Carcom puhul julgeb oletada, et läbisõit on õige. Nad ausad kaupmehed, aitavad ka liisingu saada kui vaja. Kui kulumise jälgi on siis nad üldiselt neid ekstra ei varja. Pigem saab auto siia tuues korraliku pesu ja vaha ning korraliku puhastuse - nad lubavad ka Vikingis või mujal autosid kontrollida! Sageli lasevad need ka ise toomise järel kas Vikingis või Saabi Anti juures üle vaadata. Enamasti on tegu liisingust tagasi tulnud autodega kesk Euroopast.
Mine ja vaata! Küsi kindlasti hoodusraamatut ja kindel olemiseks lase mõne Saabi hooldaja juures üle vaadata!
Ainuke asi, mis selle Saab puhul natuke kummaline on, on mittestandardne Aero summutite komplekt. Aerodel peaks taga kahel pool eraldi summutajad olema. Sellel on ühel pool kahe toruga komplekt. Ehk oskavad sulle ka selgitada miks. Võibolla on mingi turu eripäraga seotud. Siin ja Rootsis, minu teada neid nii kunagi ei müüdud.
Piltide järgi paistab see väga kobe Aero. 2,0T on isegi turbo laksu poolest äkilisema minekuga, kui 2,8T. Viimane on samas palju ühtlasem tõmme (sh madalatel pööretel), kuigi 1 käik jookseb vähemalt manuaali puhul tehase seades kole kähku tühjaks. Kütuse kulu poolest on kindlasti 2,0T rahakotile paremini mõjuv, kui 2,8T. Minu oma teeb sageli linnas 14 koma midagi 100 km kohta. Talvel vahel hullemini, suvel võib tagasihoidlikult gaasi andes ja linnas 5 käiguga sõites (lubab ilusti 50-55 km/h sõita) saada ka paremaid näite. Arvestades minekut olen 2,8T-ga rahul! ... nadiks teeb selle vaid 9-3-s olev väga väike bensiinipaak. Nädalas korra tankla väisamine on 2,8T puhul paratamatus ka väikse läbisõidu puhul. 2,0T peaks selles osas selle paagiga paremini sobima ja linnas ca 3 liitrit vähem kütust võtma. Maanteel neil nii suur vahe vast polegi (2,0T-ga suurem maanteekogemus puudub, 2,8T saab hakkama 7,5l/100 km kandis) aga linnas on 2,8T kütuse röövel! Õnneks mõnusa minekuga!
Üldiselt on 9-3 Aero väga hea auto! Kui midagi sellel autol nõrk koht on, siis on need poritiiva servad. Värv kipub kooruma. Ainuke veidrus, mis praktikas vahel segab on see, et esipiduri ketaste plekk katte ja piduriketta vahel on kas liiga suur või liiga väike pilu, mistõttu pinnatud teel sattub sinna vahel väikseid kive, mis teevad siis kriipiva häälega koledat põrgulärmi. Enamasti kukuvad need sealt ka taas välja.
Ise ostaks iga kell 9-3 Aero uuesti! Hetkel veel mitte aga ühel kenal päeval peaks ka enda 9-3 Aero mõned aastakäigud uuema või siis garanteeritult väiksema läbisõiduga isendi vastu vahetama. Muide siis vaataks paagi suuruse tõttu ka 2,0T suunas (2011/2012 MY) või siis prooviks leida TurboX manuaali (kui juba 2,8T valla päästa, siis nii nagu selle vahel). Mis Turbo X hinda puutub, siis need on Saksamaal ja Rootsis tõendatud ajaloo puhul üle 20000 € hinnaklassis. Seega see Turbo X seal on tegelikult väga hea hinnaga! Mulle lihtsalt automaadid ei meeldi, muidu oleks läinud vahetust pakkuma! Aga see on maitse asi!