1. leht 1-st
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: N Juul 04, 2013 8:14
Postitas Mart900
Tere!
Plaan vahetada lage, kus kohast osta seda õhukest porolooni ja laeriiet? Kas tavalised kanga poed pakuvad? On soovitusi?
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: N Juul 04, 2013 8:32
Postitas Trionic
Laekangastel on ju poroloon juba olemas kahe riidekihi vahel. Ja tegelikkuses kasutavd kõik järelpaigaldajad tavalisi tugevaid(kuid venivaid) poroloonita kangaid.
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: N Juul 04, 2013 20:46
Postitas janek555
Mina ostsin tartust porolooniga kanga ja paigaldasin sealt ostetud liimiga. Tänaseks on kangas lahti. Mida tegin valesti täpselt ei tea, eks võtan lahti ja proovin uuesti. Raskeks teeb asja see, et mul kolme ukseline ja luugiga auto, sellel taga pea koht ja käepidemete juures ka süvendid, peab riiet palju pingutama,et kortsusi ei jääks ja see pinge pole aastaga kadunud ning liim on kuskilt järgi andnud.
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: N Juul 04, 2013 22:30
Postitas Andreas187
Mina ostsin laeriide Nevotexist. Liimi temaatikat tuleks tõesti natukene rohkem uurida, sest ka minul esines probleeme, olgugi, et kasutasin esialgselt Nevotexi enda spreiliimi.
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: N Juul 04, 2013 22:39
Postitas ivomets
sprayliim ei kõlba oma liigse lahusi sisalduse tõttu.
peaks proovima mõne momenkontakt tliimi natukene vedelamaks tegema ja värvipüssiga ja suure dyysiga peale laskma.
et ikka jääks liimi kah

K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: R Juul 05, 2013 6:38
Postitas D116
Mul oli paksema porolooniga ja see liim
http://www.kesto.msk.ru/kesto_extra.html hoidis 5aastat minu kasutuse hästi. K-rautas müügis.
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: R Juul 05, 2013 8:44
Postitas saabu
Tavaline niiskuskindel PVA kestis klassikul ja 7a. juba tonnisel
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: R Juul 05, 2013 10:38
Postitas cabric
Kui vaja venitada materjali, siis ikka kontaktliim ja soovitavalt püstoliga peale kanda mõlemale kontakteeruvale pinnale.
Väga proff ei ole ja abikäsi lisaks, siis pole mõtet kogu pinda üle pritsida.
Paned tsentrid paika ja siis ühe külje, pärast teise,
Venitad proportsionaalselt jjust niipalju kui vaja.
Liimipindadael lasta enne aurustuda, et ei oleks väga tatised ja svammiga materjali ei soovitaks siiski jõuga lõpuni läbi vajutada, vaid tundlikult, käeselja või sõrmedega.
Salongi teibid, ette niikuis tööjärg nõuab.
Ise olen kasutanud mööblitööstustes kasutatavat punast kontaktliimi aga ei tea mis markeering, mulle on toodud seda lihtsalt kolmeses klaaspurgis.
Tartus, Ilves Extra õmblustsehhi all, esimesel korrusel asuvas tehasepoes on müügil partiidest üle jäänud ,spetsiifiliste, eri nõuetele vastavate materjalide ülejäägid mida tootmises kasutatud.
Ostsin cabriole katuse materjali sealt.
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: R Juul 05, 2013 22:39
Postitas Mart900
Kus tartus see õmblustsehh asub (ma kauge maakas)? Olen just juuli keskel korra tartus, võiks pilgu peale visata. Neljaukselisel on vist tark katus autost kätte saada?
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: L Juul 06, 2013 0:51
Postitas cabric
Kastani-Riia nurgal.
Rohkem nõu ei oska anda, pole sellist autot lähemalt uurinud. Kui võtadki katuse välja, siis mõtle etapid hoolikalt läbi. Ka sel juhul pead katuse kuidagi fikseeritud saama, et keskenduda korrektsele paigaldusele.
See on oluline kui liim lastud ja venitama hakkad, siitmaalt enam vigu lubada ei tohi.
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: L Juul 06, 2013 19:23
Postitas jack
Olen liiminud 2 korda tonnise lae riiet. Tartust Diivanimeister nimelisest kohast (oli vist sellise nimega) ostsin.
Esimene kord tegin vea, kui kasutasin 3M spray liimi, mis pidi ka peale kuivamist elastne jääma.
Selle temperatuuri taluvus oli kuni 50 kraadi, ehk siis palavate suveilmadega lõi kolmandal aastal riide lae küljest lahti, sest liim muutus vedelaks.
Seepeale ostsin K-rautast "Moment" nimelist spary liimi, mille temperatuuri taluvus on kõrgem.
Nüüd teine suvi juba läheb ja tundub, et püsib.
K: Laeriie ja poroloon
Postitatud: L Juul 06, 2013 21:16
Postitas bumps
Oma eelmisel autol liimisin riide täiesti tavalise niiskuskindla PVA liimiga. Kandsin pintsliga peale õhukse kihi ning ei jäänud mingeid plekke vms. Ise sõitsin 3 aastat ja selle ajaga ei tulnud midagi lahti ning ei usu, et ka nüüd 1 aasta möödas, oleks midagi juhtunud.