9-3 tudisev tühikäik, kõrged pöörded OK
Postitatud: K Juun 05, 2013 11:20
9-3 (2.0, 96kw) asus üleeile õhtul ilma vähimagi etteteatamiseta trikitama. Käivitus poolest pöördest, aga suri sekund-paar hiljem rahulikult välja. Paar korda jäi pidama, et siis mõne minuti järel puterdades taas välja surra. Kuna kütust oli paagis kompu järgi napilt 100 km jagu ja olin parkinud kalde alla, siis ei hakanud akut rohkem ruunama ja jätsin järgmist päeva ootama, et kütet lisada. Hommikul valasin 15 liitrit sisse, aga ei mingit erinevust.
Kui käivitub puterdades, siis sureb hetke pärast välja. Kui käivitub viisakalt, siis on tühikäigul kerge vibra sees ja mõne aja möödudes süttib Check Engine, mis pöördeid tõstes kaob. Vahepeal pole Check Engine'ist märkigi ja on ainult rabe tühikäik. Paaril käivitusel viskas ise pöörded üles ja tõi vaikselt alla normi tagasi. Nina tunneb gaasides ka kerget erinevust.
Ehk ongi aeg profülaktika mõttes filtreid-küünlaid-juhtmeid-voolikuid näppima hakata, aga nii silmaringi mõttes küsiks paari asja:
- Kas on üldse mõtet kahtlustada paagipõhjamögast ummistatud kütusefiltrit, kui gaasi andes kaob nii Check Engine kui võbin pööretes?
- Kui kütuseliin umbes, siis pärineb CE tuli nähtavasti lambdast, mis mõõdab gaasides anomaalia? Huvitav, kiiresti see mõõtmine toimub? Paaril käivitusel süttis CE põhimõtteliselt kohe.
Kui käivitub puterdades, siis sureb hetke pärast välja. Kui käivitub viisakalt, siis on tühikäigul kerge vibra sees ja mõne aja möödudes süttib Check Engine, mis pöördeid tõstes kaob. Vahepeal pole Check Engine'ist märkigi ja on ainult rabe tühikäik. Paaril käivitusel viskas ise pöörded üles ja tõi vaikselt alla normi tagasi. Nina tunneb gaasides ka kerget erinevust.
Ehk ongi aeg profülaktika mõttes filtreid-küünlaid-juhtmeid-voolikuid näppima hakata, aga nii silmaringi mõttes küsiks paari asja:
- Kas on üldse mõtet kahtlustada paagipõhjamögast ummistatud kütusefiltrit, kui gaasi andes kaob nii Check Engine kui võbin pööretes?
- Kui kütuseliin umbes, siis pärineb CE tuli nähtavasti lambdast, mis mõõdab gaasides anomaalia? Huvitav, kiiresti see mõõtmine toimub? Paaril käivitusel süttis CE põhimõtteliselt kohe.