1. leht 1-st

9-5 AERO turboseier

Postitatud: K Apr 03, 2013 16:59
Postitas laht
Ma otsisin küll juba tükk aega foorumist vastust, kuid konkreetset ei leidnud oma küsimusele.

Stock seades 9-5 AERO (MY02). Täisgaasil kiirendades, mis asendis peaks olema turboseier? Kas kollase ja punase ala vahel maksimaalselt? Alla selle kuskil õhuleke ja üle selle juba.. ?

9-5 AERO turboseier

Postitatud: K Apr 03, 2013 17:26
Postitas ivomets
kollase lõpus, isegi 1...2 mm punases.

9-5 AERO turboseier

Postitatud: K Apr 03, 2013 21:48
Postitas 13piisab
mu 2a vanemal (arvatavasti vanem / 169kW tehasesoft) on 1..2mm punasel.

muidugi iseküsimus on, kui täpsed need "kellad" ja nende andurid (?) on. Lihtsalt kolme värviga "skaalat" ei tihkaks esimeses lähenduses mõõteriistaks nimetada - pigem nimetaks "umbkaudseks indikaatoriks".
rohkemate isenditega kogemuse evijad oskavad ehk sellest asjast rohkem arvata / üldistada.

9-5 AERO turboseier

Postitatud: K Apr 03, 2013 22:30
Postitas laht
Käisin siis proovimas. Minu turbo seier jääb täisgaasil seisma ca 3mm enne kollase osa lõppu. Üks udune pilt ka:
Pilt
Siit näha, kuhuni ta täisgaasil läheb. Tegin mitu kiirendust ca 70-140 km/h. Seier sellest asendist kaugemale ei jõudnud. Üks video ka:
http://youtu.be/x2CTMZgcfOk
Siit näha, et kui spido seier pilti ilmub, kerib ta end ikkagist üsna kiiresti pea 160-ni....

Kas peaks üldse olema põhjust muretseda, et võib kusagil olla mingisugune õhuleke? Või on kõik täiesti normaalne?

Kordan veel, auto on täiesti stock seades.

9-5 AERO turboseier

Postitatud: K Apr 03, 2013 22:45
Postitas Riho1231
Mul oli samamoodi 9000-del kui by-pass klapp katki oli (seesoleval "lohvil" oli auk sees). Kui klapi ära vahetasin läks ka kohe punase algusesse.

9-5 AERO turboseier

Postitatud: K Apr 03, 2013 23:25
Postitas Homersimpson
Käsipidur ja abs põlevad? :o

9-5 AERO turboseier

Postitatud: K Apr 03, 2013 23:29
Postitas laht
Brake error ja ABS põlevad, samuti ESP off - absi andur on kutu või juhe katki, a see teine teema.

Aga nüüd users manuali lugedes, leian ma sealt sellise jutu:

Pressure gauge

The turbo gauge indicates the air volume for combustion, which is equivalent to the engine load.
At low loads, the needle will move within the
white zone. At higher loads and during
heavy acceleration, the needle will enter the
yellow area. At very high loads (certain variants only) the needle may enter the first part of the red zone without indicating that there is a fault.

Under certain barometric conditions the
needle may enter the first part of the red
zone without necessarily indicating that a
fault has arisen.
If the needle repeatedly enters the red zone
and the engine at the same time loses
power, because the monitoring system is
holding the charging pressure down, you
should contact an authorized Saab dealer.

Kellel nüüd õigus, manualil või nendel kasutajatel, kellel seier punasesse jookseb.. ? :wtf: