1. leht 2-st
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Sept 02, 2004 11:55
Postitas holger
selle teemaga on vanemate saabide omanikud kindlasti kokku puutunud. mina vahetasin enda omal aastal 2000 ja sel suvel kukkus see jälle täiega kaela. tegin tookord kattematerjali valikul ilmse vea, panin sobimatult raske kunstnaha, ilus oli vaadata küll, aga juba aasta hiljem hakkas lahti tulema. olulise töö lahtitulemisel tegid kuumad/niisked ilmad, kasutasin ka esimest ettejuhtuvat sprayliimi.
nüüd siis see tänamatu töö jälle plaanis ja tahaks seekord paremini teha. seega kutsun üles antud teemal kogemusi vahetama.
milline matejal oleks parim, kust saada jne.
3M-i sprayliimid pidid head olema, aga millist neist valida, kas oleks ka mõni odavam option?
ja millega sellesse fiiber-bla-bla-bla-materjalist põhimikku tekkinud auke täita?
tänud juba ette

laepolstri vahetamine
Postitatud: K Nov 03, 2004 11:03
Postitas elviz
oma Saabil ka polstri vahetamine plaanis. Mõtlesin ehtsa naha panna. Kui sellega edukalt ühele poole saan, võin ilmselt oma kogemusi teistelegi jagada.
laepolstri vahetamine
Postitatud: K Nov 03, 2004 11:23
Postitas aljoga
siin on üks ingliskeelne juhend laepolstri vahetamiseks.
EDIT:
siin veel üks
EDIT2:
siit saab lausa tutikat katteriiet osta

laepolstri vahetamine
Postitatud: K Nov 03, 2004 13:31
Postitas part
seal on oluline see lagunev-tilbendav kakavaht maha saada polstri "kehalt" riide alt, ja siis millegagi immutada (akki isegi 1. kihi liimiga, nn "krundiks"), pind kinnistada. Uus riie peab olema monnalt elastne ja kerge, et temast annaks kerge vaevaga valja venitada ruumilise reljeefi (sorri siin pole tappidega tahti klaveritel ), aga samas ka piisavalt tiheda tekstuuriga mitte lakmaks liimil sellet labi alla poole imbuda ja hakata riidele tooni andma. peale kandmiseks sobiks minu meelest hasti mingi kontaktliim, nagu "moment"vms. Laepolstrite lagunemise intensiivsus peaks klassikutel muide isegi soltuma mingil maaral tootmisaastast, moni sats oili parem, keskel olid pahad, hilisemad vist kah hoiavad paremini alles ennast. sommid vaidavad et suitsetamise toss lagundab seda kah.Mul sama asi ees, kes leiab head riiet , oleksin isegi tahtja
laepolstri vahetamine
Postitatud: K Nov 03, 2004 20:43
Postitas holger
to elviz:
see naha kasutamine võib riskantseks osutuda, kuna on liialt raske, venib vähe ja ei ventileeri hästi, so kogub enda alla niiskust. ja nii ta jälle alla kukubki.
to part:
ma ei kujuta ette, palju seda momenti sinna alla möksima peaks, vist megakogustes. see on küll hea mõte, et mingi siduv krunt võiks olla, aga milline? mis täidaks ka puhastamisel tekkivad augukesed jms.
Minu polstrivahetus praeguseks niikaugel, et septembris katkusin seest välja ja nüüd sõidan rõõmsalt ilma polstrita, pole õiget katteriiet leidnud. Kunagi nägin abakhanis üsna originaalilähedst helehalli õhukest polstririiet, aga siis vajadust pold ja nüüd enam pole riiet...

laepolstri vahetamine
Postitatud: K Nov 03, 2004 22:10
Postitas Trionic
Vana porolooni jäägid eraldatakse aviobensuga,kruntida pole vaja,kasutage kontaktliimi (kontakt 68,või 66 oli vist),ülitõhus,kui tuleb
läbi kanga,siis kuivades kaob jälg.
laepolstri vahetamine
Postitatud: K Nov 03, 2004 23:33
Postitas vr
Tänud Trionicule, see liimi info oli väga vajalik, mul kiisul varsti vaja.
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 04, 2004 11:14
Postitas part
miks palju peab moksima? kontaktliimi pohimote on midagi muud paksust moksimisest , vastupidi ikka, ohuke kiht, ja 66 ja 68 peaksid olema minu teada selle "momendi" (viimast muidugi mitmes variatsioonis) analoogid, see nimetus MOMENT vist tekkiski mingi konkreetse fritsudel kopitud versiooni hyydnimest juba rutsiajal
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 04, 2004 12:52
Postitas Cyber
Veneaegne moment oli see löga, mis tahtis enne kokkuvajutamist 15 min seista, siis pidi kokku suruma ja hoidma surve all jupp aega ja lõpuks kasutada võis järgmisel päeval..

Vat sulle "moment".
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 04, 2004 13:19
Postitas part
hehh, iga kontakt tahab peale molemale pinnale ohukese kihi kandmist minu teada vinduda saada, moni 15 min, moni 5 min, vindumise aeg ja tegelt ka peale kantava kihi paksus (vahel isegi kihtide arv-kordsus) soltub ju nii pinna absorbeerimise voimest kui ka tempist (see viib tegelt mottele leiutada aerosool-kontaktkliim ja votta patent saabneti nimele, muidugi juhul kui jalle keegi tambovi talupoeg paralleelselt pole juba sama asjaga hakkama saanud). Novot ja siis paigaldadki, aga jama on selles et paigaldada saad aind 1 kord, peab katt ja natuke ka onne olema. Ja ikkagi pohiline jama on selles, kust saada piisavalt head kangast
laepolstri vahetamine
Postitatud: R Nov 05, 2004 14:07
Postitas Trionic
Liim tuleb eelnevalt vedeldada,kanda mõlemale pinnale ja lasta ära kuivada
,siis kokku pannes läbi kanga ei tule.
laepolstri vahetamine
Postitatud: R Dets 10, 2004 9:34
Postitas andu
Siuke tagasihoidlik küsimus,et kuidas ma 9000el selle polstri kupatuse laest alla saan?Saadanas on vist mingite heade tüüblitega lakke löödud.
laepolstri vahetamine
Postitatud: R Dets 10, 2004 9:39
Postitas Cyber
Sa pidid ju roolivõimu õli vahetama?? Selleks pole ju laepolstrit vaja maha korjata...

:D:D
laepolstri vahetamine
Postitatud: R Dets 10, 2004 10:44
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: andu
Siuke tagasihoidlik küsimus,et kuidas ma 9000el selle polstri kupatuse laest alla saan?Saadanas on vist mingite heade tüüblitega lakke löödud.
igatahes pead sa lahti võtma kõik käepidemed, päikesesirmid, peegli juures oleva katte ja samuti uksetihendi ülemise osa. Samuti tagumise luugi juures olevad tüübli ja kandesiini (see nagu kinnitub luugi tihendi vahel)
ja muud kunsti ei olegi.
kas see süsteem aga ka sinu aasta omal sama on, seda ma nüüs sto pross kindel ei ole.
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 06, 2008 14:13
Postitas ivomets
täna sai ka see töö ette võetud:kokku kulus 2 tundi koos liimi ja riide ostmisega.
liim ise selline:
Lisatud failid
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 06, 2008 14:13
Postitas ivomets
ja tulemus selline:
kusjuures liimi riidest läbi ei õnnestunud ajada. aga riide pealepeanemisel jäi tänu kätepaaride vähesusele puidevalt riie omavahel kokku ja kõikjale kylge. äkki peab ka kaua vastu!?
Lisatud failid
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 06, 2008 14:28
Postitas farmacoma
Aga kaua võtab 4 ukselisel sama asi aega? Mis riie see sul on, pildi pealt paistab flanelli moodi?
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 06, 2008 14:41
Postitas ivomets
mul 2 ukseline, järelikult 4 ukselisel 2 korda kauem.
ei tea mis riie on, lihtsalt suvelise tunde järgi ostsin. ja pahupidi liimisin.
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 06, 2008 15:08
Postitas farmacoma
kas sa võtsid siis kah tagumise klaasi ära?
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 06, 2008 15:09
Postitas ivomets
ei, istmed lasin maha ja tuli uksest välja.
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 06, 2008 19:16
Postitas habemik
Kas kandsid liimi mõlemale pinnale väi ainult lakka. Lekkekohti silm ei tuvastanud

laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 06, 2008 19:27
Postitas ivomets
liimi tuleb ikka kasutada vastavalt juhendile....
selle liimi puhul mõlemale pinnale.
laepolstri vahetamine
Postitatud: N Nov 06, 2008 20:47
Postitas farmacoma
ma ei saa ikkagi päris aru.. lagi mahub uksest välja?
sul on 2 ukseline see tähendab ilma luugita ja 2 ukselisel on suuremad uksed, sellepärast mahub välja uksest? 4 ukselisel vist ei mahu, peab akna eemaldama.
laepolstri vahetamine
Postitatud: R Nov 07, 2008 8:11
Postitas Trionic
Mahub küll,aga tagasi on viletsam panna.Kasulikum oleks tagaklaas eemaldada.
laepolstri vahetamine
Postitatud: R Nov 07, 2008 8:27
Postitas ivomets
no mu 2 ukselisel sedaanil ei olnud mingit probleemi ja moigestamist, et ta esiuksest välja /sisse käis.
algul lasin lae madalamale, siis yks ots rooli alla ja siis ja keerasin lae pysti pidi, et esimene ots ees kõrvalistuja uksest välja tuli