1. leht 1-st

klassiku keskluku juhtplokk

Postitatud: P Jaan 08, 2006 20:48
Postitas mart96
Vabandan, kui sellest kuskil juttu on olnud-ei kasutanud tõesti ''otsi'' nuppu:red:

Okey-võtsin selle lahti ja toimib nii, et kinni annab 1 min impulsi klemmidele 7 ja 8 aga lahti ei tee.
Seal on need kaks releed-üks töötab, teine mitte, kui vajutan käsitsi relee kontaktid kinni, siis eelnimetatud klemmide vahele ühendatud pirn läheb põlema...

Ise kahtlustan küll, et relee ei ole läbi, on kellelgi kogemusi, mis juppe kontrollida? dioodid, transid? vaevalt nüüd takistid läbi lähevad, kuigi.

Või on kellelgi toimivat boksi müüa?
Auto 900 turbo a.86

klassiku keskluku juhtplokk

Postitatud: P Jaan 08, 2006 20:54
Postitas Trionic
tavaliselt on seal moodulis lihtsalt külmjooted,mida kogenematu silm ei pruugi tuvastada.

klassiku keskluku juhtplokk

Postitatud: E Jaan 09, 2006 8:47
Postitas mart96
tänud Trionic!
Aga selle veavariandi ma juba netist leidsin ja jootsin kõik üle...

klassiku keskluku juhtplokk

Postitatud: E Jaan 09, 2006 9:06
Postitas Cyber
Kusagil teemas Ivomets ja Aljoga midagi jahusid sel keskluku teemal... Üles leidsin

klassiku keskluku juhtplokk

Postitatud: E Jaan 09, 2006 9:15
Postitas ivomets
suure dõenäosussega on asi ikka juhi ukse sees oleva mootori-lyliti veas.

kuidagi yhe juhtmega toimub see avamine sulgemine.
lihtsalt need releed jäävad kordamööda lahti-kinni.

klassiku keskluku juhtplokk

Postitatud: E Jaan 09, 2006 11:12
Postitas Nakataja
Minul näiteks oli kesklukuga selline jama, et põletas kogu aeg 10A (soovitatud võimsus) kaitset läbi. Mõtlesin ka, et kindlasti kuskil miskit lühises. Kiskusin isegi juhiukse lülitid lahti jne., siis aga hakkasin pingeid mõõtma ja leidsin, et kõik peaks nigu korras olema. Otsustasin riskida ja panin kaitsmeks 20A ja süsteem hakkas toimima (hiljem vahetasin küll igaksjuhuks 15A kaitsme sisse).
Ise arvan, et probleem võis selles olla, et arvatavasti oli keskluku kaitse juba ammu läbi läinud ja eelmine omanik ei viitsind enam asjaga mässata. Kui nüüd aga uus omanik otsustas asja uurida, siis kõik need keskluku mootorid olid juba kinni jäänud ja vajasid enda liigutamiseks pisut rohkem särtsu, kui 10A kaitse suutis läbi lasta. Eks ma peaks proovima nüüd juba 10A kaitse tagasi vahetada, kui see läbi ei lähe enam siis mu teooria peab vett ;)

klassiku keskluku juhtplokk

Postitatud: E Jaan 09, 2006 12:00
Postitas mart96
ei mehed juhiuks (ja ka teised uksed jätke mängust välja)

mul see blokk laua peal köögis, kuna tegemist viienda korrusega, siis uksi ei hakanud üles tassima;)

juhi ukse sees on jah lüliti, mis maandab siis kas klemmi nr. 1 või 2, vastavalt kas keerate võtme asendisse ''kinni'' või ''lahti''

kõiki uksi(mootoreid) juhitakse klemmidelt 7 ja 8
see aju vahetab ainult klemmide polaarsust-korra on 7 maas ja 8 pluss, korra jälle vastupidi ja olenemata sellest kui kaua te oma võtit hoiate emmas kummas asendis-annab aju ikka 1 selundilise impulsi uksemootoritele.

See oli siis üldhariduslik jutt, kuna mu elektrooniku haridus jäi poolikuks, siis ei oska ikka seda aju parandada...

klassiku keskluku juhtplokk

Postitatud: E Jaan 09, 2006 12:05
Postitas ivomets
seesama aju saabki selle polaarsusevahetuseks vajaliku signaali juhiukse seest. vastavalt sellele, kummat pidi "-" liigub.

kui sul näpuga jääb kinni relee, siis ehk vool ei jõua õiget pidi peale

ma kahe autoga jamand ja korda saand. ja mõlemil ukselylitajas jama oli