1. leht 1-st

Saab 9-5 3.0tid kompressioon

Postitatud: T Jaan 15, 2013 22:58
Postitas Jupats
Kui pead silmas MY2002 siis kompressioon on 18,5:1 .

Saab 9-5 3.0tid kompressioon

Postitatud: T Jaan 15, 2013 23:36
Postitas Jupats
Eks ta teatud piirides kõigub siia sinna alati. Oluline on, et kõik silindrid oleksid sarnase rõhuga. Mina, kui diislikauge inimene peaksin tegelikult ültse vaikima. :cool:

Saab 9-5 3.0tid kompressioon

Postitatud: K Jaan 16, 2013 22:52
Postitas jupid
jupats, ajasid surveastme ja kompressiooni segamini. Naad on kaks täiesti erinevat asja.

Saab 9-5 3.0tid kompressioon

Postitatud: K Jaan 16, 2013 23:12
Postitas Jupats
Läks segi jah. Aga surveaste on arvutatav väärtus ja kompressioon mõõdetav. Tähendavad nad ju üht ja sama asja, kuigi meetodid on erinevad. Loogiliselt võttes peab ju surveastmest arvutatud kompressioon võrduma tehasest tulnud auto kompressiooniga. :eureka:

Kui ei, siis ma lähen tuttu ära ja häbenen homme hommikul...

Saab 9-5 3.0tid kompressioon

Postitatud: N Jaan 17, 2013 8:23
Postitas Trionic
Surveaste ja kompressioon on absoluutselt erinevad väärtused. Viimane maakeeli öeldes näitab silindri "tihedust", et mis väärtuseni kolb on suuteline segu kokku suruma. Põlemiskambri kuju, klappide ajastatus ja loomulikult kolvi/rõngaste/klappide "tihedus" määravad põhiliselt selle.

Kui diiselmootori kompressioon on 18 bar.:love: , siis mootor tavaliselt enam ei käi. Tavanumbrid on ikka ca. 24-34 bar. Lubatud erinevus kuni 10%.

Antud suurelt ülelaetaval mootoril on norm. kompressioon 21,5 - 25,5 bar. ja see näit on loomulikult "kuivalt" mõõdetud. Kui õlid-kütus juba tinglevad,on ka number alati veidi suurem