1. leht 1-st
9-3 SS (2003) 2.0t aku laadimine
Postitatud: E Mai 20, 2013 21:28
Postitas MartinK
Peale generaatori laagri, harjade ja pingereguaatori vahetust teatab: "Battery not charging, make a safe stop and contact Saab dealer" - ilmub ~30s peale käivitamist. Peale "clearimist" jääb lihtsalt aku märk SID-ile.
Mõõtsin pinget aku klemmidel
Mootor seisab: ~12.4V
Mootor käib: ~14.2V sõltumata mootori pööretest.
Millest selline kiri? Nende pingete järgi eeldaks, et laeb.
Ette tänades
9-3 SS (2003) 2.0t aku laadimine
Postitatud: E Mai 20, 2013 21:35
Postitas iisak
Tundub,et ikka ei lae...
9-3 SS (2003) 2.0t aku laadimine
Postitatud: E Mai 20, 2013 23:02
Postitas MartinK
Kui pinge tõuseb, siis peab ju laadimine ometi toimuma vahet pole, kuidas süsteem sellest aru saab.
Teine asi, mida veel tähele panin: aku tuli ei sütti kui võti ON-ile keerata.
9-3 SS (2003) 2.0t aku laadimine
Postitatud: T Mai 21, 2013 7:21
Postitas Viki
on olnud sama juhus vigase ( uue) pingeregulaatoriga. ei mäleta ainult, mis firma toode oli.
muidu laadis, aga andis häiret.
9-3 SS (2003) 2.0t aku laadimine
Postitatud: T Mai 21, 2013 16:32
Postitas MartinK
Kuidas selle pinge regulaatori vigane olemine välja paistis?
Kas ta ei suutnud siis pinget ühtlasena hoida, oli lihtsalt vale pinge või midagi muud?
Minu oma hoiab ühtlast pinget ~14.2V päris ilusti. Ma ei tea muidugi millises vahemikus laadimispinge auto ise heaks kiidab ja veateadet ei anna.
Kas viga ei või olla tingitud näiteks läbi põlenud aku tulest armatuuris vms?