900 NG tagasilla küsimus
Postitatud: K Sept 01, 2004 21:15
Tervist!
Tegemist siis 96.a. 900-ga ja probleem selles, et tagant vaadates on tagarattad natuke laiali. Ehk siis sildade reguleerimise tulemused ütlevad selle kohta järgmist:
rear camber left -2 kraadi 36minutit
rear camber right -2 kraadi 06 minutit
samas on ka "specifications" lahter, mis ütleb selle "camber-i" lubatud vahemikuks "min -2 kraadi" ja "max -1.24 kraadi".
Joonised selle asja sisu kohta on saadaval näiteks http://www.specprod.com/TECH_DIR/TECH_SUPPART_FUND_2.HTML
Millest võiks selline kalle tekkinud olla ning kui kahjulik see reaalselt on (kummide kulumine, juhitavus jms)?
Kas sellel on tendents süveneda ja kas on tegemist mingi tavalise nähtusega?
Kuidas seda parandada saaks? Käisin saabianti juures, too sügas kukalt ja arvas, et on jah viltu. Et sinna kuskile rataste juurde, kus on nelja kruviga ühendus, võiks seibe vahele panna ja niiviisi enamvähem korda saada, aga et seda silma järgi juba paika ei pane ja tal vist stendi ei ole (nagu ma aru sain).
Tartus stendi peal aga mehed arvasid, et nemad seda küll sättida ei saa.
Veel niipalju infot, et autol olid ostes (mis toimus nädal tagasi) all ees 195/60 R15 ja taga 205/60 R15 rehvid. Kas selline natuke vale rehvivalik võis ka probleeme põhhjustada?
Ühesõnaga, kõikvõimalikud nõuanded on teretulnud.
Tegemist siis 96.a. 900-ga ja probleem selles, et tagant vaadates on tagarattad natuke laiali. Ehk siis sildade reguleerimise tulemused ütlevad selle kohta järgmist:
rear camber left -2 kraadi 36minutit
rear camber right -2 kraadi 06 minutit
samas on ka "specifications" lahter, mis ütleb selle "camber-i" lubatud vahemikuks "min -2 kraadi" ja "max -1.24 kraadi".
Joonised selle asja sisu kohta on saadaval näiteks http://www.specprod.com/TECH_DIR/TECH_SUPPART_FUND_2.HTML
Millest võiks selline kalle tekkinud olla ning kui kahjulik see reaalselt on (kummide kulumine, juhitavus jms)?
Kas sellel on tendents süveneda ja kas on tegemist mingi tavalise nähtusega?
Kuidas seda parandada saaks? Käisin saabianti juures, too sügas kukalt ja arvas, et on jah viltu. Et sinna kuskile rataste juurde, kus on nelja kruviga ühendus, võiks seibe vahele panna ja niiviisi enamvähem korda saada, aga et seda silma järgi juba paika ei pane ja tal vist stendi ei ole (nagu ma aru sain).
Tartus stendi peal aga mehed arvasid, et nemad seda küll sättida ei saa.
Veel niipalju infot, et autol olid ostes (mis toimus nädal tagasi) all ees 195/60 R15 ja taga 205/60 R15 rehvid. Kas selline natuke vale rehvivalik võis ka probleeme põhhjustada?
Ühesõnaga, kõikvõimalikud nõuanded on teretulnud.