1. leht 1-st

og 9 3 kobiseb

Postitatud: E Nov 12, 2012 8:21
Postitas evil
hei saabiinimesed.mul mure algul oli sees väike tume kobin,aga peale helsingi munakiviteid läks kobin väga suureks ja ühtlaseks.mida kiiremini sõita,seda suurem on kobin.kogu puksimajandus on vahetatud,kas roolilatt või veovõll kahtlustan ise.
või on veel kellelgi ettepanekuid,mida saaks siin põlveotsas teha,et millalgi eesti tagasi tulles vaadata.või kui ohtlik on niimoodi kulgeda:freak:
ei ole nagu kolks ja kolks vaid selline kiire ja ühtlane ja tugev kobin.mingit vibra ei teki rooli.
mida oleks mõistlik helsingis ette võtta,ega siit mingeid juppe ja värke ei leia vist ja pole vast mõtet otsidagi.
pikk ja segane jutt,aga äkki keegi mõistab millest räägin:)

og 9 3 kobiseb

Postitatud: E Nov 12, 2012 11:44
Postitas AndresV
Rattapoldid on korralikult kinni? Veljevõtmega üle käidud?

og 9 3 kobiseb

Postitatud: E Nov 12, 2012 23:04
Postitas tõh
Vt ka stabikakondid.

og 9 3 kobiseb

Postitatud: T Nov 13, 2012 9:18
Postitas ivomets
vt ka stabikavarda suured puksid.

og 9 3 kobiseb

Postitatud: T Nov 13, 2012 9:39
Postitas D116
Tõsta auto üles ja vaata üle kogu vedrustus. Amordid ka võivad koliseda.

og 9 3 kobiseb

Postitatud: T Nov 13, 2012 12:53
Postitas evil
tundub,et juhipoolne sisemine pooltelje ots on otsa saanud.mis seal vahetada vaja ,kas suurem töö seisab ees või saab lihtsalt pooltelje välja ja uue,kasutatyud asemele torgata.või pean arvestama tagajärgedega,kuna vaja veel helsingist tartu veereda.
kui kellelgi kogemusi andke inffi.

og 9 3 kobiseb

Postitatud: T Nov 13, 2012 13:00
Postitas evil
kui sidur alla vajutada sõidu pealt,jääb nagu vaiksemaks,sellest vist võib järelda,et pooltelje otsas viga .rattaid välja keerates,ei ragise ega rogise.
puksid amordid, padjad kõik vahetatud.