K: Saab 9-3SE vaakumite kohta

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

kas sa ka selle paaki mineva vooliku pimedaks tegid kui, sa ta klapi küljest lahti võtsid?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
anton_t
Postitusi: 30
Liitunud: T Okt 23, 2012 20:38
Asukoht:
Auto:

#2

Sa mõtled seda musta junni(see, millel on juhtmed+mingi voolik, mis jookseb auto kõhu alla ning koht, kuhu see punasega ümbritsetud voolik sobiks), mis pmst amordikannu küljes ripub musta kummijublakaga? kui jah...siis ma selle tänasel vaatlusel juhuslikult avastasin....ja pole seda pimedaks teinud...

Kas kütuselati rõhuklapi vaakumvooliku võib niisama välja tõmmata ja ära vahetada?
anton_t
Postitusi: 30
Liitunud: T Okt 23, 2012 20:38
Asukoht:
Auto:

#3

Nii jällegi....tegemist 2.0 96kW motronic mootoriga...

Ühesõnaga vaakumid on vahetatud... tühikäigul mootor puterdab, justkui üks silinder jätaks vahele. Tuuritades läheb pöördesse küll...siis peale mõningast sellist lonkamist probleem kaob ja kõik on ok. Ja samas järgmine päev panen käima ja kõik on algusest peale ok. Et siis selline vahelduv nähtus. samuti loobib check enginit põlema nii kuis juhtub....lonkab->check engine põlema->käib normaalselt jälle....check engine kustub, siis enam ei lonka....samas võib hakata jälle lonkama. Mõnipäev käib viisakalt ning kõik on korras. samas mida nüüd olen näinud, et viskab Check engine põlema temperatuuri tõustes....samas kustub aeg-ajalt kui temp on korras...kas vigane temp andur võib ka seda põhjustada?

Kas keegi hea inimene saab anda prooviks teist õhulugejat? ning samuti võite pakkuda, mis võib veel viga põhjustada? küttefilter?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

no näed, oled pildi ära võtnud, oleks punaseks teinud.
nn." kraburaatorist" tuleb sul see lühike voolik , paremalt poolt kraburaatori alt. . kui sa selle lahti võtsid,siis see kraburaatorisse minev ots tuleb pimedaks teha, et ta lisaõhku ei saa.

2.
see, et puterdab vahepeal äkki hoopis küünalde suure sädevahe viga? või hoopis valed ja vanad küünlad? või ükskord oli nii, et küünla isolatsioon oli katki ja säde lõi üle, isegi suured spetsid tahtsid rootorite ja küünlajuhtmete vahetust. , plekikate küünalde pealt maha, siiis näha ja uurida, kas lööb sädet kuskile üle. jne...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
anton_t
Postitusi: 30
Liitunud: T Okt 23, 2012 20:38
Asukoht:
Auto:

#5

kurat küünlad on vahetatud....said sisse need krdi iriiduimid...diagnostika tehnik arvas ka, et tegemist äkki küünalde veaga, et ei jõua ära põletada, aga kõikide dokumentide järgi sobivad just iriidiumküünlad sellesse mootorisse....

Ühesõnaga, uued vaakumid, see punane läks sinna amrodikannu küljes olevasse musta junni. Sai vahetatud ka kütuserõhuklapi vaakum.

Pilt

ilmselt kõige tõenäolisemalt peaks minema otsima õhulugejat ja/või siis uut kütusefiltrit...

samamoodi on uued...rootor, kaan ja sädejuhtmed...
anton_t
Postitusi: 30
Liitunud: T Okt 23, 2012 20:38
Asukoht:
Auto:

#6

Küsimus, kus 9-3-l on karterituulutus? lähemal throttlebody uurimisel selgus, et sisselaskes on natuke õli. Ehk on karterituulutus umbes...ja kas ilmselt oleks mõistlik throttlebody ära puhastada??

Ühesõna sümptomid samad nagu eelmises postituses..

igasugune abi on teretulnud....
Vasta