1. leht 1-st

9-5 98a ACC

Postitatud: T Apr 16, 2013 11:26
Postitas leho
Hiljuti hakkas alles silma, et ACC lülitab seisma jäädes õhu siseringluse ise sisse ja liikudes välja. Olen veel täheldanud, et mingitel kellaaegadel seda ei juhtu... või oleneb see hoopis temperatuurist. Ühesõnaga googeldasim mis ma googledasin aga konkreetset vastust ei leidnud. Oskab keegi kommenteerida mis värk selle siseringlusega AUTO reziimis toimub?

9-5 98a ACC

Postitatud: T Apr 16, 2013 14:32
Postitas KrikU
Minu kogemus näitab, et jahutava konditsioneeri töö effektiivsemaks muutmise tarbeks läheb ACC siseringile automaatreziimis ainut eriti palava-päikeselise ilmaga. Ise panen käsitsi ka muudel juhtumitel siseringi peale juhul kui konditsioneer töötab, et salongiõhk puhtam oleks linnaliikluses. Kui jahutavat konditsioneeri ei kasuta, tuleks alati sisering välja lülitada, et vältida udu tekkimist klaasidele.
Kas kalibreerimine on tehtud ACC-le?

9-5 98a ACC

Postitatud: T Apr 16, 2013 14:55
Postitas leho
on tehtud. praegu loomkatsete tulemus näitab seda, et kui töölt lahkun (hetkel pole teab mis palavad ilmad) siis viskab siseringluse peale kui auto peatub, lülitab välja kui sõidan. väga efektiivne, et ära hoida ummikutes vingugaasi pääsemist salongi. õhtuti aga ta seda ei tee (ilm kipub praegu temperatuuri mõttes samasse kanti jääma)

9-5 98a ACC

Postitatud: T Apr 16, 2013 16:06
Postitas Homersimpson
See on acc plokist sätitav (sisse välja lülitatav) funktsioon, et ummikus esimese mehe sumpsist toss Sulle otse tuppa ei tuleks.

9-5 98a ACC

Postitatud: T Apr 16, 2013 16:38
Postitas leho
kust ma selle automaatika konfimise kohta mingit täpset kirjelduse leida võiks. kunagi sattusin peale aga no enam ei leia üles.

9-5 98a ACC

Postitatud: T Apr 16, 2013 19:01
Postitas 13piisab
mulle kah palun üks pikem ACC-viide või lausa jutt :)

hädasid on justkui mitu, aga mis neid ikka kirjeldada - võimalik, et probleemi põhjuseks on, et rooli ja istme vahel ei sprecheta Betriebsanleitungi keelt :D
(ja olgem ausad - ACCga suhtlemine ei ole just loogilisim tegevus...)

9-5 98a ACC

Postitatud: T Apr 16, 2013 19:29
Postitas Homersimpson
Midagi niisugust...



Lisatud failid

9-5 98a ACC

Postitatud: T Apr 16, 2013 20:31
Postitas KrikU
Oligi juba meelest läind, et see funktsioon 9-5 ACC peal on switchitav :eureka:

9-5 98a ACC

Postitatud: T Apr 16, 2013 21:32
Postitas 13piisab
aitäh.

sain oma ACC koode puhuma (moto käima, seejärel "OFF" ja "Auto" üheaegselt alla ja ehk ka hoida tiba. Nii.):

koodiseletused leiab sealt. Mul:
08 ehk "Stepping motor, air-mixing flap LH /RH, loose flap". Vast siin foorumiski kirjeldatud plastihävinemine. Kas kummalgi pool peaks temp kehvemini reguleeruma ja see on pool, mida uurida?
21 ehk "Direct current motor, air recirculation flap B+ open circuit or shorted to ground". See seletab vist siseringluse mitterakendumise? Pikalt hoides lülib küll ACC Speed Control ja normal vahel, ringluskujutist aga süttima ei saa. Põhjusest annab vast väike kruvikaviibutamine aimu.

plastvigurite skeeme-pilte jagab guugel lahkelt - küllap need üles leiab, lahti ja aru saab.

9-5 98a ACC

Postitatud: K Apr 17, 2013 0:43
Postitas IS-D
See on acc plokist sätitav (sisse välja lülitatav) funktsioon, et ummikus esimese mehe sumpsist toss Sulle otse tuppa ei tuleks.

Kasulikku lugemist. Küsiks veel ka sellist asja, et kui on kõik siseringluse peal, aga esimese mehe-naise sumpsi toss tungib ikkagist tuppa, mida siis vahetama peab? Salongiõhu filter? Või ei sulgu mingid labad korrektselt?

9-5 98a ACC

Postitatud: K Apr 17, 2013 0:59
Postitas Homersimpson
Esimese variandina pakuks, et vaheta rida või hoia pikivahet :eureka:

Edit: Kalibreerimine peaks siis ka midagi näitama...