No nii, minu tulede remont seljataga ja siin siis kommentaarid:
1. Eespool esitatud fotodest oli raskelt tuge, just nii ja mitte teisiti oli võimalik laternaklaasidele seestpoolt ligi pääseda. Klaasi lahtilõikamine (ettevaatlikult proovisin) võinuks kujuneda klaasile hävitavaks(arvestades minu karumõistust ja jõudu...

Kuna tänu laterna tuulutusavale on tolmu sisenemine korpusesse täiesti loomulik, tuleb neid ilmselt ka tulevikus veel puhastada, mistõttu otsustasin lahtilõigatud luugid mitte taas kinni liimida, vaid täitsin lõike silikoonoga ja katsin pealt "Mc Cavieri" teibiga. Tulemus sai minu jaoks väga brooo!

2. Pirni all asetsevad metallsoklid on lootusetult okssüdeerunud ja nende elluäratamine on ajaraiskamine. Otsisin pool päeva sobilikke asendussokleid teistest vanadest laternatest aga tulemus oli negatiivne.

Tuletasin siis meelde juttu juhtme pirni külge jootmisest ja kuna ma ka eriti kõva jootja ei ole, leiutasin teise, endale mugavama ja ilmselt ka töökindla lahendi:
2.1. Keerasin lahti metallsoklit kinni hoidvad 2 kruvi. (superloll süvispea kruvidel, mul sellist keerajat loomulikult käepärast polnud, seega ajasin asja ära tangidega...

)
2.2. Võtsin metallsoklid välja, puhastasin nad jõudu mööda roostest ja värvisin üle korrosioonitõkkega, et nad kui tugielemendid edasi ei mädaneks. Peale värvi kuivamist soklid oma kohale tagasi.
2.3. Paigaldasin pirnid (H 3 Flösser blau

)
2.4. Lõikasin sobilike aukudega montaaži lindist (sihuke paljude aukudega plekist lint..) 2 L-kujulist klemmi. L-i pikem ots sai painutatud Z- kujuliseks ja selle ülatippu jäi auk.
2.5. Paigaldasin klemmid soklit ja massijuhet ühendava kruvi alla, L alumine osa jäi lapiti pirni krae peale ja selle surub vastu pirni sokli survevedru.
Tulemuseks kontakt 100% ja laternate valgustugevus võrreldav lähituledega!!!
Hoclines on igatahes rahul!
