1. leht 1-st

Info:Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 08, 2006 19:37
Postitas svaablane
Nimelt silm jäi peale Saab 9-5 nt midagi sellist

Muidu peaks ju masin hea olema,aga tiba hirmutas see teema..

Mis veel halvad küljed võiksid olla?Head küljest muidugi, et iseenesest asi on SAAB :thumb:

Info:Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 08, 2006 20:52
Postitas Trionic
Nõrgad kohad lisaks eelpool nimetet teemadele on "throttle body" 9000.-
DI-kassett 4900.- ,tagasilla liigendid ,mõned "ahju"jupid,SID ja ACCmoodul(pikselid kaovad),akusireen jne.Kõik ei meenu kohe.

Info:Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 08, 2006 20:53
Postitas sigaelmar
Mina kui vend, kes suhtub Saabi mootoritesse umbusaldusega, soovitan sulle sellisel juhul V6te - GM toodab suurepäraseid suure kubatuuriga mootoreid ja pidada on ka odavam.

Info:Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 08, 2006 21:28
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
Nõrgad kohad...
Õige oleks vist öelda nõrgemad kohad!?
Kõrvaltvaatajana tundub et Trionicu loetelu kulumaterjalide klassi küll ei klassifitseeru.

Info:Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 08, 2006 21:55
Postitas svaablane
mhhh...mis saabe veel soovitate hind võiks olla kuskil 125 tuhande ümber..kõik arvamused teretulnud(võite rääkida ka teistest markidest,vastupidavusest jne, et mida soovitate)

Info:Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 08, 2006 22:25
Postitas tarmiit
Sellise raha ja sellise aastakäiguga 9-3 ?

Info:Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 08, 2006 22:33
Postitas svaablane
kas 9-3 pole seda mootori projekteerimise viga?

Info:Saab 9-5

Postitatud: P Jaan 08, 2006 22:51
Postitas Tan
Algselt postitas: svaablane
kas 9-3 pole seda mootori projekteerimise viga?

Vabalthingaval 2.0i-l kindlasti pole. Samade mõtete küüsis vaeveldes oli eelmise aasta lõpupoole tulemuseks diisel 9-3 ost, SAAB ilmselt eelnimetatud probleemidest prii, aga hea vanuse/hinna suhtega masina.

Aga maitsed on muidugi erinevad..;)

Info:Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 09, 2006 6:52
Postitas Trionic
Sellest hetkest,kui 9-3`le tulid B-205 ja B235 mootorid(samad,mis 9-5`l) tulid ka
loomulikult samad hädad kaasa.Üldiselt on see ketiteema Saabil üleüldse
suht haige teema.Ühelgi teisel automargil pole mul olnud vajadust kette kulumaterjalina vahetada(kui just õlidega pole omanik vangerdanud)-ikka siis vahetad,kui suurem mootoritöö käsil).

Info:Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 09, 2006 16:54
Postitas svaablane
kas saab 9-3 ja 9-5 erivalt põhiliselt suuruse poolest?või millised erinevused veel on

Info:Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 09, 2006 19:22
Postitas tripp
Hmm, mul 2 aastat noorem masin, ka 2,3 turbo aga 136 kW võimsust. Mis seal uuendatud on, et 11 kW rohkem on?

Info:Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 09, 2006 20:11
Postitas stennadi
Trionic:
kui just õlidega pole omanik vangerdanud

Mis sa selle all mõtled?

Info:Saab 9-5

Postitatud: E Jaan 09, 2006 20:29
Postitas suur
Algselt postitas: stennadi
Trionic:
kui just õlidega pole omanik vangerdanud

Mis sa selle all mõtled?

Ilmselt õlivahetusi ettenähtust harvemini. Ka ettenähtust kehvema õli kasutamine.