2,2 tid kütuse pealevooluga jama
Postitatud: R Jaan 18, 2013 20:30
Tervist
Autoks Saab 9-3 , 2,2 tid 85kw, 1998 a
Olen kütuse pealevoolule kapoti alla pannud läbipaistvad voolikud, et näha kuidas kütus peale tuleb.Eemaldatud on ka kapotialused vigased kiirliitmikud ,iga sügis ja kevad vahetatud ka kütusefiltrit.Kütus mida kasutan, on kvaliteetne, kuid iga talv tekib korda 4-6 sama probeem. Auto käivitub poolest pöördest, soojeneb kenasti, kuid kui hakata sõitma, siis peagi hakkab katkuma. Kapoti alla vaadates, on näha, et kütusevoolik pole korralikult diislit täis ja kisub õhumulle vahele. Mingi hetk, siis toru tühi, masin sureb välja ja enam kütust ülesse tõmmata ei suuda.Korduvalt käivitades hetkeks käivitub, natuke kütust saab peale, kuid siis taas kooleb. Kui võtan lahti kütusetoru ühenduse ja proovin kütust füüsiliselt ülesse imeda,siis ei tule mitte tilkagi, ka siis mitte, kui kütusepaagi kork maha keeratud. Viimased korrad olen kütuse ülesse saanud siis, kui olen jätnud toru ühenduse lahti ja kütusepaagile olen surve sisse lasknud kompressoriga, seda on olnud vaja korrata üsna mitu korda. Peale torude taasühendamist mootor käivitub, tõmbab mõned korrad veel õhumulle vahele ja selleks korraks on probleem lahendatud. Kuna see jant on korduv, siis tahaks leida vea põhjuse ülesse ja selle ka lahendada.
Küsimused , mis tekkisid :
1) Kuskohast tekib torustikku lisaõhk (probleem alati talvine)?
2) Kas paagis sees on samuti mingi filter ?
3) Kas paaki on võinud aja jooksul tekkida mingi saast ja plöga, mis omakorda mingi ummistuse ennem kütusefiltrit tekitab?
4 )Kui keeruline on paagi maha võtmine ja puhastamine?
5) Küsimused, mida küsida ei osanud ?
Ette tänades
Urmas
Autoks Saab 9-3 , 2,2 tid 85kw, 1998 a
Olen kütuse pealevoolule kapoti alla pannud läbipaistvad voolikud, et näha kuidas kütus peale tuleb.Eemaldatud on ka kapotialused vigased kiirliitmikud ,iga sügis ja kevad vahetatud ka kütusefiltrit.Kütus mida kasutan, on kvaliteetne, kuid iga talv tekib korda 4-6 sama probeem. Auto käivitub poolest pöördest, soojeneb kenasti, kuid kui hakata sõitma, siis peagi hakkab katkuma. Kapoti alla vaadates, on näha, et kütusevoolik pole korralikult diislit täis ja kisub õhumulle vahele. Mingi hetk, siis toru tühi, masin sureb välja ja enam kütust ülesse tõmmata ei suuda.Korduvalt käivitades hetkeks käivitub, natuke kütust saab peale, kuid siis taas kooleb. Kui võtan lahti kütusetoru ühenduse ja proovin kütust füüsiliselt ülesse imeda,siis ei tule mitte tilkagi, ka siis mitte, kui kütusepaagi kork maha keeratud. Viimased korrad olen kütuse ülesse saanud siis, kui olen jätnud toru ühenduse lahti ja kütusepaagile olen surve sisse lasknud kompressoriga, seda on olnud vaja korrata üsna mitu korda. Peale torude taasühendamist mootor käivitub, tõmbab mõned korrad veel õhumulle vahele ja selleks korraks on probleem lahendatud. Kuna see jant on korduv, siis tahaks leida vea põhjuse ülesse ja selle ka lahendada.
Küsimused , mis tekkisid :
1) Kuskohast tekib torustikku lisaõhk (probleem alati talvine)?
2) Kas paagis sees on samuti mingi filter ?
3) Kas paaki on võinud aja jooksul tekkida mingi saast ja plöga, mis omakorda mingi ummistuse ennem kütusefiltrit tekitab?
4 )Kui keeruline on paagi maha võtmine ja puhastamine?
5) Küsimused, mida küsida ei osanud ?
Ette tänades
Urmas