Õlituli ei kustu enam
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kes vahetas?? Ise?? Või mõni õlivahetuskoda? Äkki ei keeranud filtrit korralikult peale?
Kui mingi vahetaja tegi siis võid neid süüdistada kah...
Samas oleks see juba seal pidanud välja tulema.
PS parandasin pisut pealkirja arusaadavamaks...
Kui mingi vahetaja tegi siis võid neid süüdistada kah...

PS parandasin pisut pealkirja arusaadavamaks...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
oi plääd!
äkki filtri klapp kinni kuivanud ja ei lase õli läbi??
provi veel vana viltriga. a pöördesse motot ä lase!!!!!!
äkki filtri klapp kinni kuivanud ja ei lase õli läbi??
provi veel vana viltriga. a pöördesse motot ä lase!!!!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Alati olen peale värske õli ja uue filtri paigaldamist eemaldanud kõrgepinge juhtme,siis starteriga modrat seniks ringi ajanud,kui õlituli kustub. Juhe tagasi külge ja käima. Modra kohe laulab käes,aga huvitav teada,mida siis kui pole süütepooli ja jagajat? Ons võimalik lihtsalt kedrata nii,et kohe pöördesse ei lähe?
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Üks huvitav koht on veel - õli rõhu reduktsiooniklapp.
Isegi kui õli on nende paljude aastate vältel korralikult vahetatud, ikka kipub vana saast tahkuma. Minu omal jäi see saadana klapp alumisse asendisse kinni, tulemuseks ole pidev maksimumsurve (vist oma 3x kõrgem lubatust), järgi andis nagu ikka kõige nõrgem lüli ahelas, vastremonditud turbo õlirõngad.
Teine võimalus on et klapp jääb ülemisse asendisse kinni. Siis ei jõua vaatamata õlipumba ponnistustele ka mitte midagi mootorisse. Klapp on tehtud alumiiniumist aga õnneks on pind anodeeritud. See vist päästabki need šveitsi/saksa üliharvade õlivahetustega mootorid kiirest surmast. Pikapeale tekkiv pigikiht on kahjuks küll nii tugev et suudab klapi pinna väga jäledalt ära kratsida.
Korpuse pind peab olema samuti puhas. Nii korpuse kui kolvi puhastamiseks sobib kõige paremini karukeel ja määrdeks tavaline õli. See kooslus saab pigist väga mõnusasti jagu. Jagu ei saa aga liivapaber, ilmselt muidugi saaks aga klapp asub väga haiges kohas otse alusraami taga. Ruumi on ainult veidi-veidi.
Kinnikiilunud klapi saab välja tõmmata poole võrra lühemaks lõigatud keermepulgaga (M10 või oli hoopis M12).
Isegi kui õli on nende paljude aastate vältel korralikult vahetatud, ikka kipub vana saast tahkuma. Minu omal jäi see saadana klapp alumisse asendisse kinni, tulemuseks ole pidev maksimumsurve (vist oma 3x kõrgem lubatust), järgi andis nagu ikka kõige nõrgem lüli ahelas, vastremonditud turbo õlirõngad.
Teine võimalus on et klapp jääb ülemisse asendisse kinni. Siis ei jõua vaatamata õlipumba ponnistustele ka mitte midagi mootorisse. Klapp on tehtud alumiiniumist aga õnneks on pind anodeeritud. See vist päästabki need šveitsi/saksa üliharvade õlivahetustega mootorid kiirest surmast. Pikapeale tekkiv pigikiht on kahjuks küll nii tugev et suudab klapi pinna väga jäledalt ära kratsida.
Korpuse pind peab olema samuti puhas. Nii korpuse kui kolvi puhastamiseks sobib kõige paremini karukeel ja määrdeks tavaline õli. See kooslus saab pigist väga mõnusasti jagu. Jagu ei saa aga liivapaber, ilmselt muidugi saaks aga klapp asub väga haiges kohas otse alusraami taga. Ruumi on ainult veidi-veidi.
Kinnikiilunud klapi saab välja tõmmata poole võrra lühemaks lõigatud keermepulgaga (M10 või oli hoopis M12).
Isegi kui pump on peetis,ei tohiks pikalt käiata,kassett ei kannata,kui põlemist ei toimu
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989