1. leht 1-st
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: T Mai 07, 2013 11:46
Postitas MATU90
Postitan siis oma muresid...
Esiteks viskab auto vahest külmast peast sinist... nii paar kuni viis sekundit. Karterituul on vahetet, need klapid toimivad mis voolikutel vahel. Karteri võtsin maha korra aga sõel umbes ei olnud...Turbo on vahetatud 30000 km tagasi umbes. Turbo ei tilgu ja lõdvikust ei leidnud ma tilkagi õli... intercoolerist samuti. Kas ikkagi turbo? Klapisääretihendid peaks ju koguaeg suitsu ajama?
Ja teine sümptom on vahel pikk käivitus... mitte üle mõistuse .. kuni 3 sek vms ja siis sõidu peal püsikaga ,vahel on tunne nagu kiirus alaneks ,samas kohe uuesti taastub... Kohapeal jätaks vahel harva nagu paar põksu vahele... Ise arvan et DI kassett?
edit: 2.3 125 kw
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: T Mai 07, 2013 11:53
Postitas que
Kiiruse teema võib olla seotud segusiibriga..
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: T Mai 07, 2013 13:01
Postitas AndresV
...Klapisääretihendid peaks ju koguaeg suitsu ajama?
Miks nii? Minu teada need tavaliselt lekivad nii vähe, et vaid pikemal seismisel koguneb miskit klappidele.
Ja teine sümptom on vahel pikk käivitus... mitte üle mõistuse .. kuni 3 sek vms
See on külmalt, soojalt või suvaliselt? Ma vahetasin just aerol küünlad ja esmahinnangul külmkäivitumine paranes. Soojalt oli varemgi ok aga külmalt puterdas, 1-2 sekki peale käivitumist.
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: T Juun 18, 2013 21:36
Postitas MATU90
Ühesõnaga tegin kuumkojast kuidagi pilti, mis spetsialistid arvavad ?
On see piisav kogus õli et turbot vahetama hakata? suitsemine läheb hullemaks vaikselt, õli on kah kevadest maximumist miinimumini kulunud...
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: T Juun 18, 2013 21:37
Postitas MATU90
Puterdamist põhjustas süütekas.
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: T Juun 18, 2013 22:04
Postitas iisak
Ära rohkem palun sõida.
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: T Juun 18, 2013 22:40
Postitas MATU90
Karteri kit sai peale ostes, klapid mis seal torudel vahel on, töötavad, karteripõhja kakkusin kevadel maha, (polnud seal suurt miskit). Kui vahetama hakata siis järgin seda cyber'i tarkuseterakestes olevat juhendit. Kuid tekkis küsimus, mil moel kodus seda väljalaske ummistust kontrollida?
On midagi veel mida järgmise turbo eluea pikendamiseks kontrollida?
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: T Juun 18, 2013 22:51
Postitas ivomets
see on normaalne, kui kevadest suveni maximumist minimumini õli kulub. yhesõnaga ei midagi erilist.
ja muidugi alati võimalus sul kogu raha oma 9-5 peale kulutada ja jääks puudugi.
esialgu ei torgiks midagi, sõidaks. muidu võid peale turbiini ka kolvirõngad vahetada ja siis ka klapisääretihendid ja siis ka kolvid ja siis uue mootori. see on see vana 9-5. noh, kati võib see liigneõlikulu tappa aga see, mis sa ytlesid, pole hull
edit: paar päeva tagasi nägin oma esimest 9-5. praegu vist 4 omanik. ja aastaid oi, oi kui palju sellest möödas kui kogu raha eest auto ostsin.. küsisin, et kas motoga kah midagi teinud ja vastuse sain, et ei!!
vaid kere pidi ära mädanema...
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: T Juun 18, 2013 23:16
Postitas MATU90
see on normaalne, kui kevadest suveni maximumist minimumini õli kulub. yhesõnaga ei midagi erilist.
ja muidugi alati võimalus sul kogu raha oma 9-5 peale kulutada ja jääks puudugi.
esialgu ei torgiks midagi, sõidaks. muidu võid peale turbiini ka kolvirõngad vahetada ja siis ka klapisääretihendid ja siis ka kolvid ja siis uue mootori. see on see vana 9-5. noh, kati võib see liigneõlikulu tappa aga see, mis sa ytlesid, pole hull
edit: paar päeva tagasi nägin oma esimest 9-5. praegu vist 4 omanik. ja aastaid oi, oi kui palju sellest möödas kui kogu raha eest auto ostsin.. küsisin, et kas motoga kah midagi teinud ja vastuse sain, et ei!!
vaid kere pidi ära mädanema...
Jutu mõte, on see et esimeste põlvkondade 9-5-d on nii kapriissed, et pole mõtet remontidagi?
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: K Juun 19, 2013 7:43
Postitas Trionic
Pole neil esimestel häda midagi ja erinevused rauas, võrreldes uuematega on marginaalnsed (v.a. 5`ne aut kast ja parendet tuulutussüsteem). Korras mootor õli ei põleta.
Vahetevahel külmalt sinist, ja vahest nagu jätaks vahele?
Postitatud: K Juun 19, 2013 12:17
Postitas MATU90
Seda minagi