Saab 9-3 Turbo X SportCombi, Vtuner Stage 2+ 300kw, 2008, Jaanus

Kasutaja avatar
Jaanus
Postitusi: 857
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Saab 9-3 TurboX SC VTuner Stage 2+

#76

N Juul 26, 2018 15:35

Teen paar sissekannet logiraamatusse :)

Märts oli tihe kuu...
Sai tellitud uued Boschi long nozzle 700cc+ flow matched pihustid ja nende jaoks custom Stage 2+ soft. Kuna mootori lammutamine oli juba selge ja nädalavahetusel oli ka vaba aega siis said mõlemad sisselaskekollektorid maha võetud ja uued pihustid külge. Peale esmast käivitust uute pihustitega ja peale prooviringe oli ehmatus suur, kuna tühikäik oli päris ebaühtlane ja minek polnud ka päris see mis ma lootsin. Sai siis pisut logitud ja log fail saadetud Brian-le Vtuningusse. Umbes 12h pärast potsatas mulle mailile uus soft. Uus soft oli märgatavalt parem, tühikäik oli ilus ja minek ka mehine :)
Märtsis just enne pihustite installi jõudsid mulle ka usast tellitud uued Boschi süütepoolid, nüüd on kogu ring värsked 112 lõpuga poolid peal.

Panin tähele, et aeglaselt sõites aukudest läbi kostub tagant kolksumist. Viisin auto VM-i kontrolli, kus avastati, et tagaamordid lekivad. Ega siin muud üle ei jäänudki, kui uued originaalid self-leveled tagaamordid ära tellida ja vahetada. Lisaks sai vahetatud ka tagumised öötshoovad. Sillad - amordid korras ja nüüd täielik vaikus sõites.

Umbes samal ajal panin ka tähele, et jahutusvedeliku kaob ja umbes käigukasti kohal all on käigukastil kergelt tilgad. Sai siis foorumeid loetud ja ükskord kui akuraami eemaldasin ja turbo alla piilusin, siis nägin kohe et termostaadi tihendite vahelt on usinalt jahutusvedelikku lekkinud. Sai tutikas termostaat koos korpuse ja kõikide tihenditega tellitud ja koos ühe bumerangi kujulise torukesega ära vahetatud. Paras nikerdamine oli see termostaadi vahetus, V6 mootor on turbo juurest nii kitsas, ruumi kuskile eriti ligi saada ei ole. Kuskil 4h kulus kokku ja kõik sai kenasti vahetatud. Sellest ajast alates pole enam mingit jahutusvedeliku kadu märganud.

Kaks kuud tagasi tuli idee, et teeks autole väikse mürasummutuse. Sai tellitud 2 suurt pakki Dynamat Extreme mürasummutusmatte ja munaresti kujulist vahtplasti. Esmalt võtsin ette auto uksed, 4 õhtupoolikut peale tööd väikest nikerdamist ja uksed said tehtud. Vahe on täitsa tuntav, lisaks ei ole enam tobedaid ukseplastiku naginaid ja uksekõlarid mängivad märgatavalt paremini ja ei kumise :) Kui nüüd aega saan siis võtan tagaluugi ette, käin müramati ja vahtplastiga üle ja lõpetuseks taga rattakoopad paksema munaresti kujulise matiga.

Panen auto ka jälle müüki. Tänu tütrekese sünnile leian ma aina vähem aega auto kallal nikerdamiseks. Äkki keegi fanaatik soovib edasi ehitada :) Seni kuni keegi pole ära ostnud, naudin ise sõitu täiega. Auto minek pole kaugelt mitte endine, kui selle soetasin...
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 157
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#77

N Juul 26, 2018 16:07

Wow, see masin on tõeline kaunitar (Y)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Vasta