Saab 9-3 2.2 TiD 85 kW, 2000, Kirdekonn
Postitatud: N Juun 13, 2013 23:23
Tere,
Peale pikka pikka auto otsingut (roheline), olin sisuliselt käega löömas, et ei leiagi omale sobivat kulgurit. Kriteeriumid autole olid : ökonoomne, piisavalt särtsakas, mahuka pagasiruumiga (spinnad peavad ära mahtuma
), ning viisaka välimusega. Eelarve oli siis ca 3000 €.
Sai vaadatud nii Vw golfe, borasi. Köik piltidelt juttudelt ilusad, kohapeal parajad rääbised. Mittesuitsetaja auto on koniauke täis, ''garanteeritud läbisöitu'' ja head tehnoseisundit pädevas töökojas kontrollida ei lastud. Sinnapaika nood masinad jäid. Juba jäigi mulje et tolle raha eest ei saagi normaalset söidriista soetada. Kuni jäi silma mulle see
Saab 9-3
2000a
2.2 85kW Tdi
http://www.auto24.ee/used/1334862
Autol oli küll 2 ust vähem kui algul tahtsin kuid siiski, leppisin kokku aja auto vaatamiseks. Sai mindud proovisöidule ja juba algul tabas väike üllatus et pidurid on üleootuste kehvad,juba esimese foori taga oleks ühele autole tagant musi teinud. Sai ka tehnokontrollis autoga käidud ja öeldi et praeguse seisuga auto tagapidurite pärast ülevaatuselt läbi ei läheks, vötavad ebaühtlaselt ja vähe, seisupiduri efektiivsus oli sootuks väike.
Lubasin vötta natuke mötlemisaega, ja juba tunniaja pärast otsustasin selle auto ära osta. Tehingut tehes rääkis müüja et auto töi kunagi keegi Viking Motorsi tegelane Itaaliast ja selle auto VIN koodi (n.ö ''pärandus'') alusel pidi saama VM juppidelt 10-15 % alet. Jutuks hea, kas ka tegelt paika peab, ei tea.
Nüüdseks läbi uhanud ca 3000 km ja päris probleemi vabalt see teekond ei möödunud. Roolivöimu tagasivoolu voolik hakkas läbi ajama kövasti ning, sai otsast maha lõigatud katkine koht ja hetkel veel peab. Ning nüüd suureks mureks olnud pidurid on paremini toimima hakanud, ilmselt oli vähese söidu viga,kuid parem tagapidur kipub peale jääma ja teinekord läheb velg isegi väga kuumaks. Ise kahtlustan et pidurisilinder õhtal.? Lisaks olen täheldanud et auto kipub kiirendades vibreerima,kuid ühtlase kiirusega söites seda ei tunne, ja kisub ka paremale (teede iseärasus?) Ja kohati käigud lähevad raskesti sisse, kui tihti manuaalkastil öli vahetatakse vöi on ''n.ö''eluaegne?
Tervitades Madis:drive:
Lisatud failid
Peale pikka pikka auto otsingut (roheline), olin sisuliselt käega löömas, et ei leiagi omale sobivat kulgurit. Kriteeriumid autole olid : ökonoomne, piisavalt särtsakas, mahuka pagasiruumiga (spinnad peavad ära mahtuma

Sai vaadatud nii Vw golfe, borasi. Köik piltidelt juttudelt ilusad, kohapeal parajad rääbised. Mittesuitsetaja auto on koniauke täis, ''garanteeritud läbisöitu'' ja head tehnoseisundit pädevas töökojas kontrollida ei lastud. Sinnapaika nood masinad jäid. Juba jäigi mulje et tolle raha eest ei saagi normaalset söidriista soetada. Kuni jäi silma mulle see
Saab 9-3
2000a
2.2 85kW Tdi
http://www.auto24.ee/used/1334862
Autol oli küll 2 ust vähem kui algul tahtsin kuid siiski, leppisin kokku aja auto vaatamiseks. Sai mindud proovisöidule ja juba algul tabas väike üllatus et pidurid on üleootuste kehvad,juba esimese foori taga oleks ühele autole tagant musi teinud. Sai ka tehnokontrollis autoga käidud ja öeldi et praeguse seisuga auto tagapidurite pärast ülevaatuselt läbi ei läheks, vötavad ebaühtlaselt ja vähe, seisupiduri efektiivsus oli sootuks väike.
Lubasin vötta natuke mötlemisaega, ja juba tunniaja pärast otsustasin selle auto ära osta. Tehingut tehes rääkis müüja et auto töi kunagi keegi Viking Motorsi tegelane Itaaliast ja selle auto VIN koodi (n.ö ''pärandus'') alusel pidi saama VM juppidelt 10-15 % alet. Jutuks hea, kas ka tegelt paika peab, ei tea.
Nüüdseks läbi uhanud ca 3000 km ja päris probleemi vabalt see teekond ei möödunud. Roolivöimu tagasivoolu voolik hakkas läbi ajama kövasti ning, sai otsast maha lõigatud katkine koht ja hetkel veel peab. Ning nüüd suureks mureks olnud pidurid on paremini toimima hakanud, ilmselt oli vähese söidu viga,kuid parem tagapidur kipub peale jääma ja teinekord läheb velg isegi väga kuumaks. Ise kahtlustan et pidurisilinder õhtal.? Lisaks olen täheldanud et auto kipub kiirendades vibreerima,kuid ühtlase kiirusega söites seda ei tunne, ja kisub ka paremale (teede iseärasus?) Ja kohati käigud lähevad raskesti sisse, kui tihti manuaalkastil öli vahetatakse vöi on ''n.ö''eluaegne?
Tervitades Madis:drive:
Lisatud failid