ABS moodulist

Vasta
valvex
Postitusi: 7
Liitunud: L Jaan 26, 2013 13:25
Asukoht:
Auto:

#1

Hakkas siis eelmise aasta lõpus pihta, et need TCS OFF, ABS, BRAKE, ja KOLMNURK läksid põlema ja spido ning cruise ctrl ei töötanud. Vahel sõidu ajal suvalisel hetkel tuled kustusid ära. jäi põlema ainult CHECK ENGINE. Lõpuks vahetasin mooduli tervenisti välja(k.a. hüdraulika osa) Natuke lekkis piduriõli selle käigus. Nüüd on nii, et spido ja cruise ctrl töötavad. TECH2 vigu ei näidanud - tuled kustusid korraks ära. tulid tagasi ja kustusid ära. Kui töökoja juurest sõitma hakkasin läksid uuesti põlema.

Kas tuleks ABS moodul ECU-ga "laulatada", nagu kuskilt välismaa foorumist lugesin. Moodulil, mille vahetasin oli igatahes sama seerianumber vahetatavaga. Või on viga kuskil juhtmetes. Spido ja cruise töötavad, seega ei tohiks viga olla ABS moodulis.
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kas ostsid uue või kasutatud mooduli?
Kui kasutatu siis ei ole välistatud, et ka see on vigane...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
valvex
Postitusi: 7
Liitunud: L Jaan 26, 2013 13:25
Asukoht:
Auto:

#3

Kasutatud oli aga korras ja sõitnud autolt maha võetud. probleeme polevat sel olnud st moodul oli töökorras. mäletan, et kui peale sain uuesti, ja proovisin mis sõidu ajal teeb, siis korraks kustusid tuled ära(alguses kohe). Nüüd aga aina põlevad. Teadupärast pidavat ABS-moodul/aju pidevalt suhtlema ECU-ga omavahel. Samas, kui TECH2 vigu ei näita ja spido töötab nüüd siis võiks ju viga otsida mujalt. Vaataks konnektorid üle. Kas asi võib olla softi kokku sobimatuses. Või ei olene sellest midagi?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Oleneb,kui tootekoodid on erinevad.
Sellise veaga abs moodulist enesest on mõtetu veakoode otsida. Kasti ja mootori ecu`dest saab adekvaatsemat infot.

Sa pole ka avaldanud täpseid autoandmeid. Juhtmeprobleeme esineb 9-5`l haruharva.
valvex
Postitusi: 7
Liitunud: L Jaan 26, 2013 13:25
Asukoht:
Auto:

#5

Saab 9-5 aero 2000 lõpuga on tegu.
tootekoodid on samad: ...451 lõpuga. Äkki nihutasin kaitsmete bloki nihutamisega midagi paigast, kui paremat juurdepääsu taotlesin vahetamise ajal. Veel võiks mainida, et talverehvid on vanadel viggeni 16` velgedel, ehk siis negatiivne offset - velg asub suportile tunduvalt, isegi väga lähedal. Samas see abs,- kiiruse andurite tööd ei tohiks segada, sest need teises kohas.

Ka veel selline iseärasus, et vana jukerdava mooduliga oli selline asi, et kui aku toide ca 15 ära võtta, oli hiljem sõitma asudes alguses justkui kõik korras. tuled ei põlenud ja esimese 5 km järel tulid tagasi..siis võis sõita tükk aega ringi ja suvalisel hetkel kustusid tuled ära. Mainitud olgu, et spido ka ei töötanud.
Nüüd spido ja cruise töötavad kogu aeg. aga tulesid näidikute blokis miski ära ei võta. Peaks vist põhjalikuma diagnosti laskma teha.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

Viga on ju lihtne Tech`i abil tuvastada.
valvex
Postitusi: 7
Liitunud: L Jaan 26, 2013 13:25
Asukoht:
Auto:

#7

tech2 ei näidanud üldse mingeid vigu. võibolla on vahetamise käigus lekkinud piduriõlist. pedaal võtab igatahes nüüd veidi kaugemalt, kui enne.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Ei usu ma seda juttu ja mainin uuesti- tuleb uurida kasti ja mootori ecu`st seda abs`i
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#9

Uuendan veidi teemat. Kui moodul tuleb remondist, kas peaks peale paigaldust teenindusest läbi hüppama, et moodul uuesti autoga laulatada, või on lihtsalt plug-in and play?

Teine küsimus: mis põhjusel ABS moodulid surevad? Kui keegi viitsib kirjutada, siis mis seal sees katki läheb ning mis selle põhjustab? Kas on mingi võimalus, et kusagil mujal pidurisüsteemis on viga, mis tapab ka mooduli?

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Ilma ESP`ta moodulitega remondijärgseid probleeme pole esinenud ja tech`i pole elustamiseks vaja. Kui juba põlevad CE ja kastituled,tasuks need kustutada (muidu läheb jupp aega isekustumiseks).
Sisse kärssavad,või lähevad jootekohtadest lahti (vibratsioon) juuspeentest kuldtraatidest väljaviigud protsessori ja pistikuklemmide,samuti korpuses asuva releemooduli vahel. Traadid asendatakse parema materjaliga.

ESP`ga on probleeme rohkem. Igal teisel juhul kärssab prose ise,lisaks traatidele.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#11

Hetkel on minul vähemalt olukord, kus on ESP-ga versioon remondis. Kui nüüd kätte saan, võin kohe taha ühendada, ilma, et peaks kartma uuesti läbi põlemist? Kuid kui nt CE põlema jääb, peaksin tulema ja TECH2-ga ta laskma paika ajada?

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

CE ja kastitule,samuti ESP oma saab iga suvalise OBD autoscanneriga kustutada.Tech pole ilmtingimata primaarne.
Saabide puhul pole täheldanud,et auto pool ABS ecu tapaks. BMW ja VAG masinatel olid sellised hädad.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#13

Tänan sind info ja seletuste eest, Trionic:beer:

laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#14

Kuna vast paljud ei olegi näinud seda probleemset ABSi moodulit seestpoolt, lisan ka siia pildid, mis seal sees peale töö lõpetamist toimub.
Nimelt:

Pilt
Pilt

Siia lisaks veel targematele küsimuse:
Nimelt seesama kontakti traat, mis on läbi kärssanud, on ühendatud moodulipoolse pistiku alumises rea, vasakult kaheksanda klemmiga. Joonis:Pilt
(Vabandage mu suurepärast kunstioskust)

Kas selline läbi kärssamine on seotud mingisuguse elektriprobleemiga moodulis (et näiteks sinna kaheksandale klemmile tuleb autost vale vool peale [lühis?] ja kärsatab moodulis rajad läbi?)

Põhjus, miks ma küsin on see, et elektrik hoiatas mind paigaldamisel uuesti läbi kärssamise eest...

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

OEM traatide ristlõiked on ebapiisavad. Seetõttu neid välja vahetatakse.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#16

küsin siin teemas, mitte oma auto teemas kunaenamasti ilmselt tarkpead kõiki teemasidläbi ei kammi.

sain inffi et uus abs moodul maksab tonni ringi ja parandus miski 200. Samas kui mingilt teiselt masinalt mis varuosadeks läheb kasutatud moodul võtta, kas püsikiiruse hoidja jms kõik korralikult tööle hakkab? olen lugenud et asja peab teiseltmasinalt võttes tiba paaritama?


kuidas siis tegelikult on jamis rahakotile mõistlik oleks? kuidas mõjubüldse masinaleselle vigase mooduliga liiklemine?


tänud kui keegi vastata oskab!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

Pead leidma TÄPSELT sama koodiga mooduli. Läheb ka progemata käima, kuid kasulik oleks siiski sellele selgeks teha auto varustus.
ESP puhul võib see juba kriisisituatsioonis tähtsust omada.

Vigase mooduliga sõitmine midagi enamat ei kahjuta.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#18

Pead leidma TÄPSELT sama koodiga mooduli. Läheb ka progemata käima, kuid kasulik oleks siiski sellele selgeks teha auto varustus.
ESP puhul võib see juba kriisisituatsioonis tähtsust omada.

Vigase mooduliga sõitmine midagi enamat ei kahjuta.

Tänud! ESP-d ei ole, kõgigest TCS.
Pakuti 200 eest vana taastamist ja pakuti ka 100 eest. Mõlemal juhul pean ise maha kakkuma. Vaatan, et kuna suht levinud viga on netis isegi suht lollile õpetusi, et kuidas seda asja maha kruvida. Kas oskab keegi veel õpetussõnu jagada? Ilmselt kui sama koodiga asja ei leia siis tuleb seda teed minna.

Ja tootekood oleks nähtaval siis täpsemalt kus? Eeldab ka enne lahti kakkumist nagunii?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#19

Kui ecu sealt abs mooduli küljest eraladada ( kuue torx kruviga), siis ecu tagaküljel olevad "kellukesetaolised" solenoidide mähised tasuks "toestada". Näiteks õhuke poroloonileheke + teip. On väga õrnade väljaviikudega (kui vabalt tilbendavad).
Vasta