1. leht 1-st
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 11:35
Postitas l2nku
Tere Spetsialistid
Selline imelik probleem, et peale seda kui mootor on soojaks läinud ei taha auto enam käivituda
Külma mootoriga hommikul läheb ilusasti käima. Kui päeval sõidan ja mootor on soe, siis enam uuesti käima ei lähe. St, et ei võta starterit taha. Võtmega keerates käib ainult klõks. Siis kui lased mõned tunnid seista käivitub jälle probleemideta.
Lisaks olen tähele pannud, et auto ajab palju musta tossu välja.
Hiljuti vahetasin masinal kütusefiltri. Siis kadus toss ära aga nüüd on jälle tagasi tulnud, kuid mitte enam nii palju.
Autoks on Saab 9-5 2002. a 3.0 Disla
Tänud ette!
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 13:17
Postitas Trionic
Kontrolli starterit algatuseks. Kontrollamp tõmberelee juhtme külge ja keerates võtit näed, kas vool sinna jõuab.
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 13:52
Postitas l2nku
Tänan soovituse eest.
Kuidas võiks eelmainitu olla seotud Auto käivitumisega sooja ja külma mootoriga?
Külma mootoriga käivitub, kuid sooja mootoriga mitte.
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 13:54
Postitas Cyber
Soe asi paisub. Ja paisub mõne kontakti lahti näiteks.
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 15:33
Postitas Trionic
Nii lõpuni kulunud starteri harjad, kui tahmaseks põlenud tõmberelee kontaktid käituvad erinevate temeparatuuride puhul erinevalt. Süüteluku kontkaktplaat samuti.
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 15:37
Postitas l2nku
Kusjuures starteri põhi ja starter on umbes aasta tagasi vahetatud. Auto jäi lihtsalt sõidu ajal seisima.
Aga milline võiks olla lahendus praegusele probleemile?
Uus starter?
Tänan ette.
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 17:26
Postitas Tartz87
Minul esineb sama asi just eriti pikkade trasside sõitmisega kui mootor on eriti tuline. Pole aega olnud lahti võtta ja uurida seda starteri elulugu. Kui nii nöökima hakkab siis mind on alati aidanud 5käik sisse ja natuke autot tõugata ehk moototit liigutada ja kohe läheb käima. Kohati on jäänud mulle tunne et tegemist on hoopis hambumisega. Ahjaa tahmamine on mul ka teemaks kui õues on jahe siis pole midagi aga kui umbes 20 kraadi sooja siis hakkab tagant musta välja ajama eelmine suvi üritasin asjaga tegeleda aga tulutult.
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 19:33
Postitas Trionic
Kusjuures starteri põhi ja starter on umbes aasta tagasi vahetatud. Auto jäi lihtsalt sõidu ajal seisima.
Aga milline võiks olla lahendus praegusele probleemile?
Uus starter?
Tänan ette.
Alustaks ikka veaotsingust.
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 22:35
Postitas l2nku
Käisin Tartus Saabi esinduses. Lasin teha mootori diagnostika ja näitas ERG klapi viga. Kui küsisin näha paberit koos tehniliste andmetegea et saaksin seda remondimehele näidata, nad keeldusid.
Ütlesid ainult uue klapi hinna ja küsisid kas tellime kohe ära?
Tundub, et kui auto tossu välja ajab on kõige lihtsam öelda, et osta uus ERG.
Mulle selline suhtumine ei sobinud ja kõndisin sealt minema ning enam sinna minna ei kavatse.
Käisin ühes teises teeninduses, kus juhtmed taha visati. Ja ohhh imet ei näidanduki enam ERG klapi. Mingit viga ei näidanud.
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: N Mai 30, 2013 22:46
Postitas Cyber
Carring? Kahjuks Tartus muud variantipole. Ausaltöeldes, mingi paberi väljastamisest keeldumine on ikka eriti madal käitumine..

(of course natuke oleks pidanud ju maksma selle eest) . Kui Tallinnasse asja, otsu ülejäänud asjapulgad üles. Ka siin sõna võtnud voodoo spetsid (T-ga algavad) aitavad sind.
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: R Mai 31, 2013 0:24
Postitas l2nku
Raha ma maksin neile vastavalt hinnakirjale. mingi 30 euri oli äkki? Täpselt enam ei mäleta
Saab 9-5 2002.a 3.0diisel. Probleem käivitamisega.
Postitatud: R Mai 31, 2013 8:06
Postitas Trionic
EGR paneb selle mootori tossama küll,kui avatud asendis kinni kiilub. Selle eemaldamine on üpris töömahukas ja suletud konstruktsiooni tõttu ei saa seda eriti puhastada/määrida. Levinuim tossu põhjustaja on ebatihe karterituulutus.