Kuidas saab orig maki tööle? Miks põleb airbagi tuli? 9-5 1998

Vasta
iiv6l
Postitusi: 8
Liitunud: P Dets 23, 2012 18:48
Asukoht:
Auto:

#1

1.
Airbagi tuli põleb, diagnost ütleb Veakood B1332 Driver side front airbag igniter circuit Resistance too high ja B1610 Airbag conttrol unit Component incorrectly programmed. Airbagil endal on takistus 4.4 Ohm.
2.
Nüüd on küsimus orig makiga, kuidas selle tööle saab, mul siin mõningad pakkumised on aga mis sellega täpsemalt teha tuleb? Pidavat mingisugust koodi küsima.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14418
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Tume nagu must? Rikas segu. Kas keegi su auto ajude kallal on käinud ja ehk miskit ümber kirjutanud? Sellest võib ka tõrkumine tingitud olla.
Airbagi asju ilmselt ilma tech2 abita ei lahenda.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#3

must toss- rikas segu, mõni õhuleke näiteks.
kõigi patjade takistus peab olema 2,5 kuni 3 oomi. 4,4 ilmselgelt liiga palju- kuskil juhtmetes-pistikutes kehv ühendus. reeglina istme all.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#4

5000-6000 tuhande juures hakkab tõrkuma, siis peaks juba piirajas olema, aga võib ka muid vigu olla sellistel pööretel.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
iiv6l
Postitusi: 8
Liitunud: P Dets 23, 2012 18:48
Asukoht:
Auto:

#5

Tere jälle,

Saanud nüüd autoga 1500km läbitud. Kardan ise ka, et seda aju on seal näpitud, astumine tundub liiga mehine 125kw kohta. Autole on juhi uksepostile paigaldatud kaks lisakella, üks voltmeeter, teine näitab turbo rõhku. Kapoti all on ka mingisugune filtriga vidin millesse tuleb turbo juurest voolik vms, vidinal on peal mingine keeratav asi ka. Vidin Vidina küljes oleval filtril selline logo:
Pilt Orig makki oleks ka vaja, keegi tahtis mu lasteunistusest JVC endale narkorahaks saada, seoses sellega vaja ka parempoolset tagumist kolmnurga klaasi.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#6

Turbost tulev keeratava asjaga vidin kõlab kuidagi kahtlaselt. Seda eriti veel 9-5 küljes.
Kui sa nende kodulehelt http://www.racelandus.com/ sarnast vidinat ei leia, saad ehk mõne pildi teha? Pakun, et see võib olla mingi blow-off valve,
mis 9-5 peal samuti pole soovitav nähtus - kui pole just asja tundva spetsialisti poolt paigaldatud.
Turborõhu kell viitaks tõesti millelegi enamale, kui originaalsettingutes aju. Vaevalt, et keegi selle 125kW pärast sinna istutas.

Voltmeeter...ajab natuke muigama. Ilmselt oli eelmine omanik kutselt elektroonik. Aga noh, eks igal omad eelistused, mis kella "vabasse auku" toppida :cool:

Katkumine 5000+ pöörde juures võiks tähendada ka viletsat kütusepumpa. Sel juhul peaks taga istujad kurtma, et miski kusagil istumise all kahtlaselt uriseb.
Järeleaidatud masinatel on ka kütusetarve mõnevõrra suurem, pöörete tõustes see veelgi suureneb.
Kui pump veel 98 aastast pärit, siis pole haruldane, et see lõpuks otsi andmas - ei jõua silindritesse piisavalt ette anda, kuigi kilovatid küsivad.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

Kui seal blow-off valve vahel, siis oletatavast tuuningust pole otseselt miskit kasu. Pedaali põrandasse surudes tekib korraks jah natuke ägedam tõmme, kuid seejärel avastatakse leke (blow-off) ja piiratakse ka jõud. See võib ka rikka segu tekitajaks olla.
iiv6l
Postitusi: 8
Liitunud: P Dets 23, 2012 18:48
Asukoht:
Auto:

#8

Niisiis, täna suri auto ära, surkisin parasjagu augus kus makk peaks olema ja auto suri välja ning enam käima ei läinud. Tegin kapoti lahti ja mootori paremalt poolt tuli mingi tossu/kärsakat. Hiljem käiates korraks lubas ja podises kuid käima ei jäänud, nüüd seisab. Juhtmete käppimisega seotud??
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#9

DI ?
iiv6l
Postitusi: 8
Liitunud: P Dets 23, 2012 18:48
Asukoht:
Auto:

#10

DI ?
Pole saabi terminoloogiaga kursis ja kahe tähelisi ei saa otsida ka.
veldur
Postitusi: 242
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#11

Otsi: Saab Direct Ignition.
Sulle läheb musta värvi.
Enne kui ostma tormad, laena kellegi käest.
iiv6l
Postitusi: 8
Liitunud: P Dets 23, 2012 18:48
Asukoht:
Auto:

#12

Otsi: Saab Direct Ignition.
Sulle läheb musta värvi.
Enne kui ostma tormad, laena kellegi käest.

Tänud,
Võimalik, et ongi see kassett läbi, lugesin Soome foorumist, et kellegil oli ka töristanud ja pläristanud seal ja siis andis se DI saba lõpuks. Viimased paar päeva töristas ja poos hinge ka kinni kiirendades aeg-ajalt, varem oli seda kolmandaga ja kõrgel pöördel. Või on hoopis nukkvõlli andur? Kas kuskil on võimalusi proovida antud vidinaid, pole tutvusringkonnas eriti Saabe. DI probleem vist tõenäolisem, oli kärsakat seal kaane juures näha, väntvõlli andur ei aja vist tossu?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

Nukkvõlli andur füüsilisel kujul puudub, on arvutuslik väärtus ja "asub" DI kassetis.
iiv6l
Postitusi: 8
Liitunud: P Dets 23, 2012 18:48
Asukoht:
Auto:

#14

Nüüdseks auto juba sõidab, oligi DI kassett läbi. Tänud Trionic:ule kelle abiga viga selgus. Nüüd on see töristamine ka kadunud kõrgemal pöördel, oli selle DI viga ilmselt. Nüüd on küsimus orig makiga, kuidas selle tööle saab, mul siin mõningad pakkumised on aga mis sellega täpsemalt teha tuleb? Pidavat mingisugust koodi küsima.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7140
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Tech-2 on abiks.
Vasta