Tagasild lahti
Postitatud: E Veebr 04, 2013 16:49
Juhtus selline lugu, et läks esimene parempoolne rehv katki sõitmise pealt. Mis seal ikka, pagassist see kompaktne varurehv alla ja veeresin vaikselt sündmuskohalt minema. Paraku tabas siiski ebaõnn 25 meetrit enne sihtkohta: vasak tagumine ratas kolksatas koopasse. Selgus, et tõenäoliselt tänu diagonaalis mõjunud kere kiikumisele ja/või painetele oli tagatelje kinnitus lahti tulnud.
Mis võiks olla kõige mõistlikum edasine tegevus? Pmst on kaks varianti: kas kuidagi kodusel viisil kinni keevitada või otsida originaaljupid ja nendest kinnitus uuesti koostada.
Kuidas seal üldse originaalis on, kas on klambritega kinni või keevitatud? Silmaga vaadates ausaltöeldes hästi aru ei saanud, roostesodi oli niivõrd peal.
Mis võiks olla kõige mõistlikum edasine tegevus? Pmst on kaks varianti: kas kuidagi kodusel viisil kinni keevitada või otsida originaaljupid ja nendest kinnitus uuesti koostada.
Kuidas seal üldse originaalis on, kas on klambritega kinni või keevitatud? Silmaga vaadates ausaltöeldes hästi aru ei saanud, roostesodi oli niivõrd peal.