1. leht 1-st

Saab 9-5, 2001, 2.3 AUT

Postitatud: N Jaan 17, 2013 16:48
Postitas Arles
Tere!

Sai soetatud selline. Uurisin natuke nende kohta, ja sain nii palju targemaks, et mootorid on väga kapriissed ja õli tuleks vahetada 5000-7000km tagant (Mobil 1 0w-40. Palju seda kulub?). Samuti tuleks õlivõtusõela kontrollida. Kas neist profülaktilistest meetmetest piisab, või tuleks veel midagi teha?

Saab 9-5, 2001, 2.3 AUT

Postitatud: N Jaan 17, 2013 16:59
Postitas iisak
Karterituulutus kindlasti parendatud versiooni vastu vahetada :wise:

Saab 9-5, 2001, 2.3 AUT

Postitatud: N Jaan 17, 2013 17:43
Postitas Arles
Nii... milline see parendatud versioon on ja kust seda saada?

Saab 9-5, 2001, 2.3 AUT

Postitatud: N Jaan 17, 2013 22:37
Postitas iisak
Saab ka meilt.

Saab 9-5, 2001, 2.3 AUT

Postitatud: L Jaan 26, 2013 16:56
Postitas Arles
Kuid siin ja mitmel teiselgi lehel kirjutatakse nii:

UPDATE: This fix has been discontinued by Saab as of 14.1.2005 after they received numerous complaints about increased oil consumptions. If you have performed this modification, you need to return the car to the original configuration (or at least move the small vent hose from the oil filler pipe back to the nipple on the valve cover).


http://photo.platonoff.com/Auto/2004091 ... _vent_fix/

Saab 9-5, 2001, 2.3 AUT

Postitatud: L Jaan 26, 2013 17:01
Postitas Cyber
Neid kit'e on aja jooksul vist mitmeid variante olnud. Aastal 2005 võis mõni mitte nii hea versioon olla sellest. Praegu ei tea küll et see probleeme tekitaks kellelegi. Ja üldse... 7-8 aastat vana info on aegunud tänapäeval... Tuleks otsida uuemaid allikaid.

Saab 9-5, 2001, 2.3 AUT

Postitatud: L Jaan 26, 2013 17:26
Postitas Arles
No otsingus tõesti ei leia miskit adekvaatset selle kohta, kui 7-8 aasta vanuseid artikleid...