1. leht 1-st

Kahemassiline hooratas

Postitatud: K Veebr 20, 2013 21:49
Postitas LPT
Hakkas ikkagi huvitama, mis imelik kallis vidin see on, mis mu diislil katki oli? Saan aru, et peaks nagu 4-sil mootorit kuidagi tasakaalustama? Leevendusvedrud oleks nagu siduriketta pealt hoorattale üle viidud. Mis mõte sel asjal on?

Kahemassiline hooratas

Postitatud: N Veebr 21, 2013 9:00
Postitas Trionic

Kahemassiline hooratas

Postitatud: N Veebr 21, 2013 9:01
Postitas D116
Mõtte:D ,et väga palju ei säästaks. Idee poolest peaks jah vähendada vibrat ja pikkendada kasti eluiga. Aga mõnedel kestavad need kahemassilised hoorattat vaid 6,5k km, õlivahetuse intervall on 2-3 korda pikkem. Kahemassilise hooratta hind kuskil 1k euri. Rikkub neid madalad pöörded(e. säästmine:) )
Mõnedel autodel, neid saab vahetada tavalise peale. Varem hoorattas kestis auto elulõppuni, nüüd aga saad pidevalt investeerida.

Kahemassiline hooratas

Postitatud: N Veebr 21, 2013 9:10
Postitas Cyber
Esimeses videos on hea keeleline apsakas: "Ensures high level of noise"..:) "Kindlustab kõrge mürataseme". Ilmselt oli vastupidist mõeldud, aga no läks nagu tavaliselt..:)

Kahemassiline hooratas

Postitatud: N Aug 18, 2016 8:56
Postitas 13piisab
Laenan pilti ja küsin - kas mu Saabil on kah kahemassiline hooratas:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/files.p ... &aid=30294

Kohalt minnes tegi masin juba mõnd aega kerget "krõuh"-heli, mille põhjuse ootasin siduriketta olevat, aga ei ole. Kas hooratas võib (ainult) häälitseda või uurin hoopis mootoripatju lähemalt? Või... :)

Kahemassiline hooratas

Postitatud: N Aug 18, 2016 23:46
Postitas entson
Tavaline hooratas.

Kahemassiline hooratas

Postitatud: R Aug 19, 2016 13:15
Postitas 13piisab
tänan. On teine ikka paras kolakas :)
(...aga eks väheste silindrite puhul nõuab "mootoripaukude" hea silumine ka suurema inertsimomendiga asja :) )