto kui sellist õli kadu normaalseks nimetatakse! Ja see sinine suits tagant ei ole kindlasti mitte normaalne. Eks peab ise jälle pulkadeks hakkama kiskuma. Ehk leiab vea.

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 16:08
Postitas 9-5LPT
Normaalne õlikulu nende (saabi) mootorite puhul KUNI 0,8 L/1000 KM PEALE.
.


Tundub et nii on ka mul umbes..

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 16:41
Postitas I-Vaari
Kas oled kindel , et tegu on suitsuga? Öhuniiskus on hetkel suur ja pealegi iga korraliku sisepõlemismootori tööproduktideks on süsihappegaas ja veeaur. Peale käivitamist on väljalase veel külm ja veeaur kondenseerub metalli pinnal. Ja kui nüüd veidi "talda" annad siis soojendab tuli kogu torustikku ja vesi kaob väljalasketorude sisepinnalt. Ka minu 9-5 puhub sõidu alustamisel aurupahvakaid kuid sellisel nullilähedasel välisõhutemperatuuril need kaovad varsti peale kiire sõidu alustamist. Pakasilmadega aga on aurujoru iga korralikult töötava mootoriga auto sabas. Kuigi ma valan ca 4 l õli 10000 km peal juurde siis alles paar päeva tagasi "saabispetside" juures hoolduses käies ei öeldud mootori kohta midagi halba. Peale hooldust sai ka kohe tehnoülevaatus läbitud ja mingeid apse ka seal ei märgatud. Kuid ... .

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 16:48
Postitas bumps
4l 10k peale...päris jõhker. Ja õhuniiskusest tekkiv kondents on valge/hall ning, kui sinine suitssiis ei saa kohe kindlasti viga sellesolla ;)

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 18:43
Postitas Soovitaja
Pakun kolvirõngaid!
99% !

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 20:14
Postitas cool_d
Pakun kolvirõngaid!
99% !


Siis peaks ka surve olema karteris. Ja kolvirõngas kason läbi või ei. Kuna pidevalt probleem ei esine, siis selle välistaks.

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: N Nov 08, 2012 22:35
Postitas iisak
Ei ole see nii mustvalge.
Kinnipaakunud õlirõngad tekitavad vägagi arvestatava suitsu.
Surverõngaste "pekkisolekul" tekib surve karterisse :wise:

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: E Nov 19, 2012 20:23
Postitas cool_d
Viga kadus peale karteri tuulutuse lahtiühendamist.

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: E Nov 19, 2012 21:39
Postitas iisak
Mis mõttes "peale lahtiühendamist"???

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: E Nov 19, 2012 22:50
Postitas Executive
Mis mõttes "peale lahtiühendamist"???

See on juba ammu ja paljudele selge, et SAABid olid algusest peale üleprojekteeritud :facts:
Mõni võtab ballanseerimisvõllid mootorist välja, mõni paneb karterituulutuse lendama. Pole neid tõesti vaja, auto ju sõidab :drive:

Saab 9-5 sinine suits

Postitatud: T Nov 20, 2012 8:10
Postitas Trionic
Viga kadus peale karteri tuulutuse lahtiühendamist.

Viga ei kadunud sul kusagile selle vana teada-tuntud võttega.Lihtsalt karterigaasid lased taevasse,mitte mootorisse tagasi.
Omal jõul need gaasid täielikult mootorist välja ei pääse,selleks ongi välja mõeldud igasugused tuulutussüsteemid, kus sisselaske poolt tekitatud õhuvoolude abil tekitatakse tuulutussüsteemis hõrendus,mille jõul siis neid gaase karterist välja imetakse. Paljudel mootoritüüpidel tekitatakse ka karterisse hõrendus