1. leht 1-st

9-3OG 2,2TID 2,2 85kw ei käivitu

Postitatud: E Apr 01, 2013 20:11
Postitas uupsu
Tere saabirahvas!

Mure siis selline, et peale sõitu lihtsalt loobus Saab käivitumast. Enne ei käitunud kuidagi imelikult. Lihtsalt ketrab ringi ja ei luba ka. Vahetasin kütte filtri, vaakumiga imesin õhu välja ja ikka mitte midagi.

Veakoodid on: P1630(EDU-Q-Output)
P1631(Spill Valve Relay)
P1651(Pump module communication error)
P0725(Engine speed input circuit Malfunction)-võib enda põhjustatud olla)
Üritasin masinat limp home mode'i viia, eemaldades korraks nuka anduri ja õhulugeja. Ning üritasin ka eelsüütekatega (võtsin korraks temp anduri juhtme ära) Aga ei midagi. Ja esimesed kolm koodi korduvad koguaeg ja peale kustutamist.


Kaabeldust kontrollisin, võtsin salongist laeka lahti jne kuni pumbani välja ajasin traate taga...

Siit siis küsimus, kas lihtsalt pumbas IRFZ44N transs omadega otsas või midagi tõsisemat?

9-3OG 2,2TID 2,2 85kw ei käivitu

Postitatud: L Apr 13, 2013 0:42
Postitas uupsu
Vastan ise endale ja oma teemale, et jah need veakoodid viitavad VP44 vanema põlvkonna(ühe pistikuga) pumpade puhul pumba ajus oleva MOSFET transistori külmakale või läbipõlemisele. Aseaineks võib kasutada tõesti eelpoolnimetatud IRFZ tüüpi transsi. Ja peale vahetust võib kõigi imede läbi pump ellu ärgata nagu see juhtus minul. Ja täielik pumba vahetamine ei pruugi olla vajalik.

Vea tekkimisel võib näha ka kõiki muid veakoode kuna pumba aju hakkab läbustama P-bus'i peal(külmaka puhul eriti) ja selliselt võib side kaduda ka teiste siini liikmetega.

Äkki on kellelegi sellisest infost abi...