1. leht 4-st
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: T Jaan 03, 2006 2:02
Postitas tripp
Selline siis sai soetatud.
Mulle igatahes väga meeldib

Paar pilti ka:

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: T Jaan 03, 2006 8:30
Postitas smargus
Tobe küsimus, aga mida see Airflow tähendab? Kas sinu 9-5 on toodetud tehasepoolse nimepaketiga (loe: mõningad lisad, mis näiteks tava SE mudelil puuduvad).
Vaatasin ka ise seda autot, mitte küll ostu seisukohast, ja peab ütlema, et velg on ütlemata kena

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: T Jaan 03, 2006 19:51
Postitas tripp
Ma küll täpselt ei tea, aga minu meelest peaks Airflow tähendama spoilaringi. Passis igatahes seda Airflow'd ei ole
Aga eks targemad parandavad

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: R Jaan 06, 2006 19:03
Postitas tripp
Algselt postitas: mel
Oli endal ka vahepeal huvi selle isendi vastu.
Endisel omanikul oli kaks komplekti velgi.
Kas ta andis mõlemad kaasa?
Ei, andis valida kumbasid tahan
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: L Jaan 07, 2006 14:06
Postitas tripp
Algselt postitas: mel
Oli endal ka vahepeal huvi selle isendi vastu.
Endisel omanikul oli kaks komplekti velgi.
Kas ta andis mõlemad kaasa?
Kui tohib huvi tunda, siis miks sinu huvi kadus?
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: E Jaan 09, 2006 9:37
Postitas tripp
Algselt postitas: mel
A kummad veljed said siis, kas need mis pildil on??
Need jah, mis pildil
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: E Apr 24, 2006 17:03
Postitas tripp
Sai siis ka täna Vikingus vahetatud vana vurr uue mitsu oma vastu. Edasiminekus nagu erilist vahet ei tunne, võibolla natukene, aga see võib ka tunduda. Tuntavamaks muutus aga vurri lag. Sellega peab natukene harjuma. Vähemalt on nüüd puhtam ja kuivem tunne
Samas lasin auto üle ka vaadata, et kui spetsialistidel midagi silma hakkab, siis hea teada. Vahetamist vajavad esimesed amordid ja tagasilla õõtsade suured puksid. Soovitati ka väikesed puksid sama soojaga uued panna. Mootori otsakaane vahelt on ka väike õlileke, aga seda on vist mõistlik parandada siis, kui ketivahetuseks läheb. Kett ise praegu veel korras.
Lõppkokkuvõttes on auto korras, mille üle ainult hea meel.
Vana vurri sain ka kaasa. Vikingu sõnul pidi olema heas korras, kulunud ei ole aga õlivõtmise kohta nad öelda ei osanud. Kas selle vana vurriga on midagi üldse teha? Kas keegi siin Eestis taastab äkki neid ja tahab selle mult mingi raha eest näiteks ära osta?
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: E Apr 24, 2006 20:43
Postitas smargus
õnnitlused kuivale saamise puhul!
mitsu vurr aga tahab nüüd oopis teist sutsakat, nimelt ajust uut käsku ja palju karmimat kui vana. selle aga saavutad ainult aero aju peale pannes.... natsa mõtlemisainest

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: E Apr 24, 2006 21:27
Postitas tripp
Algselt postitas: smargus
õnnitlused kuivale saamise puhul!
mitsu vurr aga tahab nüüd oopis teist sutsakat, nimelt ajust uut käsku ja palju karmimat kui vana. selle aga saavutad ainult aero aju peale pannes.... natsa mõtlemisainest
Tean tean

. VM rääkis veel uutest pihustitest ja küünaldest ka, aga kusagilt on meelde jäänud, et olemasolevad pihustid kannatavad sellise võimsuse tõusu ära küll.
Aga kas sõbraliku Rootsi riigi romulamehed Aero ajusid ka müüvad ja mis hinnaga? Või saab kuidagi lihtsamalt, "ajukirurgiat" kasutades, flashe üle kirjutada? Kas Aero ja tavalise 9-5 aju raud on sama või on need liiga erinevad?
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: T Apr 25, 2006 1:26
Postitas Marquis
Äkki on lihtsam turborõhku kruttida?
Selle mitsu turboga peaks ju terve karja metsikuid hobuseid juurde saama.
:evil:
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: T Apr 25, 2006 17:08
Postitas tripp
Esialgu teeks ajuvahetuse, kui siis ikka väheks jääb hakkab rõhku kruttima
Samas kas ei vedele kellelgi 9-5 2,3 Aero aju niisama kasutult? Või teab äkki kas keegi müüd käkrasõidetud Aerot juppideks? Ise pole veel leidnud
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: T Apr 25, 2006 22:48
Postitas smargus
olen ise juba kaua nillind svenssonite romulatest, seal hinnad kõiguvad 3000-3500 seki kandis, olenevalt romula "tuntusest". üks konks veel, nii sinu kui ka minu omale sobib vaid 2000-2001 lõpp Aero aju, mis kindlalt aut.kastiga. Kuna aerodel on TCS niiehknii peal, siis see ei tekita probleeme. Kas sinu omal see on peal?
plaanin ise aju ostu/vahetuse sinna juuni kanti jätta. annan sulle siis teada.
seniks muretut sõitu!

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: K Apr 26, 2006 0:05
Postitas tripp
TCS olemas, ülalpool pildiltki näha

, aga automaatkasti küll pole. Kas siis tõesti sel ajal käsikastiga aerosid enam ei tehtudki, või on need lihtsalt nii haruldased? Kui päris õiget varianti ei leia kas siis kuidagi flashida ei anna neid aju kive?
Aga anna teada jah, kui endale hakkad sebima. Kui ei saagi korraga kahte sobivat, siis korraks tahaks endale masinale ka uue tarkuse peale pista, et teada mis ees ootama hakkab

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: K Apr 26, 2006 7:50
Postitas smargus
sorry, minu bläkk. ma ei viitsind eile üles kedrata ja eeldasin et sinu omal sama setting nagu mul. bummer
tegelt ongi nii, et manuaal Aero ajsuid leidub vaat et rohkem. kui sul huvi võin tsekata. oleksingi tegelt huvitatud, et keegi ennem mind nö. testija oleks, kas asjal ka jumet on. muidu jälle mingi 5-6000 eeku vastu taevast

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: K Apr 26, 2006 9:05
Postitas Trionic
Ega mingit tagumikuga tuntavat efektivahet eriti ei taju,"lag"võib minna veelgi tuntavamaks.Mootori seisukahalt on kindlasti kasulikum enne turbokruttimist ecu ringi vahetada,kuna aero ecu`l on hoopis teised süüte ja segumapid.Samas ise annaks pigem vurrile vunki juurde.
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: K Apr 26, 2006 9:15
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
Samas ise annaks pigem vurrile vunki juurde.
On see 9-5 puhul niisama lihtne nagu tonnise puhul? Et manuaalne regulaator vahele ja muudkui keerad?
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: K Apr 26, 2006 9:55
Postitas tripp
Algselt postitas: Trionic
Ega mingit tagumikuga tuntavat efektivahet eriti ei taju,"lag"võib minna veelgi tuntavamaks.Mootori seisukahalt on kindlasti kasulikum enne turbokruttimist ecu ringi vahetada,kuna aero ecu`l on hoopis teised süüte ja segumapid.Samas ise annaks pigem vurrile vunki juurde.
Tagumikuga tuntavat vahet ei tule ja lag suureneb lihtsalt rõhku kruttides, saan ma õigesti aru? Kui aju ära vahetada ja siis rõhku kruttima hakata saab oluliselt parem, kui ilma ajuvahetuseta?
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: K Apr 26, 2006 10:13
Postitas Cyber
no öeldi ju et Aero ecu-s on teised süüte ja segumapid. St. et sul ei lähe asi nii kergelt lahjaks kätte suurematel koormustel ja su mootor ei annihileeru molekulideks...

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: K Sept 13, 2006 17:53
Postitas tripp
Tänud Trionicule, kes kiire tegutsemise tulemusena saavutas enneolematu olukorra 9-5 kapoti all - midagi ei logisegi enam
Samas oleks vaja kondi pumba sidurit (uus 4KEEK VM-s)
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: E Sept 25, 2006 12:53
Postitas tripp
Tänu Troostautole ja sõbralikule foorumlasele

. Nüüd puhub 9-5 jälle külma.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: K Sept 27, 2006 0:34
Postitas mad1
praktiliselt vm "kondipumbasiduri" hinnaga saad meilt uue pumba koos siduriga...
uuri asja lähemalt
http://www.troostauto.ee/
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: K Sept 27, 2006 0:52
Postitas tripp
Madis, Madis

Alles eelmisel neljapäeval käisin vahetasin teie juures Lakis pumba ära. Tänud veelkord Vikile kiire töö eest

Btw, pumba koos siduriga sain ca neljandikuga sellest hinnast, mis Vikingus on pumbasiduri hinnaks.
Aga igatahes tänud pakkumast, seekord mul seda enam vaja ei lähe. Küll ma teinekord toon oma raha teile mône muu asja eest
Algselt postitas: mad1
praktiliselt vm "kondipumbasiduri" hinnaga saad meilt uue pumba koos siduriga...
uuri asja lähemalt
http://www.troostauto.ee/
Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: R Sept 29, 2006 1:12
Postitas mad1
EGA MA URISEGI...SEE ROHKEM TEADMISEKS TEISTELE HUVILISTELE...
EKS JÄRGMINE KORD VAHETAME JUBA EHK ROOLIVÕIMENDIPUMPA..KES TEAB...

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: R Okt 06, 2006 18:43
Postitas tripp
Nii, nüüdseks ootavad 4 SACHSI gaasiamorti pagasnikus järgmist neljapäeva, kui trionic need autole alla keerab.
Naljakas on see, et tagaamordid surid kuidagi äkki ära. Vähem, kui kuu aega tagasi oli kõik OK, praegu aga ei saa Tallinna ebatasastel teedel üldse sõita, ebatasastes kurvides hakkab tagaots hüppama ja tahab esiotsast mööda minna. Esiamordid teevad aga juba pikemat aega imeliiku "krouhh krouhh" heli, kui mõnest suuremast lohust läbi sõita. Samas esimesed amortiseerimise poolest nii läbi pole, kui tagumised.
Igatahes loodan, et sellega on suuremad investeeringud möödas ja vahepeal saab rahulikult

ka, kartmata et kohe midagi jälle küljest ära kukub.

Saab 9-5 Airflow, 2001, tripp
Postitatud: R Okt 06, 2006 21:52
Postitas andres
Igatahes loodan, et sellega on suuremad investeeringud möödas ja vahepeal saab rahulikult

ka, kartmata et kohe midagi jälle küljest ära kukub.

[/quote]
Aga ole kindel see papp mis oled kogunud või kokku hoidnud selles ulatuses tulevad ettenägematud kulutused
