1. leht 1-st
9000 ei käivitu
Postitatud: K Mär 13, 2013 17:02
Postitas jyri
Eks neid 9000 mittekäivitumise teemasid on siin ennegi olnud, nüüd järjekord minu käes.
Põhiküsimus -- kuhu Tartus pöörduda. Siiani sellised probleemid olnud, millega saab Tallinnas ära käia. Ja pole kahjuks Tartus kursis asjalike remondivõimalustega
Natuke sümptomitest ka:
Paar päeva tagasi käivitus väga pikalt. Aga käivitus, ja pärast seda sõitis normaalselt. Nüüd järgmist korda käivitades ei anna enam lootust. Väga pikalt ei taha starterit kerida ka.
Bensiinipump ja süütekassett vahetatud ca 5 aastat (40 tuhat km) tagasi. Vändaandurit pole siiani puututud. Aga see vist tüüpiliselt töötab külmalt paremini kui soojalt?
Kas oskab keegi midagi Tartus soovitada?
Tänud.
9000 ei käivitu
Postitatud: K Mär 13, 2013 17:13
Postitas vvs
Kas aku on korralik?
9000 ei käivitu
Postitatud: K Mär 13, 2013 17:16
Postitas jyri
Aku seisukord tundub vähemalt starteri käitumise järgi korralik olevat.
Aga tegelikult hea mõte -- üks päev laadimist teeb talvisel ajal akule ainult head (eriti kui auto nagunii ei sõida)..
9000 ei käivitu
Postitatud: K Mär 13, 2013 17:39
Postitas Trionic
5 aastat on pumba jaoks juba teoreetiline agoonia võimalik, eriti vanematel masinatel,kus paakides igasugust abrasiivset sodi hulbib.
Tonnise vändaandur oleks loogilisem. Sel pole vahet- soe,või külm.
edit: kui küünalde sädevahed üle 1,1mm. on ka tutikast DI`st jagu saadud.
9000 ei käivitu
Postitatud: N Mär 14, 2013 8:05
Postitas jyri
Tänan. Loomulikult on kõik need variandid võimalikud ja üle võrgu autot remontida ei saa

Eile õhtul sai korra veel käivitada proovitud -- käivitus täiesti normaalselt.
Aga Tartu remondikohtadest keegi midagi soovitada ei julge?
9000 ei käivitu
Postitatud: N Mär 14, 2013 8:39
Postitas D116
Pensupumpa on väga lihtne kontrollida, ühenda omavahel kaitsmedd N14 ja N22. 30sekundiga peab vähemalt 900ml vähemalt.
http://www.navigator.mn/saab-9000/topli ... asosa.html
Di saab väga kiiresti kontrollida, leia töötav ja proovi panna peale.
Kui viga pole pumbas ja DI-s siis jääb vändaandur.
Pump võib enne surma mõnikord isegi veel töötada, aitavad mõnikord löögid vastu paaki:) 5 aastat kuidagi vähe. Mittu tuhat km-it läbis?
9000 Aerol 5 aastaga/50k km-i ei olnud sinna asja. Vanematel 9000 2.3 vabaõhuhingaval kuu peale ostu suri ja tänasepäevani kestab e. 10 aastat juba ja seda veel mitte kõige parema kütusega Venemaalt.
9000 ei käivitu
Postitatud: N Mär 14, 2013 9:01
Postitas KorK
Äkki on läbi starteri pendiks?
9000 ei käivitu
Postitatud: N Mär 14, 2013 11:52
Postitas D116
Äkki on läbi starteri pendiks?
Siis ei keera mootorit üldse. Ja sellel on iseloomulik "kragin" käivitumisel.
9000 ei käivitu
Postitatud: E Apr 29, 2013 19:16
Postitas jyri
Nojah, mingi aja auto seisis ja pärast seda pole enam mingit käivitumisprobleemi olnud.
Aga vändaandur tuleks vist ikka ära vahetada, on üks võimalik probleemide allikas (ennetavalt) likvideeritud.
9000 ei käivitu
Postitatud: T Apr 30, 2013 8:13
Postitas Trionic
Sul alles sünnipärane andur. Isegi hästi(kaua) on toiminud.