1. leht 1-st

O: Auxiliary air valve (c900)

Postitatud: N Veebr 14, 2013 19:57
Postitas l00m
Tervist, oleks tarvis siis sellist klappi:

Part# 9313909

http://www.autopartsfair.com/images/pro ... 922bos.jpg

http://www.thesaabsite.com/900old/Saab- ... ystem.html


8 klapilisele mootorile, 85kw jõudu, aasta 84.

Pakkumised PS.

Tänan.

O: Auxiliary air valve (c900)

Postitatud: R Veebr 15, 2013 7:53
Postitas Trionic
Need ei lähe ju kunagi vabatahtlikult katki:freak: .

O: Auxiliary air valve (c900)

Postitatud: R Veebr 15, 2013 11:17
Postitas l00m
Kuvaldaga seal kallal ei ole käinud ja rihmaseibi väntvõlli otsa keermeliimiga samuti pole kinnitanud . Klapp lihtsalt sooja mootoriga ei sulgu. Vool on ka olemas.

O: Auxiliary air valve (c900)

Postitatud: R Veebr 15, 2013 12:13
Postitas Trionic
Ta on reguleeritav,teinekord vajab "katik" puhastamist. Aga loomulikult,kui testriga küttekeha mõõtes näitab katkestust,siis ... .

O: Auxiliary air valve (c900)

Postitatud: R Veebr 15, 2013 14:12
Postitas l00m
Siiber on lahti sees igastahes, loksutades klobiseb, kui nüüd punnid lödvikutele ette panna ja pöörded paika sättida, siis mootor käitub tavapäraselt a see klapp peaks õhu pealevoolu kinni panema kui mootor soojeneb, pm on seda klappi külmalt käivitades vaja, annab lisaöhku külmkäivituspihustile, kui óigesti aru saan.

O: Auxiliary air valve (c900)

Postitatud: R Veebr 15, 2013 14:48
Postitas Trionic
Täpselt nii. Kas mutter on reguleerkruvil küljes ja kinni? Bi-metall vedru vist ise puruks.

O: Auxiliary air valve (c900)

Postitatud: R Veebr 15, 2013 20:15
Postitas l00m
Jep, mutter on kinni. Võtsin oma olemasolevast "varuosariiulist" uue-vana klapi, fööniga kuumutades tõmbas klapi kinni, aga kui nüüd autole peale panin, siis ei toimi ikka. See bi-metall peaks soojenema siis kas a)voolu peale jooksmise ajast või b) mootori korpuses soojenedes ?
Samas vool oli pistikutes olemas nii nagu peaks.

Vbla on tõesti vaja regullida seda klappi!? Samas võetud on ta sama mootoriga isendi pealt.
Uurin-kuidas seda regullida siis..