1. leht 1-st
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: E Dets 10, 2012 23:13
Postitas M4rt
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: T Dets 11, 2012 8:21
Postitas Trionic
Tundub mulle väga tuttav auto.
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: T Dets 11, 2012 11:38
Postitas M4rt
Pajata midagi huvitavat siis
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: T Dets 11, 2012 11:41
Postitas Andrus99
Ära seda küll juppeks tee, selline vanem tonnine on juba klassikuks saamas.
Turbomootor ka ja puha.
Täitsa kena auto, kuigi mu maitsele liiga "punane"

SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: T Dets 11, 2012 11:50
Postitas teager
...
Täitsa kena auto, kuigi mu maitsele liiga "punane"

Sama punane kui su enda punane ju
Näen vist seda autot töö lähedal pidevalt...
terv, teager
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: T Dets 11, 2012 18:44
Postitas CrasherFox
Väga silmatorkavalt silmatorkav masin. Seda siis heas mõttes.
Pilte võiksid aga juurde panna küll.
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: K Dets 12, 2012 0:59
Postitas ARZT
Kena. Mulle selline punane sisu väga meeldib- eelmine auto oli umbes sama punane seest

See ei olnud küll Saab, kuid siiski...
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: K Dets 12, 2012 9:07
Postitas Trionic
Pajata midagi huvitavat siis
Tegu on igiliikur tüüpi Saabiga. Olen selle masinaga tegelenud,alates esmaregistreerimisest eestis. Masin on saanud suure paugu paremasse tagatiiba. Oli kunagi suurem venitamine-keevitamine. On sõitnud sadu kilomeetreid 1 liitri õliga karteris.On sõitnud sadu kilomeetreid ilma jahutusvedelikuta.On sõitnud sadu kilomeetreid roolivõimendiga,mida õlitas mootoriõli jne.jne.
Kaks exomanikku on üritanud kõike võimalikku "kokku jooksutada",et saaks lõpuks masina pensionile saata, aga see raip on ülivisa ja ei anna vist kunagi alla.
Odomeetrit on keritud, turbo on originaal,kõik,peale veepumba ja ketikomplekti on mootoris originaal.
Müstika.
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: K Dets 12, 2012 12:13
Postitas Veiko
Mul on samasugune varuosadeks Tartus garaazis. Mõned kasutatavad jupid olen ka praeguse Aero peale pannud ja käigukast on müüdud.
Tahan öelda, et kui see seest ja väljast punane auto on sinu juurde tulnud siis hoia teda elus ja tea, et on vähemalt üks koht veel kust varuosasid saada.

SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: K Dets 12, 2012 12:55
Postitas denczik
miks kõik ütlevad, et see tonnine punane on? ma ei ole seda autot lähedalt näinud aga piltide pealt tundub vähemalt polster sellinne tumelilla. kuninglikud toonid

SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: K Jaan 30, 2013 22:56
Postitas M4rt
Pajata midagi huvitavat siis
Tegu on igiliikur tüüpi Saabiga. Olen selle masinaga tegelenud,alates esmaregistreerimisest eestis. Masin on saanud suure paugu paremasse tagatiiba. Oli kunagi suurem venitamine-keevitamine. On sõitnud sadu kilomeetreid 1 liitri õliga karteris.On sõitnud sadu kilomeetreid ilma jahutusvedelikuta.On sõitnud sadu kilomeetreid roolivõimendiga,mida õlitas mootoriõli jne.jne.
Kaks exomanikku on üritanud kõike võimalikku "kokku jooksutada",et saaks lõpuks masina pensionile saata, aga see raip on ülivisa ja ei anna vist kunagi alla.
Odomeetrit on keritud, turbo on originaal,kõik,peale veepumba ja ketikomplekti on mootoris originaal.
Müstika.
Pole paha
Igatahes tekkis probleem, mootoripadi andis järgi ja see lõhkus radika ära kust saaks normaalse hinnaga uue radiaatori?
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: L Mär 02, 2013 15:51
Postitas M4rt
üks pilt ka vahelduseks, ikka kestab veel

Uus radikas maksis 89 eurot
SAAB 9000 CC 2.3 Turbo, Mart
Postitatud: K Mär 27, 2013 7:57
Postitas ivark
Lugesin veidi seda teemat, uskumatu vastupidavus. Lahe masin.