1. leht 1-st

Tagasild lahti

Postitatud: E Veebr 04, 2013 16:49
Postitas sang
Juhtus selline lugu, et läks esimene parempoolne rehv katki sõitmise pealt. Mis seal ikka, pagassist see kompaktne varurehv alla ja veeresin vaikselt sündmuskohalt minema. Paraku tabas siiski ebaõnn 25 meetrit enne sihtkohta: vasak tagumine ratas kolksatas koopasse. Selgus, et tõenäoliselt tänu diagonaalis mõjunud kere kiikumisele ja/või painetele oli tagatelje kinnitus lahti tulnud.

Mis võiks olla kõige mõistlikum edasine tegevus? Pmst on kaks varianti: kas kuidagi kodusel viisil kinni keevitada või otsida originaaljupid ja nendest kinnitus uuesti koostada.

Kuidas seal üldse originaalis on, kas on klambritega kinni või keevitatud? Silmaga vaadates ausaltöeldes hästi aru ei saanud, roostesodi oli niivõrd peal.

Tagasild lahti

Postitatud: E Veebr 04, 2013 20:59
Postitas ivomets
see on täenäoliselt tagumise amordika ülemine kinnitus, mis saba andis. täitsa tehtav keevitustöö.

Tagasild lahti

Postitatud: E Veebr 04, 2013 21:47
Postitas farmacoma
See, et amordi kinnitus katki on (mis on väga tavaline), ei sega ju sõitmist :) Kui sõitmist segab siis on mingi muu asi katki.

Tagasild lahti

Postitatud: T Veebr 05, 2013 8:15
Postitas Trionic
Ainult pikivarraste kinnituste purunemine saab põhjustada sillatala ette/tahapoole liikumist. Viga on suht lihtsalt likvideeritav(keevitus). Paremal küljel on "piduriks" kütusepaak. Et korralikult keevitada,tuleks paak eemaldada, või varjestada.